ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، زن مجرم 61 ساله ای به نام (شارلین تامپسون) که توسط اداره پلیس برای رسیدگی به جرمش اظهار شده بود، با چهره ای بسیار عجیب در اداره پلیس حاضر شد.

آیا تا به حال شاهد چهره های عجیب و غریب بوده اید؟

هر انسانی چهره خاص خود را دارد اما برخی ها با ویژگی هایی که دارند از دیگران متمایز می شوند یا بهتر است بگوییم با چهره ای که برای خود می سازند با تمام اسنان های دنیا متفاوت می شوند مثل موردی که در این بخش از سرگرمی نم نمک خواهید دید که تبدیل به یک جنایت کار و متهم مشهور شده است.دستگیری مجرمی با مژه های عجیب! + عکسدستگیری مجرمی با مژه های عجیب! + عکس

مژه بسیار عجیب زن مجرم

مژه خوشگل ترین زن مجرم در جهان

 

شارلین تامپسون ، 61 ساله از اوهایو در عکسی برای اداره پلیس با مژه های بلند زرد ژست گرفت او پس از اینکه روغن داغی را روی خانمی ریخت که کمر و دست او را سوزاند در اداره پلیس برای برای رسیدگی به جرمش حاضر شد اما چیزی که عجیب به نظر می رسد این است که او با مژه های غیر طبیعی زرد رنگ در اداره پلیس برای دفاعی خودش ظاهر شده .

همان طور که می بینید مژه ها کاملا زرد هستند و طوری طراحی شده بودند که یک چشم را به حالت بسته و دیگری کاملا باز به نظر می آمد ؛ هیچ جزئیاتی در مورد علت مدل عجیب مژه های این زن منتشر نشده است البته تصاویر به خوبی گویایی این است که وضعیت خنده دار و عجیب مژه های این زن احتمال اثرهنرنمایی یک آرایشگر ماهر یا احیانا خود این زن بوده است.

 

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن