ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این ساعت فوق العاده ای از طراحی بسیار خاص و منحصر بفردی برخوردار است، تصاویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید.

ساعت لوکس یک میلیاردی آشیوم مناسب رانندگان

در دنیای امروز ، اشیاء گران بها و لوکس توسط افراد ثروتمند به میزان زیادی استفاده می شود و علت آنرا هم می توان این گونه گفت که می خواهند لوکس بودن خود را به گونه ای متفاوت نمایان سازند. از این رو شرکت های مختلفی برای تهیه وسایل این قشر از انسان ها در سرتاسر جهان وجود دارند تا با ارائه محصولاتی متفاوت به همراه ویژگی های خاص اعم از سنگ ها قیمتی بتوانند کسب درآمد نمایند. با این وجود از مهم ترین صنف هایی که می توان به آن اشاره نمود ، صنف ساعت سازی است که برخی از ساعت های هزاران دلاری را تولید و عرضه می کنند که از مهم ترین آنها به برندهایی اعم از برمونت ، شوپارد ، لوییس موینه ، رولکس و.... اشاره نمود.ساعت لوکس یک میلیاردی با طرحی جالب + عکسساعت لوکس یک میلیاردی با طرحی جالب + عکس

ساعت فوق العاده یک میلیاردی

ساعت لوکس یک میلیاردی

برای مثال اخیرا ساعت غیر طبیعی و خاصی از جانب شرکت بزرگ ساعت سازی " PHENOMEN " رونمایی شد که طراحی آن دقیقا مطابق سلایق افراد ثروتمند است که به کل دارای طراحی خاص و منحصر بفردی است که هر فردی را می تواند فورا مجذوب خود کند. جالب است بدانید که شرکت ساعت سازی " PHENOMEN " یکی از جدیدترین شرکت های ساعت سازی فرانسوی است که توسط آقای " Alexandre Meyer " تاسیس شده است.

نام اولین مدل ساعت تولید شده این شرکت ، " Axiom " که تلفیقی از علم و هنر و لوکس بودن می باشد که بی شک این نوع طراحی متناسب با علایق و سلایق افراد ثروتمند راننده می باشد. این ساعت با 3 جنس مختلف اعم از تیتانیوم طبیعی ، تیتانیوم سیاه و تیتانیوم به همراه فیبر کربن ارائه می شود که در هنگام خرید می توانید جنس آنرا تعیین کنید.

ساعت بسیار لوکس یک میلیاردی

ساعت فوق العاده ای برای رانندگان

همچنین طرح صفحه ساعت به گونه ای بسیار خاص و منحصر بفرد است که این طرح جذلب می تواند در لحظه باعث مجذوب شدن هر شخصی به خودش شود. با این وجود این ساعت فوق لوکس و جذاب کاملا ضد آب است و می تواند تا عمق 30 متر دوام بیاورد که قیمت پایه آن 72 خزار فرانک سوئیس است که برای داشتن یک نمونه از آن باید بیش از 1 میلیارد تومان هزینه نمایید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن