ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این انفجار در نزدیکی شهر وینالز، در استان پینار دل ریو کوبا اتفاق افتاد؛طبق گزارشات ساکنان گزارش دو انفجار را دادند که جزئیات بیشتر آن را در این بخش از سرگرمی نم نمک خواهید خواند.

انفجار شهاب سنگ وسط آسمان!

شهاب سنگی از آسمان فلوریدا عبور کرد و قبل از این که پنجره ها را خرد کند ، بر فراز کوبا منفجر شد. این انفجار در نزدیکی شهر وینالز ، در استان پینار دل ریو کوبا اتفاق افتاد؛طبق گزارشات ساکنان گزارش دو انفجار را دادند که جزئیات بیشتر آن را در این بخش از سرگرمی نم نمک خواهید خواند.انفجار شهاب سنگ وسط آسمان! + عکسانفجار شهاب سنگ وسط آسمان! + عکس

ماجرای سقوط شهاب سنگ از آسمان فلوریدا

یک شهاب سنگ در آسمان فلوریدا قبل از انفجار و ویران کردن پنجره ها و پرتاب کردن سنگهای فضایی به کوبا در روز جمعه از بین رفت پس از آن که بسیاری در فلوریدا شاهد دیدن این شهاب سنگ بودند ، این سنگ در اثر ریزش باران در وسط آسمان منفجر شد این اتفاق ، در نزدیکی شهر وینالز ، در استان پینار دل ریو ، حدود ساعت 51:1 بعدازظهر محلی رخ داد.

سقوط شهاب سنگ

سقوط شهاب سنگ از آسمان

ساکنان دو انفجار مهیب و وحشتناک را خبر دادند که بخشی از آن را همراه با نشانه ای مثل ردی از دود در هوا میپندارند. یک روزنامه محلی گزارش داد که یک "گلوله آتش" دیده شد و دیوارها لرزید و به طرز عجیبی از بین رفت. طبق گزارش ها ، شهاب سنگ در منطقه "مورال یلا پرهیستوریا" ، یا همان عنوان نقاشی بزرگ از دایناسورها - که خودشان توسط شهاب سنگ ها منقرض شده بودند ، سقوط کرد.تصاویر نشان می دهند که سنگ های سیاه و سفید تقریبا به اندازه یک تلفن هوشمند و یا کف دست هستند.

سرویس هواشناسی ملی در وست لیک ، فلوریدا گزارش داد که یک شهاب سنگ در آسمان ایالت سانشاین در آسمان دیده شده است. آن ها در توئیتر نوشت : " به نظر می رسد که یک شهاب سنگ در غرب کوبا ، نزدیک شهر وینالز ، پینار دل ریو در اوایل این بعد از ظهر دیده شده."

سقوط شهاب سنگ از آسمان

سقوط شهاب سنگ از آسمان فلوریدا

محققان گفته اند که یک ماهواره که نیم کره غربی را می پوشاند ، یک فلاش یک شهاب سنگ آشکار را تشخیص داده است. "داگوبرتو والدس" مدیر مرکز مطالعات همزیستی که در مرکز این استان مستقر است به اخبار محلی آل نوئوو هرالد گفت : " حدود ساعت 1:15 بعد از ظهر صدای انفجار بزرگی را احساس کردیم و به خیابان رفتیم.

تصویری از شهاب سنگ

شهاب سنگ

او گفت : " از آن زمان ، مردم از سوال کردن دست برنداشته اند ، اما ما هیچ اطلاعات رسمی در مورد آنچه که رخ داده است ، نشنیده ایم." هیچ گزارشی از جراحت وجود نداشته است و این انفجار تنها بارش چند تکه سنگ را در پی داشته .

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن