ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، یک شرکت اخیرا از پاستیل عجیب و در عین حال شوکه کننده ای رونمایی کرد که شاید در ابتدا برای شما خنده دار باشد...!

تندترین پاستیل جهان با تندی 900 برابر یک فلفل!

روزانه میلیون ها تن مواد اولیه صرف تولید مواد خوراکی می شود تا این گونه نیازهای هر جامعه ای با برنامه ای راهبردی و همچنین سریع تامین شود. با این حال گاها برخی خوراکی ها مختص سنین مختلفی هستند که این می تواند در فروش آن موثر باشد! به همین دلیل خرید مواد خوراکی در سنین کم بسیار زیاد بوده و این می تواند نقطه مثبتی برای تولید کنندگان بزرگ باشد.تندترین پاستیل جهان با تندی 900 برابر یک فلفل!تندترین پاستیل جهان با تندی 900 برابر یک فلفل!

از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین خوراکی هایی که ممکن است توسط افراد زیر 20 سال خریداری شود ، پاستیل ها هستند که بی شک دارای طرفدارن بسیار زیادی می باشند و خوردن آنها می تواند حس و حال خوبی در شخص ایجاد کند. اما یک شرکت اخیرا از پاستیل عجیب و در عین حال شوکه کننده ای رونمایی کرد که شاید در ابتدا برای شما خنده دار باشد...!

پاستیل هایی که 900 برابر یک فلفل تندتر هستند!

پاستیل هایی که 900 برابر یک فلفل تندتر هستند!

نام این پاستیل " Lil’ Nitro " می باشد که با هیچ کس شوخی ندارد چرا که در مقیاس اسکویل که مقیاسی برای سنجیدن تندی فلفل های چینی می باشد ، اعلام شد که جویدن این یک عدد پاستیل برابر است با 900 برابر جویدن تندترین فلفل چینی به نام هالاپینو که به همین دلیل این پاستیل یکی از عجیب ترین و وحشتناک ترین خرس های دنیا می باشد!

پاستیل هایی که 900 برابر یک فلفل تندتر هستند!

تندترین پاستیل جهان

با این حال فریب ظاهر و جذابیت این فلفل را نخورید و قدرت این یک تکه پاستیل حتی بدتر از یک دینامیت فعال می باشد و جویدن آن حتی از جویدن تندترین فلفل دنیا هم بدتر و وحشتناک تر می باشد و با جویدن آن به مدت چندین دقیقه در گلو و معده خود احساس وجود آتش را درک خواهید کرد. توجه داشته باشید که این تکه پاستیل باید از دسترس کودکان دور باشد چرا که یک پاستیل عادی و خوشمزه نیست!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(10 رای)
84%

نظر دادن