ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مجری که در حال پخش برنامه ورزشی بود، در اواسط اجرا برنامه خون دماغ شد اما باز هم به ادامه برنامه پرداخت.

ادامه به کار مجری برنامه ورزشی علاوه بر خون دماغ شدن وسط برنامه زنده

یکی از بخش های جالب اخبار که به ندرت پیش می آید اتفاقاتی است شاید شاد و یا شادی هم ناراحت کننده که حین اجرای برنامه زنده می افتد به خصوص برای مجری برنامه ؛ از خواندن خبر فوت همسر و گریه گردن برای مرگ هم وطن تا خنده هایی که بعد از اتفاقاتی مثل زمین خوردن یا حتی پاره شدن لباس پیش می آید که پیش از این در بخش سرگرمی نم نمک دیده اید ، موردی که در ادامه تصاویرش را مشاهده می کنید مربوط به مجری است که آنقدر در حس و جو کارش غرق شده است که حتی با خون دماغ شدن هم صحبت هایش را قطع نمیکند.خون دماغ شدن مجری وسط برنامه زنده! + تصاویرخون دماغ شدن مجری وسط برنامه زنده! + تصاویر

خون دماغ شدن مجری در حال اجرای برنامه

خون دماغ شدن مجری در برنامه ورزشی

مجری بخش زنده خبر ورزشی تلویزیون کره جنوبی وسط اجرای زنده دچار خون دماغ شد اما بی توجه به این وضعیت به کارش ادامه داد و این اقدام او مورد توجه قرار گرفت. مجری به نام " جو هیون ایل" در حال اجرای برنامه زنده با موضوع مسابقات بسکتبال در شبکه SpoTV یکی از کانال های ورزشی تلویزیون کره جنوبی دچار خون دماغ شد اما بی توجه به این مسئله به کارش ادامه داد ، در ابتدا چند قطره خون از بینی او جاری شد اما بعد این خون دماغ شدت گرفت به طوری که دیگر مجری حاضر در کنار او کمی وحشت کرده بود که در نهایت ادامه این خونریزی ها کارگردان را مجبور کرد تا برای لحظاتی برنامه را متوقف کند.

خون دماغ شدن مجری در برنامه

مجری که وسط برنامه ورزشی خون دماغ شد

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن