ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شاید باورش برایتان سخت باشد اما شهری عجیب و شگفت انگیز با 7500 سال قدمت در کویت کشف شده است.

کشف شهر معابد و مکانی شگفت انگیز 7500 ساله در کویت

کشف شگفت انگیز شهری 7500 ساله در کویت می تواند طرز فکر ما در مورد تمدن بشر را برای همیشه تغییر دهد ؛باستان شناسان محل این کشف شگفت انگیز در محل باستانی باهارا 1 در ساحل شمالی خلیج کویت اعلام کرده اند که باورهای پیشین در مورد آغاز تمدن پیشرفته بشری را تغییر خواهند داد چرا که طبق گفته هیات باستان شناسی به رهبری "پیوتربلینسکای" و تصاویری که در این بخش از سرگرمی نم نمک مشاهده خواهید کرد این کشف با قدمت 7500 ساله ، وجود زندگی اجتماعی پیشرفته را در این مکان شگفت انگیز نشان می دهد.کشف شهر 7500 ساله در کویت! + تصاویرکشف شهر 7500 ساله در کویت! + تصاویر

کشف شهر شگفت انگیز

شهری 7500 ساله در کویت

"عبید" اولین تمدن شناخته شده در زمینه مهاجران کشاورزی بود که به منطقه ای نقل مکان کردند که بعدها سومر منطقه جنوبی بین النهرین شد.فعالیت های کشاورزی باستانی در مراکز بزرگ مسکن روستایی با اتخاذ تکنیک های پیشرفته آبیاری و ظهور اولین معابد شناخته می شوند.پروفسور بلینیسکی می گوید : " معبد ساختمانی با عملکردی است که عناصر فرهنگ برده را ترکیب می کند."

شهر عجیب 7500 ساله

کشف شهری عجیب و شگفت انگیز 7500 ساله

تحقیقات بیشتر ممکن است ثابت کند این یافته قدیمی ترین نوع ساختمان ها نه تنها در کویت بلکه در کل منطقه عرب و حتی در سراسر جهان هستند.منطقه بزرگی نیز در میان ساختمان ها وجود دارد که بلینسکی آن را نوعی " میدان روستایی" توصیف کرد که علاوه بر آن ، باستان شناسان حداقل ده سازه دیگر و 16،000 قطعه سفالی کشف کرده اند.

باهارا 1 بزرگ ترین محل تمدن عبید در شبه جزیره عربی است که تاکنون یافت شده است. اعتقاد بر این است که این فرهنگ مرموز منجر به ایجاد اولین شهر در منطقه شد و با ساختار اجتماعی پیچیده ای مشخص شد که باستان شناسان هنوز به دنبال آن هستند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن