ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، وحشت و فرار نوزاد سمور تازه متولد شده در مواجه با آب بسیار دیدنی و جالب است.

تصور اکثر ما از یک سمور آبی ، جانور شناگری است که براحتی قادر به شنا در آب است. هر چند این مطلب درست است اما همیشه پای یک استثنا در میان است.آموزش جالب یک سمور به نوزادش + فیلمآموزش جالب یک سمور به نوزادش + فیلم

در خبری از این دست ، نوزاد سموری را ببینید که در کمال تعجب ترس زیادی از شنا کردن دارد ، بچه سمور در حرکاتی جالب و خنده دار ، از آب گریزان است و هر لحظه از دست مادرش فرار می کند ، در مقابل مادر با جدیت تمام گردن و بدن نوزاد را با دهان فشار داده و او را مجبور به وارد شدن در آب می کند.

پس از ورود به آب ، شیرجه زدن ، انجام حرکات مختلف زیرآبی و در نهایت بیرون آمدن و خشک کردن بدن بوسیله چرخش های مداوم از جمله مواردی است که یک نوزاد تازه متولد شده سمور باید از پس آن برآید.

نگهبان سمور باغ وحشی در شمال آمریکا در این خصوص می گوید : ترس از آب در بین برخی از بچه های تازه متولد شده امری طبیعی است. برخی از آنها بدلایل متفاوت در ساعات اولیه پس از تولد از شنا کردن و روبرو شدن با آب وحشت دارند.

در این حالت ، تنها راه حل ممکن اعمال فشار از سوی مادر حیوان است ، نوزاد سمور در بدو تولد حدود 115  گرم وزن دارد و بلند کردن و هل دادن او برای یک مادر با وزن 3 تا  8.5 کیلوگرم امری آسان است.


yjc

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن