ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، رانندگی فاجعه بار یک خانم و رانندگی فاجعه بار یک زن و اشتباه فاجعه بار در رانندگی و رانندگی فاجعه بار یک پیرزن سه خودرو را له کرد و رانندگی فاجعه بار هنگام پارک خودرو و در تصادفات رانندگی زنان چند درصد مقصرند و دلیل رانندگی عجیب خانم ها کشف شد در نم نمک.

رانندگی فاجعه بار یک زن!

راننده زن هنگام پارک خودرو پس از برخورد با شیشه یک فروشگاه، دنده عقب یک خودروی دیگر را نابود کرد.رانندگی فاجعه بار یک زن!! + فیلمرانندگی فاجعه بار یک زن!! + فیلم

خیلی ها معتقدند که زنان هیچگاه رانندگان خوبی نمی شوند ، به نظر شما واقعا چنین است؟ به هر حال در هر نظری که اکثریت در مورد آن توافق دارند ، استثناهایی هم وجود دارد و نمی توان گفت که این موضوع در مورد تمام زنان صدق می کند.

کاربران با تماشای یک ویدئو از خساراتی که یک راننده زن هنگام پارک خودرو در پارکینگ یک فروشگاه به بار آورد درباره میزان مهارت زنان در رانندگی به بحث و گفتگو پرداختند اما در این میان موضوع جالب دیگری هم مورد بحث قرار گرفت؛ اینکه آیا این یک روز بد برای زن راننده بود یا صاحب فروشگاه و صاحب خودرویی که پشت ماشین این زن بود؟ به نظر شما کدام یک بیشتر خسارت دیدند؟

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
80%

نظر دادن