ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در طی اقدامی جالب و البته کمی شوکه کننده، چندین زندان در کشور سوئیس، برای تاثیر مثبت در روحیه زندانیان تصمیم گرفتند تا زندان ها و سلول ها را به رنگ صورتی در بیاورند. با این حال هر رنگی می تواند تاثیر بخصوص خود را بگذارد.

زندان های صورتی رنگ دیده بودید؟!!

دیدی که هر یک از ما از زندان داریم و هم اکنون نیز قبل از مطالعه این مطلب از نم نمک ، در ذهنمان تصویر سازی شده است ، محیطی سرد و سیاه و بسیار آلوده است که طبیعتا افرادی که مرتکب به جرایم مختلف شده اند ، نسبت به جرم خود در این اتاق های بی روح و آلوده نگهداری می شوند. با این حال تاکنون حتما با این عنوان " تاثیر رنگ ها در روحیه " آشنا شده اید که یک واقعیت کشف شده توسط محققان می باشد.زندان های صورتی رنگ دیده بودید؟!! + عکسزندان های صورتی رنگ دیده بودید؟!! + عکس

از این رو محیط های سیاه و آلوده نه تنها نمی توانند منجر به بهبودی وضعیت ذهنی زندانیان شوند ، بلکه می توانند میزان خشونت و پرخاشگری آنها را نیز افزایش دهد و بعد از آنکه از زندان خارج می شوند ، با دیدی بدتر از گذشته وارد جامعه می شوند و می توانند جرایم بیشتری را مرتکب شوند.

زندان های صورتی سوئیس

اما در طی اقدامی جالب و البته کمی شوکه کننده ، چندین زندان در کشور سوئیس ، برای تاثیر مثبت در روحیه زندانیان تصمیم گرفتند تا زندان ها و سلول ها را به رنگ صورتی در بیاورند. با این حال هر رنگی می تواند تاثیر بخصوص خود را بگذارد. برای مثال رنگ قرمز می تواند منجر به تجریک اشتها شود که در رستوران ها استفاده می شود و رنگ ابی نیز می تواند منجر به کاهش اشتها شود!

رنگ جالب زندان های سوئیس

روان شناسان این واقعیت را قبول کردند و استدلال نمودند که رنگ صورتی می تواند منجر به کاهش خشونت و آرامش وجودی هر شخصی شود و به همین دلیل چندین زندان در سوئیس به رنگ صورتی در آمدند تا در روحیه زندانیان موثر واقع شوند. اما یکی از زندانیان این زندان ها بعد از آزادی ، در طی یک مصاحبه گفت که نگه داشتن زندانیان در زندان های صورتی تحقیر آمیز است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن