ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مار کبری سیاه و عکس مار کبری سیاه و تصاویر مار کبری سیاه بیابانی و مار کبرا سیاه بیابانی و عکس مار کبرا بزرگ و بزرگترین مار کبرا و مار کبری هفت سر و مار کبرا در ایران و مار کبری سفید و عکس مار کبرا وحشی و مار کبرا قرمز در نم نمک.

عکس و مشخصات مار کبری سیاه بیابانی ایرانی و خارجی

مار کبری سیاه یک گونه مار کبراست که در زبان محلی به آن سیاه مار می گویند در ایران کشف و به ثبت جهانی رسید.مار کبری سیاه بیابانی چیست؟ [عکس]مار کبری سیاه بیابانی چیست؟ [عکس]

مار کبری سیاه بیابانی

در مطالعات و بررسی های چهار سال اخیر در مناطق مرزی نزدیک کشور پاکستان در حوزه منطقه سرباز یک گونه جدید مار با نام محلی سیاه مار شناسایی شد.

این گونه جدید مار از خانواده مارهای کبرا است و مقاله علمی و ثبت جهانی آن در ژورنال خزنده شناسی کشور روسیه نیز به چاپ رسیده است.

مار کبری سیاه بیابانی

بعد از بررسی های لازم بر روی نمونه های صید شده توسط گروه محققان داخلی و خارجی مشخص شد که این نمونه با گونه های مشابه ثبت شده که در سایر کشورها پراکنش دارند تفاوت معنی داری دارند به طوری که این گونه جهانی جدید B. persicus یا سیاه مار ایرانی نام گذاری شد.

مار کبری سیاه بیابانی

سیاه مار متعلق به خانواده مارهای کبری است که به شدت سمی هستند و تاکنون 13 گونه مختلف از آن به ثبت رسیده بود.

مطالعه و بررسی زیستگاه و پراکنش گونه های در سطح کشور و شناسایی نمونه ها ، گونه ها و حوزه های پراکنشی جدید از جمله مهم ترین برنامه ها و فعالیت های بخش های تخصصی محیط طبیعی در سازمان حفاظت محیط زیست است که عموما با همکاری بخش های ستادی و استانی انجام می شود.

مار کبری سیاه بیابانی

مناطق مرزی و نیز مناطقی که دارای تیپ های زیستگاهی متفاوت هستند بیشترین پتانسیل را در رابطه با وجود گونه های جدید یا به عنوان حوزه جدید پراکنشی دارند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
73.4%

نظر دادن