ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، هنرمند خلاقی به نام " Gregory Grozos " یکی از علاقمندان به دنیای مینیاتوری می باشد که در رستای این علاقه شگفت انگیز خود از ایده های جالب و اجرا شده خود پرده برداری نمود که توانست با استقبال و واکنش های مثبتی روبرو شود.

طرح های جادویی وشگفت انگیز مینیاتوری

امروزه با جستجویی ساده در صفحات مجازی می توانید به معنای صریح و کاملا آشکار متوجه میزان پیشرفت کره زمین در صنعت های مختلفی شوید که بی شک شما را شوکه خواهد نمود چرا که نسبت به ده سال گذشته ، هم اکنون در دنیای بسیار پیشرفته ای در حال زندگی هستید و می توانید تنها با چند کلیک ساده کارهای روزمره خود را بدون هر گونه سختی انجام دهید!طرح های جادویی وشگفت انگیز مینیاتوری! + تصاویرطرح های جادویی وشگفت انگیز مینیاتوری! + تصاویر

با این حال از مهم ترین صنعت هایی که بیشترین میزان پیشرفت را در آن شاهد هستیم و خبرهای زیادی حاکی از آن در رسانه های مختلف منتشر می شود ، دو صنعت اتومبیل سازی و اسمارت فون ها می باشد که به تبع دارای طرفداران متعددی در سرتاسر جهان می باشند و توانسته اند به میزان زیادی در سرتاسر جهان دیده شوند.

اما پیشرفت تکنولوژی تاکنون موفق به تغییر دادن سلایق نشده است و نتوانسته است معیار سلایق را تغییر دهد! برای مثال اگر شما دارای سن بالای 30 سال هستید ، بی شک ساعت های مچی و عقربه ای را به ساعت های دیجیتال و مدرن امروزی ترجیح می دهید.

با این حال می توان میزان علایق و سلایق نسبت به ساعت های عقربه ای را حدس زد که برخی برای آنها ممکن است صدها هزار دلار هزینه نمایند تا طبق سلیقه خود جذاب تر شوند! از این رو اخیرا هنرمند بسیار خلاقی از کارهای بسیار خلاقانه خود پرده برداری نمود که قطعا شما را به خود جلب خواهد نمود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

طرح های جادویی وشگفت انگیز مینیاتوری! + تصاویر

هنرمند خلاقی به نام " Gregory Grozos " یکی از علاقمندان به دنیای مینیاتوری می باشد که در رستای این علاقه شگفت انگیز خود از ایده های جالب و اجرا شده خود پرده برداری نمود که توانست با استقبال و واکنش های مثبتی روبرو شود.

طرح های جادویی وشگفت انگیز مینیاتوری! + تصاویر

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید ، وی برای ساخت طرح های دنیای مینیاتوری خود ، از قالب ساعت های قدیمی استفاده نموده است و درون آنها از دنیای مینیاتوری را خلق نموده است که با دنیای واقعی تفاوتی زیادی ندارد که این معنای اجرای دقیق دنیای مینیاتوری می باشد!

طرح های جادویی وشگفت انگیز مینیاتوری! + تصاویر

با این حال این طرح های جالب مینیاتوری قیمت ندارند و هم اکنون در دست نمایش در نمایشگاه های هنری قبرس می باشد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن