ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اگر قصد دارید به جزیره رویایی کیش سفر کنید و نمی دانید از کجاها دیدن کنید؟ چه تفریحاتی را امتحان کنید؟ و برای خرید به کدام مراکز و بازارها بروید؟ این مطلب را از دست ندهید! با ما همراه شوید تا با هر آن چیزی که در سفر با تور کیش باید بدانید آشنا شویم.

به یادماندنی ترین تجربه در سفر به کیش فقط با این نکات!

اگر قصد دارید به جزیره رویایی کیش سفر کنید و نمی دانید از کجاها دیدن کنید؟ چه تفریحاتی را امتحان کنید؟ و برای خرید به کدام مراکز و بازارها بروید؟ این مطلب را از دست ندهید! با ما همراه شوید تا با هر آن چیزی که در سفر با تور کیش باید بدانید آشنا شویم.به یادماندنی ترین تجربه در سفر به کیش فقط با این نکات!به یادماندنی ترین تجربه در سفر به کیش فقط با این نکات!

کیش گردی

چه فصلی به کیش سفر کنیم؟

اگر ملاک شما برای انتخاب مناسب ترین زمان از نظر آب و هوای کیش است؛ اواخر زمستان و اوایل بهار را انتخاب کنید. در این ایام ، کیش در بهترین آب و هوا قرار دارد و خبری از سرمای زیاد و رطوبت شدید و گرمای طاقت فرسا نیست. بنابراین اگر کیش در بهار را انتخاب کرده اید؛ خوب است بدانید بهترین تجربه ها و بهترین شرایط در انتظار شماست. از آب و هوای مطبوع و معتدل کیش لذت ببرید و در مراکز خرید کیش و سواحل نفس گیر آن به گشت وگذار بپردازید. البته خوب است بدانید فصل بهار و کیش در عیـد نوروز از پرطرفدارترین مسافرت های ایران است.

همچنین اگر بهترین زمان سفر به کیش را در اواخر زمستان درنظر گرفته اید؛ توصیه می کنیم در اسفندماه برای مسافرت برنامه ریزی کنید. یکی دیگر از نکاتی که در این زمینه باید به خاطر داشته باشید؛ کیش در پاییز است. در این فصل و به ویژه ماه آبان و آذر ، رطوبت تابستان کاهش یافته و هنوز از سرمای زمستان و بادهای شدید کیش اثری نیست. لذا اگر به هوای خنک و نچندان کم رطوبت علاقه دارید؛ می توانید کیش در پاییز را امتحان کنید. از مزایای این فصل به تخفیف های پاییز کیش و بازارهای خرید آن می توانیم اشاره کنیم.

برای خرید در کیش کجا برویم؟

در این بخش قصد داریم برترین مراکز خرید مهم کیش را معرفی کنیم که دارای بهترین کالاها ، بهترین امکانات و بهترین معماری ها هستند. این مراکز از محبوب ترین مراکز خرید جزیره شناخته شده و شهرتی پرآوازه دارند. بنابراین اگر تمایل به داشتن بهترین خرید در کیش هستید ، این مناطق را هرگز فراموش نکنید. همچنین برای سفر ارزان به کیش می بایست بلیط لحظه آخری از قاصـدک 24 را تهیه کنید یا خرید بلیط کشتی را انتخاب کنید و سفر گران تری به جزیره داشته باشید. بنابراین لازم است بدانید در سایت قاصـدک 24 انواع بلیط کیش مانند بلیط هواپیما تهران کیش ، بلیط هواپیما لحظه آخری کیش ، بلیط قطار بندرعباس ، بلیط اتوبوس بندرعباس و... وجود دارند. این بلیط ها شما را از راه های هوایی و زمینی به کیش می رسانند و به صورت آنلاین قابل رزرو هستند. البته امکان تهیه تور کیش با قیمت ارزان نیز در قاصـدک مهیاست و به شما فرصت بهره مندی از خدمات متنوع مانند گشت شهری ، تخفیف های استفاده از بازی های آبی و... را می دهد. برای رزرو هتل در کیش نیز می توانید سری به قاصـدک 24 بزنید و با قیمت یک شب اقامت در لوکس ترین تا ارزان ترین هتل ها آشنا شوید.

هتل ترنج کیش رزرو

مرکز تجاری جزیره کیـش

به جرات می توان گفت که مرکز خرید تجاری کیش یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید کیش با 479 مغازه ، بوتیـک ، فروشگاه و... تشکیل شده است. در این مرکز که یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره نیز شناخته می شود؛ اجناس متنوع با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. همچنین خوب است بدانید معماری مرکز تجاری کیش آن قدر چشمگیر با نورپردازی فوق العاده ساخته شده که همواره نظر مسافران را به خود جلب می کند. همچنین این مرکز در سال 1379 در شرق کیش و در نوار سیاحتی جزیره تأسیس شده است و اکنون با 4 طبقه متنوع و پرامکانات به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرکز تجاری کیش کجاست

بازار پانیذ

قبل از آن که به معرفی این مجتمع بپردازیم ، خوب است بدانید نظر مردم در مورد مراکز خرید کیش ، بازار پانیذ را تأیید می کنند. علت آن نیز موقعیت جغـرافیایی مناسب و قیمت های ارزان است که طرفداران زیادی را جذب خود می کند. بازار پانیذ به بهترین مراکز خرید کیش مانند بازار زیتون ، مرکز تجاری کیش ، بازار پردیس 1 و 2 نزدیک است و فاصله کمی با هتل 3 ستاره پارسیان دارد. این موقعیت یک فرصت طلایی برای گردشگران شناخته می شود تا بتوانند از تمامی این مراکز در مدتی کوتاه دیدن کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند. در زیر به امکانات مجتمع پانیذ اشاره می کنیم.

  • دارای رستوران و فست فـود
  • فروش طلا و جواهر
  • انواع اکسسـوری مانند ساعت ، عینک های شیک و بدلیجات
  • انواع پوشاک در سایزهای گوناگون
  • کافی نت و انجام امور اداری
  • فروشگاه ها و سوپرمارکت های مواد غذایـی
  • فروش لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه
  • وسایل صوتی تصویری و دیجیتالی ، تلفن همـراه و...
  • اسـباب بازی های متنوع برای کودکان
  • لوازم آرایشـی و بهداشتی

ناگفته نماند مرکز خرید پانیذ جزیره کیـش از بازارهای ارزان کیش معرفی می شود که 208 غرفه تجاری داشته و اقلام مختلفی را عرضه می کند.

ساعت کاری : همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1 بعدازظهر و همچنین از 4 عصر تا 10 شب

آدرس : واقع در خیابان فردوسی کیش

در سفر به کیش از کجاها دیدن کنیم؟

در کیش جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که بازدید از هر کدام لحظات شاد و به یادماندنی ای را برایتان به همراه دارند. به عنوان مثال اگر قصد دارید از جاهای تاریخی و اماکن قدیمی کیش دیدن کنید؛ به شهر زیرزمیـنی کاریز ، شهر باستانی حریره و قلعه جنی سراغ بروید. اگر علاقمند به طبیعت گردی و گشت و گذار در فضای باز هستید از کشتی یونانی کیش ، باغ پرندگان و دره پرتغالی ها دیدن کنید. البته مراکز تفریحی و مجموعه های گردشگری زیادی در این جزیره وجود دارند که سرشار از شگفتی هستند. از برترین آن ها در راهنمای سفر به کیش می توانیم به مارینا کیش ، قلعه وحشت ، نمایشگاه خزندگان ، تم پارک آبی اوشن ، شـهربازی هایلند ، آکواریـوم کیش و... اشاره کنیم.

تفریحات آبی جزیره کیش

بهترین تفریحات جزیره

تفاوتی ندارد به دنبال بازی های پرهیجان و بالا بردن آدرنالین خونتان باشید یا برای استراحت و سفری آرامش بخش به کیش بیایید؛ چرا که این جزیره فوق العاده برای تمامی سلیقه ها تفریحات ویژه خواهد داشت. شما می توانید از تفریحات آبی کیش مانند فلای برد ، پاراسل ، شاتل سواری ، بناناسواری ، جت اسکـی ، اسکـی روی آب ، قایق سواری و... نهایت لذت را ببرید. در اعماق آب های خلیـج فارس غواصی کنید و شب را در کشتی های تفیحی جزیره با برنامه های شاد و مفرح بگذرانید. همچنین می توانید سافاری در کیش را امتحان کنید یا به پیست کارتینگ بروید. دوچرخه سـواری در ساحل به ویژه هنگام غروب آفتاب نیز ورزشی بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. برای بیلیارد ، بولینگ ، جکوزی ، بدنسـازی و سایر ورزش ها می توانید از مجموعه تفریحی بولینگ مریم استفاده کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن