ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بیشتر افراد فکر می کنند نقاشی هایشان معنای خاصی ندارند و تنها خط خطی هایی هستند که کاغذها و جعبه ها را خراب می کنند، اما اشتباه نکنید این شکلک ها می توانند نشان دهنده آن چیزی باشند که درون شما و اطرافیانتان وجود دارد.

شخصیت شناسی از روی نقاشی های شما

برایتان پیش آمده زمانی که در حال حرف زدن با تلفن هستید یا به چیز خاصی گوش می کنید یا حتی وقتی که در حال فکر کردن هستید ، روی کاغذ روی میز یا حتی دستمال کاغذی یا... شکل های خاصی نقاشی کنید و خطوط مختلف بکشید؟شخصیت شناسی از روی نقاشی و تصاویری که می کشیدشخصیت شناسی از روی نقاشی و تصاویری که می کشید

مثلا افراد عاشق پیشه از هر موقعیتی برای کشیدن قلب استفاده می کنند. البته حدس زدن چیزی که در ذهن آنها می گذرد خیلی هم سخت نیست ، آنها دوست دارند همیشه رفتار عاشقانه و رمانتیک داشته باشند .

طرحی که افراد عاشق ترسیم می کنند

شخصیت شناسی از روی نقاشی و تصاویری که می کشید

بیشتر آدم ها فکر می کنند این شکلک ها معنای خاصی ندارند و تنها خط خطی هایی هستند که کاغذها و جعبه ها را خراب می کنند ، اما اشتباه نکنید این شکلک ها می توانند نشان دهنده آن چیزی باشند که درون شما و اطرافیانتان وجود دارد تا جایی که آندرآ مک نیکل متخصص آنالیز خط می گوید : «این شکلک ها همانند DNA مغز هستند.» این شکلک ها هیچگاه درباره آنچه در ذهن شماست دروغ نمی گویند؛ فقط باید زبان آنها را یاد بگیرید تا از آرزوها ، امیال ، ترس ها و رویاهای نهفته ای که هیچگاه فرد نمی تواند به زبان بیاورد برایتان بگوید.

اشکال تکراری و دنباله دار

ترسیم این نوع خطوط نماد صبر و استقامت در شما است ، شما در رفتارهای خود پایبند شیوه و اسلوب هستید و با تمرکز در کارها قادر به سازماندهی کارهای خود هستید و به راحتی با موانع کنار می آیید.

اثری که عاشق پیشه ها به جا می گذارند

آنهایی که درهر موقعیتی شروع به کشیدن قلب می کنند چیزی در ذهن دارند که حدس زدن آن خیلی هم سخت نیست ، آنها دوست دارند همیشه عاشقانه و رمانتیک رفتار کنند.

شخصیت شناسی از روی نقاشی قلب

شخصیت شناسی از روی نقاشی قلب

کشیدن گل و گیاه

اگر شما عادت به کشیدن گل و گیاه دارید باید گفت که شما فردی احساساتی هستید و ماندن در رویاهای خود را ترجیح می دهید . روحیه مهربانی دارید . فردی اجتماعی هستید و با دوستانتان دوستانه رفتار می کنید.

حیوانات

ترسیم حیوانات نشان از علاقه شما به حیوانات است . شما به حمایت از دیگران اشتیاق دارید ، فردی حساس و ملاحظه کار هستید و نیاز به آرامش فکر دارید.

ترسیم حیوانات نشان دهنده شخصیت

بهترین جای دنیا کجا است؟

چنانچه دراین بخش از نم نمک اشاره کرده ایم افرادی که در هر جای سفید ممکن خانه می کشند ، معمولا وابستگی عاطفی خاصی به خانه خود دارند. کشیدن تزیینات روی خانه مانند پرده ، شیشه پنجره ، راه عبوری و ارتباطی و... به معنی علاقه مندی برای سرمایه گذاری در این زمینه ها است . احتمالا این افراد مشکل بزرگی داشته باشند بنابراین حواس خود را بیشتر جمع کنید .در واقع آنها در موقعیتی قرار دارند که احساس می کنند هیچ راه فراری وجود ندارد.

غذا و میوه

این افراد خوردن را دوست دارند و به احتمال زیاد در رژیم غذایی به سر می برند.

شخصیت شناسی افراد

خطوط متقاطع :

اگر خطوط متقاطع ترسیم می کنید یعنی احساس خفگی و اختناق دارید و نیاز به فرار و آزادی را در خود حس می کنید. این خطوط سدی را میان خود و دیگران نشان می دهد.شما از بروز احساسات خود گریزان هستید و سعی در پنهان کردن عواطف خود می کنید تا فرد مناسبی پیدا شود که شایستگی احساس شما را داشته باشد.

رابطه چشم و شک

مک نیکل می گوید وقتی کسی در اطرافتان هست که در جاهای خالی کاغذ شروع به کشیدن چشم می کند ، توصیه می کنم که کمی حواستان را بیشتر جمع کنید چرا که این می تواند یک نشانه اخطار باشد. زیرا او کسی است که احساس می کند باید حواسش به همه جا باشد و به قول معروف به جای دو چشم با چهار چشم کاملا اطراف خود را می پاید. او کسی است که نسبت به همه اطرافیانش و انگیزه های آنها مشکوک است و فکر می کند همه می خواهند درباره او قضاوت کنند و بد بگویند. اگر چشم خیلی هنرمندانه کشیده شود و چشم هایی دخترانه با مژگانی خیلی بلند می تواند نشان دهنده غرور و خودبینی فرد باشد. اگر چشم حالتی کارتونی داشته باشد نشان دهنده این است که فرد شخصیتی تفسیرگر دارد و دوست دارد درباره همه قضاوت کند. البته یادتان نرود که اگر کودکی چنین چشمی را بکشد فقط نشان دهنده چیزهایی است که از اطرافش یاد گرفته است نه چیز دیگر ، چرا که کشیدن چشم بسیار ساده است و خیلی از بچه ها گاهی شروع به کشیدن چنین چیزی می کنند.

شخصیت شناسی از روی نقاشی چشم

شخصیت شناسی از روی نقاشی چشم

اشکال هندسی

ترسیم مثلث ، مربع و اشکال هندسی دیگر ، نماد ذهنی سازمان یافته است و نشان دهنده تفکر روشن و آشکار می باشد.یعنی شما دارای مهارت های برنامه ریزی هستید. در برنامه ها و طرح هایتان بسیار دقیق عمل می کنید و کفایت و کارآیی بالایی دارید.

فلش کش ها جاه طلب هستند!

اگر معمولا عادت دارید هر جا که بتوانید فلش و خط جهت دار بکشید ، باید بگوییم شما روحیه بلندپروازی دارید. دکتر مک نیکل می گوید : «در یک جلسه کاری با وکیلی صحبت می کردم ، حین صحبت حواسم به کاغذ زیر دست او بود ، می دیدم درحالی که به حرف های من گوش می کرد فلش هایی را در جهت های مختلف و با اندازه های متفاوت می کشید ، وقتی من درباره پروژه صحبت می کردم ، او به این فکر می کرد که از این پروژه چقدر می تواند پول دربیاورد ، درحالی که در ظاهر سعی می کرد خیلی خودش را بی اهمیت نشان دهد ولی شکلک هایی که می کشید درون او را هویدا می کرد و نشان می داد که موضوع مورد نظر ذهن او را مشغول کرده است.»

شخصیت شناسی از روی نقاشی فلش و پیکان

شخصیت شناسی از روی نقاشی فلش و پیکان

پله ها

کشیدن شکل پله نمادی از جاه طلبی است و میل شما را به صعود و پیشرفت نشان می دهد .

نقاشی خانه

کسانی که عادت دارند هر جای سفیدی که پیدا می کنند خانه بکشند ، معمولا وابستگی عاطفی خاصی به خانه شان دارند. آنها که تزییناتی را روی خانه می کشند مثل پرده ، شیشه پنجره ، راه عبوری و ارتباطی و... یعنی دوست دارند در این زمینه ها سرمایه گذاری کنند مثلا خانه بهتر بگیرند ، وسایل خانه بخرند. اما اگر فردی خانه ای بدون در و پنجره بکشد ، حواستان را جمع کنید چرا که این فرد احتمالا مشکل بزرگی دارد ، در واقع او در موقعیتی قرار دارد که احساس می کند هیچ راه فراری وجود ندارد.

شخصیت شناسی از روی نقاشی خانه

شخصیت شناسی از روی نقاشی خانه

چهره های خندان و زیبا

کشیدن چنین تصویرهایی نشان از عشق ورزی شما به دیگران دارد . یعنی همواره جنبه های مثبت افراد و شرایط را می بینید. فردی خوشبین و علاقه مند به فعالیت های اجتماعی هستید .شما دارای خصوصیاتی نظیر انسانیت ، نیک سرشتی ، دلسوزی و همدردی و حساسیت به دوستان می باشید .

هیچ مسیر مشخصی ندارد

کسی که بدون هدف خط خطی می کند و برای خودش طرح های بدون معنا می زند احساس می کند که در زندگی اش هیچ مسیر مشخصی ندارد و هدف خاصی را پیش رویش نمی بیند. بعضی در این مواقع شروع به کشیدن اشکال هندسی عجیب و غریب می کنند ، شکل هایی که هیچ الگوی مشخصی ندارند و در اندازه های مختلف روی کاغذ آمده اند.

شخصیت شناسی از روی نقاشی خط خطی

شخصیت شناسی از روی نقاشی خط خطی

چاقو ، اسحله و شمشیر

کشیدن این طرح ها خشونت و عصبانیت شما را نشان می دهد ، حتی گاه تمایلات روانی ، حس رقابت و نیاز به اثبات مردانگی را در شما نشان می دهد.

حس رقابت

بازی هایی مانند نقطه بازی ، دوز یا شطرنج حس رقابت را در شما به تصویر می کشند و شما دوست دارید همیشه در بازی ها پیروز باشید و اصلا برای برنده شدن بازی می کنید.

شخصیت شناسی از روی نقاشی بازی

شخصیت شناسی از روی نقاشی بازی

آجرها و کتاب های روی هم قرار گرفته

اگر این شکل ها را رسم می کنید به احتمال زیاد زیر فشار و استرس بسیاری قرار دارید و احساس می کنید که با کوچک ترین لرزشی نابود شده و فرو می ریزید.

روحیه مهربان

شما فردی احساساتی هستید و دوست دارید همیشه در رویاهایتان بمانید ، روحیه مهربانی دارید و با دوستانتان دوستانه رفتار می کنید ، فردی اجتماعی هستید.

شخصیت شناسی از روی نقاشی طبیعت

شخصیت شناسی از روی نقاشی طبیعت

چرا آدم ها خط خطی می کنند؟

1. بیان بی قراری : ممکن است شکلی از بیان بی قراری و ناراحتی باشد یا کاری که وقتی رنجیده خاطر و خسته یا منتظر اتفاقات مهیج تری هستیم ، انجام می دهیم.

2. رهایی از تنش : تزیین کاغذ با خطوط مارپیچ ، نوشته های بدخط و نقاشی های کوچک ممکن است کمکی برای رها شدن از تنش ها باشد. اگر این فرض درست باشد ، حداقل این کار به نسبت روش های دیگر تسکین استرس مثل کشیدن سیگار ، عادت مثبت تری است.

3. بی جهت : برخی روانشناسان معتقدند ، این اشکال شامل مجموعه ای از علائم ، خطوط و نقوش هستند که بی هدف و بی جهت ترسیم می شوند اما حاوی مطالب زیادی در مورد شخصیت افراد هستند. این نقش ها را می توان به صورت یک فعالیت خلاق سمت راست مغز هم ارزیابی کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن