ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، پلیس هامبورگ، اخیرا گزارشی را در فیس بوک از دو والد جوان منتشر کرد، مبنی بر اینکه آنها نوزاد تازه متولد شده شان را در راه برگشت از بیمارستان، بعد از زایمان در تاکسی جا گذاشته اند.

جا گذاشتن کودک تازه متولد شده در تاکسی!

پلیس هامبورگ ، اخیرا گزارشی را در فیس بوک از دو والد جوان منتشر کرد ، مبنی بر اینکه آنها نوزاد تازه متولد شده شان را در راه برگشت از بیمارستان ، بعد از زایمان در تاکسی جا گذاشته اند.جا گذاشتن کودک تازه متولد شده در تاکسی!جا گذاشتن کودک تازه متولد شده در تاکسی!

بر اساس گزارش رسانه های اجتماعی والدین فراموش کار ، فرزند دومشان را در یکی از بیمارستان های هامبورگ بدنیا آوردند ؛ با اینکه برای برگشت به خانه چهار نفره خود بسیار شگفت زده و هیجان زده بودند اما بعد از رسیدن به منزل اصل کاری را فراموش کردند و در واقع این هیجان زدگی کار دستشان داد ، زمانی که در حال پیاده شدن از تاکسی بودند ، کودک یکساله خود را از ماشین پیاده کردند ، کرایه را پرداخت نمودند و با راننده خداحافظی کردند.

چنانچه در ادامه ماجرا و در بخش سرگرمی نم نمک می خوانید این زن و شوهر احساس عجیبی داشتند که گویا چیزی را فراموش کرده اند و ناگهان فهمیدند که کوچکترین عضو خانواده خود یعنی همان نوزادی که ساعاتی پیش به دنیا آمده بود را جا گذاشتنه اند و برای جبران این فراموش کاری خیلی دیر شده بود.

جا گذاشتن نوزاد

جا گذاشتن نوزاد تازه متولد شده در تاکسی

این پدر جوان پس از با خبر شدن از جریان ، شروع به دویدن به سمت تاکسی و علامت دادن برای متوقف کردن راننده کرد ، اما تاکسی از آنجا دور شده بود و والدین هیچ انتخاب دیگری به جز تماس گرفتن با پلیس نداشتند.

راننده تاکسی نیز متوجه جا ماندن مسافر در صندلی پشت نشده بود و بدتر از آن این بود که بعد از پیاده کردن مسافرانش یعنی همان خانواده فراوش کار ماشین را در یک پارکینگ زیر زمینی پارک کرده بود و برای صرف ناهار به طبقات بالایی رفت در همین حین پلیس به شدت به دنبال تاکسی مورد نظر در اطراف شهر بود.

راننده پس از بازگشت از صرف ناهار ، برای سوار کردن مسافری دیگر به سمت فرودگاه رفت ، با وجود کیلومتر ها رانندگی او هرگز متوجه نوزادی که خوابیده بود و هیچ صدایی هم نداشت ، نشده بود و تا زمانی که مسافر در صندلی عقب نشست ، همچنان از حضور کودک غافل بود که با اطلاع مسافرش تازه متوجه جا ماندن نوزاد مسافر قبلی خود شد. خوشبختانه راننده تاکسی با تماس به پلیس ، درست ترین کار را کرد و به او دستور داده شد که نوزاد را به ایستگاه پلیس منتقل کند و سرانجام نوزاد به آغوش خانواده اش بازگشت.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن