ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این مرد روسی که هنوز نامش منتشر نشده است، در گذشته طی اتفاقی تلخ یک میخ 5 سانتی متری وارد گوش وی شده بود و اما متاسفانه او چیزی به خاطر نمی آورد و بصورت کامل آنرا فراموش نموده بود.

خارج کردن میخ 5 سانتی از جمجمه مرد روسی!

مرد روسی که دردهای شدید و مشکلا عجیب شنوایی اش طاقت او را طاق کرده بود ، برای کشف علت به پزشک مراجعه کرد. معاینات اولیه علت را نشان نداد تا اینکه کار به عکسبرداری رسید تا نتیجه عامل باورندکردنی این دردها را نشان دهد.خارج کردن میخ 5 سانتی از جمجمه مرد روسی! + عکسخارج کردن میخ 5 سانتی از جمجمه مرد روسی! + عکس

از قرار معلوم این مرد روسی که هنوز نامش منتشر نشده است ، در گذشته طی اتفاقی تلخ یک میخ 5 سانتی متری وارد گوش وی شده بود و اما متاسفانه او چیزی به خاطر نمی آورد و بصورت کامل آنرا فراموش نموده بود.

با این حال پزشکان نیز به شدت شوکه شدند و به همین دلیل فورا تصمیم به جراحی و خارج کردن میخ 5 سانتی متری از گوش وی نمودند که تنها چند میلی متر تا مغز او فاصله داشت و می توانست حتی مغز وی را دچار آسیب های متعددی نماید.

خارج کردن میخ 5 سانتی از جمجمه!

اما او از گذشته تا هم اکنون برای درمان دردهای ناشی از گوشش ، از کرم های طبیعی استفاده می کرد و به همین دلیل پزشکان از خارج کردن میخ و قدیمی بودن آن در جمجمه او ترس داشتند چرا که می توانست به قیمت جانش تمام شود. خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد و بیمار بهبودی کامل را دریافت کرد.

خارج کردن میخ 5 سانتی از جمجمه!

این عمل جراحی در کنار سختی هایی که داشت ، در طی 3 ساعت توسط پزشکان انجام شد و آقای الکساندر ویتکوف این میخ را منحصر بفرد دانست و زنده ماندن بیمار را در طول این سالیان طولانی ، بسیار شوکه کننده اعلام کرد و طبق گزارشات انجام شده بیمار بهبود یافته است و می تواند به خوبی بشنود!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن