ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، نبرد عقاب و مار پیتون و جنگ مار و عقاب و نبرد مار کبرا و عقاب و عقاب ومار و جنگ عقاب و مبارزه عقاب با مار و عقاب در برابر مار و نبرد عقاب و مار و شکار مار توسط عقاب در نم نمک.

جدال دیدنی مار و عقاب

زمانیکه سخن از قدرتمندترین و کشنده ترین حیوانات زده می شود ، بی شک نام دو حیوان مار و عقاب به ذهن شما خواهد رسید که هر جفت این حیوانات بسیار کشنده و باهوش هستند و برای بدست آوردن طعمه ممکن است ساعت ها در یک مکان بی حرکت بمانند و با مشاهده طعمه در طی چند ثانیه آنرا به دام بیندازند.شکار مار توسط عقاب پس از جدالی دیدنی! + عکسشکار مار توسط عقاب پس از جدالی دیدنی! + عکس

با این حال تصور کنید که این دو حیوان باهوش و کشنده با هم مبارزه نمایند و شروع به دفاع از خود نمایند که مطمئن هستیم مار از زهر کشنده خود و عقاب نیز از پنجه های قدرتمند خود استفاده خواهد کرد که شاید چنین صحنه ای بسیار کم دیده شده باشد.

شکار مار توسط عقاب پس از جدالی دیدنی! + عکس

اما اخیرا یکی از عکاسان جوان هندی به نام " سمباس سوبایا " زمانیکه در حال گشت و گذار در طبیعت بود ، ناگهان با صحنه ای عجیب و شوکه کننده ای روبرو شد که فورا آنرا با دوربین خود ثبت کرد و توانست با حواشی و بازدید فراوانی در رسانه های مختلف روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

شکار مار توسط عقاب پس از جدالی دیدنی! + عکس

عکاس 34 ساله هندی به نام " سمباس سوبایا " اخیرا زمانیکه در جنوب کشور هند در حال گشت و گذار بود ، ناگهان با صحنه ای عجیب مبارزه مار و عقاب روبرو شد و فورا از این صحنه شروع به عکاسی نمود.

شکار مار توسط عقاب پس از جدالی دیدنی! + عکس

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید ، مار سیاه رنگ قصد دارد تا با انجام برخی حرکات از خودش در مقابل عقاب بسیار قدرتمند و بزرگ دفاع کند که در نهایت دفاع مار از خودش بی نتیجه ماند و عقاب توانست با استفاده از پنجه های قدرتمندش ، مار را به دام بیندازد و آنرا ببلعد!!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن