ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اخیرا یک مرد جوان که قرار است به زودی پدر شود، اخیرا از تصاویری جالب که نشان دهنده خانه نودلی می باشد، رونمایی کرد.

ساخت شگفت انگیز خانه کودک با نودل!

نودل یکی از غذاهای محبوب مردمان کشور چین است که اخیرا یک مرد جوان که قرار است به زودی پدر شود ، دست به کاری جالب و تحسین برانگیزی با استفاده از نودل زد که در تمام رسانه های چینی و مجازی با واکنش های مختلفی روبرو شد. آقای ژانگ که قرار است به زودی پدر شود ، اخیرا از تصاویری جالب که نشان دهنده خانه نودلی می باشد ، رونمایی کرد.ساخت شگفت انگیز خانه کودک با نودل! + تصاویرساخت شگفت انگیز خانه کودک با نودل! + تصاویر

ساخت خانه نودلی با بیش از 2000 بسته نودل

اما این خانه نودلی ، خانه ای ساده نیست و در آن بیش از 2000 بسته نودل بکار رفته است که پس از انتشار این تصاویر در صفحات مجازی ، به سرعت در میان تصاویر ویروسی قرار گرفت و خبرنگاران چینی برای تهیه گزارشی به خانه وی مراجعه کردند. آقای ژانگ ادعا کرد که برای ساخت این خانه نودلی به میزان 4 روز زمان گذاشته است و بیش از هزاران بسته نودل را در آن به کار برده است.

ساخت حیرت انگیز خانه نودلی

جالب است بدانید که آقای ژانگ نودل های تاریخ گذشته را برای ساخت خانه انتخاب کرده است و برای تهیه آنها از دوست انباردار خود کمک گرفت و در ابتدا دوست او قصد داشت تا این نودل ها را به بیرون از شهر منتقل سازد و اما ژانگ جوان تصمیم گرفت تا از آنها به عنوان مصالح استفاده کند.

ساخت جالب خانه نودلی توسط پدر خلاق

خانه نودلی آقای ژانگ دارای عرض یک متری و طول دو متری می باشد که بعد از به دنیا آمدن فرزند او ، بهترین جایگاه ممکن برای سرگرم شدن وی خواهد بود که به راحتی می تواند اسباب بازی های خود را وارد خانه نودلی سازد. همچنین برای تکمیل و واقعی شدن خانه آقای ژانگ از پنجره چوبی نیز برای خانه فرزندش بکار برد. با این وجود او قصد دارد حتی یک سری مبلمان با استفاده از نودل را در خانه نودلی بکار گیرد!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن