ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، یک هنرمند سوئیسی به نام "سایمون برگر" اخیرا از ایده جالب و هنری خود رونمایی کرد که می تواند هر یک از ما را شوکه سازد! ایده هنری این هنرمند سوئیسی، ایجاد طرح هنری با استفاده از شیشه شکسته می باشد!

طرح های هنری دیدنی با شکستن شیشه!

طراحی و ساخت یک طرح هنری می تواند کار سختی باشد که شاید برای ایجاد آن ماه ها باید وقت صرف شود تا به بهترین شیوه ممکن بتواند بدرخشد. با این حال اگر شما عاشق طرح های هنری باشید ، تاکنون هنرهای مختلفی را اعم از نقاشی ، مجسمه سازی و... را دنبال کرده اید و بی شک در میان فعالیت های هنری این دو دسته از پرمخاطب ترین ها می باشند.طرح های هنری دیدنی با شکستن شیشه! + عکسطرح های هنری دیدنی با شکستن شیشه! + عکس

ساخت طرح هنری بر روی شیشه

اما یک هنرمند سوئیسی به نام " سایمون برگر " اخیرا از ایده جالب و هنری خود رونمایی کرد که می تواند هر یک از ما را شوکه سازد! ایده هنری این هنرمند سوئیسی ، ایجاد طرح هنری با استفاده از شیشه شکسته می باشد! اما آیا چنین چیی ممکن است؟! شاید در نگاه اول به طرح ساخته شده آقای برگر تصور کنید که او یک فرد خرابکار می باشد!

ساخت ایده هنری بر روی شیشه

اما عجله نکنید! چند قدم عقب بیائید تا متوج شوید! بله درست متوجه شدید! او تصویر یک خانم را با استفاده از شیشه شکسته و آسیب دیده را ایجاد کرده است که قطعا کار دشوار و زمان بری می باشد. برگر ادعا کرد که او به عنوان یک هنرمند قصد شناخته شدن را داشت و آرزوی محبوبیت زیادی در سرش بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا با تکنیکی خارق العاده شروع به ساخت طرح هنری خارق العاده نماید.

ساخت ایده هنری جالب بر روی شیشه

او اینک با استفاده از مهارت های خود می تواند ایده های هنری جالبی را با استفاده از یک چکش و یک شیشه پیاده کند که طبیعتا هر یک از آنها می توانند شوکه کننده واقع شوند. با این حال ایده هنری او واقعا خارق العاده می باشد و می تواند در نوع خود منحصر بفرد باشد که او با استفاده از هنر خود توانست آنرا کشف و اجرایی سازد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن