ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، سوت زدن بدون دست و آموزش سوت زدن بدون دست و آموزش تصویری سوت زدن بدون استفاده از دست و سوت زدن با لب و آموزش کامل سوت زدن و نحوه سوت زدن بدون دست و سوت بلبلی بدون دست در نم نمک.

چطوری بدون استفاده از دست ها سوت بزنم؟

اکثر افرادی که سوت زدن بدون دست را بلدند ، معمولا از دوران بچگی یاد گرفته اند و یادگرفتن سوت زدن بدون استفاده از دست ها در بزرگسالی خیلی سخت تر از دوران کودکی هست. اما یادتون باشه که هیچ چیزی نشدنی نیست و با اراده و تمرین کافی من شک ندارم که شما میتونین سوت زدن بدون دست را یاد بگیرید و دیگر لازم نباشه که از انگشتان کثیف بای سوت زدن استفاده کنید.آموزش تصویری سوت زدن بدون دست + سوت بلبلیآموزش تصویری سوت زدن بدون دست + سوت بلبلی

سوت زدن با لب

1 - غنچه کردن لب . لب خود را مانند عکس بالا در بیاورید . قسمت باز لب باید کوچک و دایره ای شکل باشد .

  • راه دیگر قنچه کردن لب گفتن کلمه ” تو ” میباشد .
  • اگر لبهایتان خشک است با زبان خود آنها خیس کنید تا سوت قویتری بتوانید بزنید .

سوت زدن با لب

2 - شکل دادن به زبان . زبان خود را به اشکال مختلف در بیاورید . مثلا نوک زبان را به سقف دهان بچسبانید یا دور زبان را خم کنید . اینکار برای در آوردن صداهای مختلف بکار می آید .

سوت زدن با لب

3 - شروع به دمیدن هوا از بین زبان و لب بکنید . هوا را آرام خارج کنید و زبان و لب خود را به شکل های مختلف در بیاورید . زود خسته نشوید چند دقیقه طول میکشد تا بتوانید اولین سوت خود را بزنید .

سوت زدن با زبان

سوت زدن با لبها

1 - کشیدن لب ها . لب بالایی باید محکم روی دندانهای بالایی کشیده شود . لب پایینی نیز باید محکم روی دندانهای پایینی کشیده شود . دهان شما باید به شکل خندیدن بدون دیده شدن دندانها در بیاید . میتوانید از دست هایتان برای درست کردن موقعیت لب در جای گفته شده کمک بگیرید . این روش سوت زدن برای زدن سوت با صدای بلند کاربرد دارد .

سوت بلبلی

2 - عقب کشیدن زبان . زبان باید در این حالت پهن و صاف باشد همچنین معلق در هوا دقیقا پشت دندانهای پایینی باشد . حتما باید فضای کمی بین زبان و دندانها وجود داشته باشد بنابراین زبان را به دندان نچسبانید .

آموزش سوت بلبلی

3 - شروع به دمیدن هوا روی دندانها و لب پایینی بکنید . هوا را دقیقا روی دندانهای پایینی بدمید . در این حالت شما باید فشار هوا را روی زبان خود احساس کنید که زبان را به عقب هل میدهد .

  • این نوع سوت نیاز به تمرین زیادی دارد . حتما حواستان باشد که زبان باید در دهان معلق باشد .

روش دیگر سوت زدن بدون استفاده از دست ها

سوت زدن به عمل تولید صدا به وسیله تنظیم جریان هوای عبوری از دهان انسان را گویند. سوت زدن را می توان با درست کردن یک حفره بر روی لب و دمیدن یا مکیدن هوا از آن حفره ایجاد کرد. من اینجام که به شما سوت زدن بدون دست رو یاد بدم. دست های کثیف میتونه واستون ضرر داشته باشه.

1- اول باید دندون ها رو توسط لب به این صورت بپوشونین

سوت زدن بدون استفاده از دست

2- بعدش باید زبون رو به این صورت به جلو فشار بدین

سوت زدن بدون استفاده از دست

3- بعدش لب بالایی که قبلا “تا” کرده بودید رو به سمت بالا ببرید

سوت زدن بدون استفاده از دست

4- وقتی تونستید سوت بزنید وقتشه میزان سوتتون رو به این صورت کنترل کنید

سوت زدن بدون استفاده از دست

نکات

امکان نداره که دفعه اول در سوت زدن بدون دست موفق بشید و باید حتما بارها و بارها تمرین کنید. وقتی حرفه ای شدید میتونید شدت و صدای سوتتون رو به دلخواه تغییر بدید. استفاده از انگشتان کثیف برای سوت زدن هیچ فایده ای نداره. با این روش میتونید این کارا رو بکنید.

یادتون باشه که باید خیلی تمرین کنین و ممکنه روزها زمان ببره تا سوت زدن بدون دست رو خوب یاد بگیرید و بتونید یک سوت درست حسابی بزنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(150 رای)
60%

نظر دادن