ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آموزش سوت زدن و آموزش سوت زدن با دو دست و آموزش سوت زدن با یک دست و اموزش سوت با دستها و نمیتونم سوت بزنم و چگونه سوت بزنیم؟ و آموزش سوت زدن با دست و دهان و آموزش سوت زدن با یک دست و دو دست و سوت زدن با انگشت را در نم نمک ببینید.

آموزش تصویری سوت زدن با یک دست و دو دستی

خیلی از ما در دوران کودکی به دنبال این بودیم که روش های سوت زدن را یاد بگیریم که معمولا اطرافیان آن را از طریق قرار دادن نوک انگشتان داخل دهان انجام می دادند اما شاید خیلی از ما هیچ وقت نتوانستیم آن را یاد بگیریم.آموزش تصویری سوت زدن با یک دست و دو دستیآموزش تصویری سوت زدن با یک دست و دو دستی

در نتیجه این احساس مشترک برای بسیاری از کودکان وجود داشت. شاید توانایی سوت زدن با انگشت جزء یکی از پر درخواست ترین آموزش ها محسوب شود. به همین دلیل در این قسمت از نم نمک تصمیم گرفتیم که سوت زدن با انگشت را به شما آموزش دهیم که باید برای آن مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

آموزش سوت زدن ساده

سوت زدن با دو دست

1. ترکیب انگشتتان را انتخاب کنید

انگشتان دو کار انجام می دهند و می توانند باعث بلندی صدای سوت شوند. اول از همه که آنها زبان را به سمت عقب می برند ، دوم این که لب های شما را هم عقب نگه می دارند و آن را به سمت دندان ها می برند. همین عقب بردن لب ها و زبان ، باعث تولید صدای آشنای سوت می شود.

ترکیب های بی شماری از انگشتان وجود دارد که می توانید برای هر دو دست از آن ها استفاده کنید که در این قسمت ان را به شما آموزش می دهیم.

ترکیب انگشت اشاره و انگشت وسط در هر دو دست

انگشت وسط و انگشت اشاره را در هر دو دست باز نگه دارید و انگشتان دیگر را جمع کنید. آن ها را نزدیک به هم بگیرید. انگشت شست ، انگشت حلقه و انگشت کوچک باید همگی رو به پایین و جمع باشند.

انگشت های اشاره و انگشت های وسط در هر دو دست را به گونه ای به یکدیگر بچسبانید که شبیه به A شوند. با انتخاب چنین انگشتان احتمالا می توانید صدای بلندتری را ایجاد کنید.

آموزش سوت زدن با انگشتان

2. لب ها را خیس کنید و آن ها را به سمت دندان ها عقب ببرید

طرز قرار گرفتن لب ها ، عامل کلیدی در سوت زدن است . به سرعت لب های خود را لیس بزنید تا کمی خیس شود و سپس آن ها را به سمت عقب ببرید. تقریبا شبیه به پیرمردی که دندان در دهان ندارد.

لب های شما باید کاملا روی دندان ها را بپوشاند تا بتوانید صدای سوت را ایجاد کنید حال که لب های شما باید چقدر عقب بروند تا روی دندان ها را بپوشانند برای هر فرد و آناتومی صورت او متفاوت است.

3. با انگشتان تان زبان را به سمت عقب ببرید

این مرحله یک مرحله کلیدی برای سوت زدن با انگشت است. بعضی از افراد می گویند که شما فقط باید زبان را در دهان به سمت عقب ببرید و این کار را با انگشتانتان انجام دهید که البته بعضی از افراد به طور کامل به آن تسلط ندارند.

توصیه ما این است که نوک زبان را به سمت عقب خم کنید و سپس با انگشتان ، آن را در محل ثابت نگه دارید.

نوک انگشتان را زیر زبان ، درست روی نوک قرار دهید. نوک زبان را با انگشتان تان به سمت عقب ببرید و یک چهارم زبان را به سمت عقب خم کنید. زبان را در دهان به سمت عقب هل دهید تا اولین بند انگشت شما به لب پایین برسد.

آموزش سوت زدن با دست و دهان

4. هوا را بیرون دهید

با وجود انگشتان در دهان ، نوک زبان را خم کنید و لب ها را روی دندان ها به سمت عقب ببرید.

دهان خود را در اطراف انگشت ها ببندید و همچنین روی انگشتان تان تسلط داشته باشید.

سعی کنید که یک نفس کاملا نرم را از دهان بیرون دهید. این تنفس باید از قسمت بالای لب پایین بیرون داده شود. اگر احساس می کنید که این هوا از اطراف دهان بیرون می آید ، باید لب ها را روی انگشتان بیشتر ببندید ، آن را سفت نگه دارید. زبان هرگز نباید به شکل یک حفره بین انگشتان دیده شود. چنین حالتی باعث مسدود شدن جریان هوا می گردد.

حال باید سعی کنید زوایای مختلف انگشت را امتحان کنید که هرکدام برای لب های مختلف متفاوت است.

تجربه در این مورد حرف اصلی را می زند. پس باید قلق کار را به دست بیاورید تا بتوانید صدای سوت را تولید کنید.

هر چقدر نیروی بیرون دادن نفس بیشتر باشد ، احتمالا صدای بلندتری را تولید خواهید کرد.

هشدار : حتما اطمینان حاصل کنید که بین هربار سوت زدن استراحت کنید. اصلا در این مورد با شما شوخی نداریم. اگر پشت سر هم این کار را کنید ، قطعا نفس کم می آورید و دچار سبک شدن سر و سرگیجه خواهید شد و احتمالا سردرد هم در پیش خواهید داشت.

آموزش سوت زدن با دو دست

5. تمرین کنید

آنقدر تمرین کنید تا به آنچه که می خواهید برسید. معمولا بعد از 40 دقیقه تمرین مداوم ، آن هم در عرض دو روز به آنچه که می خواهید می رسید. مثلا می توانید زمان هایی که پشت چراغ قرمز در ترافیک گیر کرده اید و تنها هستید ، این کار را انجام دهید.

سوت زدن با یک دست

برای اینکه بتوانید با استفاده از یک دست سوت زدن را یاد بگیرید ، به ادامه مطلب توجه کنید :

مرحله اول :

شما باید دو انگشت شصت و اشاره خود را به هم بچسبانید تا شبیه یک حلقه یا به شکل علامت OKشود.

مرحله دوم :

برای اینکه صدای سوتتان به خوبی شنیده شود ، باید لب های خود را تر کنید زیرا اگر لب هایتان خشک باشند هیچ صدایی شبیه سوت ساخته نمی شود.

آموزش سوت زدن با یک دست

مرحله سوم :

زبان خود را لوله کنید و زبان خود را توسط انگشت های حلقه شده تان به داخل دهانتان هل دهید اما به زبانتان فشار زیادی وارد نکنید.

مرحله چهارم :

اکنون وقت آن است که دهانتان را ببندید ، طوری که لب ها از کنار به هم چسبیده و تنها سوراخ وسط دهانتان باز باشد.

مرحله آخر :

در آخرین مرحله برای شنیدن صدای سوت ، فوت کنید. اگر بار اول نتوانستید سوت بزنید ، دست از تلاش بر ندارید ، شما با چندین بار تمرین خواهید توانست با صدای بلند و رسا سوت بزنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
68%

نظر دادن