ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شاید تا به حال گاو های بسیاری را مشاهده کرده باشید که به عنوان بزرگترین گاو دنیا معروف هستند اما این گاو از قد بسیار بلندی برخوردار است و بسیار غول پیکر می باشد.

ورژن جدید بزرگترین گاو دنیا

تا پیش از این چندین بار تصاویر و مشخصات گاو های غول پیکری که به عنوان بزرگترین گاو دنیا معرفی شده اند منتشر شده است که این مورد ورژن جدیدی است که در بخش سرگرمی نم نمک خواهید دید. یک گاو بزرگ با 7 سال سن و قدی در حدود 190 سانتی متر دارد در میان گله ای در یکی از مناطق استرالیا به خوبی خودنمایی می کند و می توان به یک نگاه متوجه شد که او 2 برابر گاوهای بالغ و قوی دیگر گله است.بزرگترین گاو دنیا با 700 کیلو وزن! + عکسبزرگترین گاو دنیا با 700 کیلو وزن! + عکس

گاو غول پیکر و عجیب

وزن 680 کیلوگرم این گاو غول پیکر می تواند برای صاحب او درآمد خوبی را به دنبال داشته باشد اما این طور نیست چرا که کشتار این گاو کار غیرممکنی است و او همچنان برای صاحبش ماندنی است.

یکی از بزرگترین گاوهای دنیا

گاو غول پیکری با 190 سانت قد

براساس گزارشات این گاو برای عنوان بلندقدترین گاو دنیا نمیتواند صاحب رکورد شود چون پیش از این گاوی با چند سانتی متر بلندتر از او در کشور روم رکورد بلندقدترین گاو جهان را در سال 2010 به نام خود ثبت کرده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن