ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خانواده ای از هندوستان، زمانیکه در سال 1994 میلادی شروع به ساخت خانه خود گرفتند، با مشکل بزرگی روبرو شدند که راه حلی برای حل خاصی برای حل و برطرف کردن آن وجود نداشت.

خانه ای که از وسطش یک درخت رشد کرده!

خانواده ای از هندوستان ، زمانیکه در سال 1994 میلادی شروع به ساخت خانه خود گرفتند ، با مشکل بزرگی روبرو شدند که راه حلی برای حل خاصی برای حل و برطرف کردن آن وجود نداشت.خانه ای که از وسطش یک درخت رشد کرده! + عکسخانه ای که از وسطش یک درخت رشد کرده! + عکس

مشکل این خانواده در ساخت خانه ای با پلان 4 طبقه این بود که درخت انجیر غول پیکر 150 ساله ای در وسط زمین آنها وجود داشت و از آنجایی که مالک این خانه ، یعنی آقای " کشاروانی " دوستدار و عاشق طبیعت بود ، بجای آنکه درخت غول پیکر را قطع کند ، تصمیم گرفت خانه بتنی خود را بر روی این درخت غول پیکر بسازد!

از این رو او برخی از پنجره ها ، درها ، دیوارها را برای عبور شاخه ها بصورت کامل آزاد نگه داشت تا به شاخه های این درخت آسیبی وارد نشود و این میزان عشق و علاقه خانواده " کشاروانی " به طبیعت بعد از 25 سال زبان زد تعداد زیادی از اهالی جبال پور هندوستان می باشد.

همچنین امروزه این خانه به خودی خود ، یکی از مهم ترین و اصلی ترین جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد و خانواده کشاروانی آنرا همانند عضو قدیمی خانواده خود می دانند.

خونه ای که از وسطش درخت رشد کرده!

فرزند این خانواده ، " یوگش کشاروانی " در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسوی این گونه گفت : " ما دوستداران طبیعت هستیم و پدرم اصرار داشت که این درخت باقی بماند و می دانستیم که بریدن درخت آسان ولی رشد مجدد آن کار بسیار سختی می باشد".

خونه ای که از وسطش درخت رشد کرده!

خونه ای که از وسطش درخت رشد کرده!

اما جالب است بدانید که درخت انجیر ، درختی مقدس در هندوستان می باشد و این دلیلی بر پرستش توسط برخی از اهالی این منطقه می باشد. با این حال خانواده طبق گفته ها همیشه این خانه خنک است و سالانه تعداد زیادی از دانشجویان مهندسی برای مشاهده این خانه و ترفندهایی که در آن بکار رفته است ، در این خانه حضور پیدا می کنند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن