ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، با این وجود بی شک طرفداران این هواپیما بی علت علاقمند به این سری از هواپیماها علاقمند نیستند و این گونه می توان برداشت کرد که تنها افراد خاص و سرمایه دار می توانند به سادگی استفاده کنند!

داخل کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر چه می گذرد؟!

از گذشته بسیار دور انسان ها آرزوی بسیار بزرگی در زمینه های مختلف داشتند که در میان آنها می توان به پرواز اشاره نمود که این دلیلی بر تلاش و ساخت وسیله ای برای پرواز بود که نهایتا حدود 116 سال گذشته دقیقا در سال 1903 میلادی برادران رایت موفق به پرواز در آوردن اولین هواپیما کوفق جهان شدند که این هواپیما موفق پرواز در آسمان شد.داخل کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر چه می گذرد؟! + عکسداخل کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر چه می گذرد؟! + عکس

با این حال امروزه این صنعت به بیشترین میزان ممکن پیشرفت کرده است که روزانه هزاران انسان توسط این وسیله در اقصی نقاط جهان جابجا می شوند و می توان به هزینه های بسیار زیادی که در این زمینه می شود اشاره نمود که بی شک هزینه بسیار زیادی می باشد و مسافران در مقابل هزینه هایی که می کنند ، انتظار خدمات رسانی هر چه بهتر را از شرکت های هواپیمایی دارند!

از این رو شرکت هواپیمایی قطر که در سال 1993 میلادی احداث شد ، یکی از شناخته شده ترین شرکت های هواپیمایی جهان است که برای مسافران این هواپیما امکانات فوق العاده ای را نسبت به هزینه ای که می کنند ، در اختایر قرار می دهند. اما تا به حال شاید برای شما سوال بوده است که در کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر چه میگذرد؟!

داخل کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر چه می گذرد؟! + عکس

ابتدا می بایست به هزینه کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر اشاره نمود که برای در اختیار گرفتن این قسمت می بایست حداقل 2 هزار پوند ( 30 میلیون تومان ) هزینه پرداخت کنید تا بتوانید کابین بیزینس کلاس هواپیما را برای خود کنید!

داخل کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر چه می گذرد؟! + عکس

نام اتاق های بیزینس کلاس هواپیماهای قطر " Qsuite " می باشد که حتی فراتر از یک هتل 5 ستاره می باشد و در آن امکانات متعددی به شما اعم از اینترنت فوق سریع ، صبحانه فوق لاکچری ، تخت خواب ، صندلی های کاملا چرم با ویژگی های منحصر بفرد ، مانیتوری برای مشاهده فیلم ، حمام آب داغ و... می توان اشاره نمود که منجر به خاص کردن کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر نموده است!

داخل کابین بیزینس کلاس هواپیماهای قطر چه می گذرد؟! + عکس

با این وجود بی شک طرفداران این هواپیما بی علت علاقمند به این سری از هواپیماها علاقمند نیستند و این گونه می توان برداشت کرد که تنها افراد خاص و سرمایه دار می توانند به سادگی استفاده کنند!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن