ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، تصاویر جالب از سفر به دور دنیا در 42 روز و دور دنیا با قایق تنها در 42 روز و رکورد سفر دور دنیا شکست و تصاویری منحصر به فرد از سفر به دور دنیا و گران ترین سفر هوایی و دور دنیا عکس سفر دور دنیا در نم نمک.

تصاویر جالب از سفر به دور دنیا در 42 روز

فرانسوا گابرت ، ملوان فرانسوی 34 ساله ، رکورد دار سفر با قایق به دور دنیا شد؛ او در سفری 42 روزه و 17 ساعته و 40 دقیقه و 35 ثانیه ( 6 روز سریعتر از رکورد قبلی ) دور دنیا را گشت.رکورد جدید سفر به دور دنیا در 42 روز! [عکس]رکورد جدید سفر به دور دنیا در 42 روز! [عکس]

قایقی که رکورد سفر دور دنیا را شکست + تصاویر

نخستین رکورد دور دنیا با قایق سال 2004 به نام فرانسیس جویون فرانسوی ثبت شد ، سفری 72 روزه و 22 ساعته به دور دنیا ، پس از او الن مک آرتو ، ملوان زن انگلیسی با اختلافی چند ساعته ( 71 روز و 14 ساعت) رکورد قبلی را شکست. تا اینکه سال 2016 توماس کوبیل با ثبت رکوردی حیرت انگیز در عرض 49 روز و 3 ساعت آخرین رکورد این نوع سفر سال 2004 از آن شده بود.

گابرت ، ملوان فرانسوی جوان با تلاش چند هفته ایش دست به آزمایشی هیجان انگیز برای سفر به دور دنیا زد.

قایقی که رکورد سفر دور دنیا را شکست + تصاویر

او سفر خود را با یک قایق بادبانی پیشرفته 30 متری سه لته ای آغاز کرد و بدون هیچ وقفه تنها به موفقیت خود می اندیشید. حالا رکورد او باید از طریق بررسی اطلاعات موقعیت یاب قایق به تایید شورای جهانی ثبت سرعت دریانوردی برسد. سرعت سفر گابار در طول سفر 35 گره دریایی ( 65 کیلمتر بر ساعت ) بوده است.

گفتنی است؛ جاشوا اسلوکوم اولین کسی بود که به فکر سفر با قایق دور دنیا افتاد ، او در سن 51 سالگی و پس از بازنشستگی سفر خود را بدور دنیا آغاز کرد و بدون استفاده از قطب نما ومسریاب ، تنها با استفاده از ستاره ها 74 هزار کیلومتر را طی کرد تا کل جهان را بگردد.

قایقی که رکورد سفر دور دنیا را شکست + تصاویر

قایقی که رکورد سفر دور دنیا را شکست + تصاویرقایقی که رکورد سفر دور دنیا را شکست + تصاویر

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن