ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، پسر 30 ساله جوان از هندوستان به نام " یوگش تاکور " عادت بسیار عجیبی دارد که او را اخیرا دچار برخی مشکلات ساخت! این مرد جوان عادت به خوردن اشیاء فلزی دارد و برای او فرقی ندارد که چگونه است!

خارج کردن تیغ ، چاقو و پیچ گوشی از شکم مرد جوان!

عادات عجیبی در برخی از ما وجود دارند که انجام دادن آنها می تواند به سلامتی ما آسیب برساند و این در حالی است که ما با تمام آسیب های ناشی از آن آشنا هستیم ولی باز عادت است دیگر! شاید نتوان راه جدایی از آن پیدا کرد و این طبیعی است چرا که چیزی که به آن عادت پیدا کرده ایم ، علاقه داریم و نمی توانیم راه جدایی آنرا تشخیص دهیم.خارج کردن تیغ، چاقو و پیچ گوشی از شکم مرد جوان! + عکسخارج کردن تیغ، چاقو و پیچ گوشی از شکم مرد جوان! + عکس

در این زمینه بهترین کار این است تا با استفاده از دانش و تجربه برخی متخصصان آنها را از خود دور و جدا سازیم تا دیگر آسیبی به بدن ما وارد نشود. با این وجود روز گذشته تصاویر عجیب و شوکه کننده از یک جوان 30 ساله هندی در رسانه های کشور هندوستان منتشر شد که قطعا برای شما هم شوکه کننده خواهد بود.

پسر 30 ساله جوان از هندوستان به نام " یوگش تاکور " عادت بسیار عجیبی دارد که او را اخیرا دچار برخی مشکلات ساخت! این مرد جوان عادت به خوردن اشیاء فلزی دارد و برای او فرقی ندارد که چگونه است! و به همین دلیل اخیرا بنابر درد بسیار شدیدی در ناحیه شکم به بیمارستان منتقل شد و نتایج عکسبرداری بسیار شوکه کننده بود!

خارج کردن تیغ ،  چاقو و پیچ گوشی از شکم مرد جوان!

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، در شکم او تعداد بسیار زیادی فلز وجود دارد که زنده بودن او همانند یک معجزه بزرگ می باشد و پزشکانتصمیم به جراحی او گرفتند و در طی عمل جراحی از شکم او 33 تکه آهن آلات اعم از تیغ ، پیچ گوشتی و چاقو خارج کردند!!!

خارج کردن تیغ ،  چاقو و پیچ گوشی از شکم مرد جوان!

خارج کردن تیغ ، چاقو و پیچ گوشی از شکم مرد جوان!

مادر این مرد جوان در طی مصاحبه ای این گونه گفت : " او هرچیزی را برمیدارد و می خورد. اما ما بعد از آنکه فهمیدیم چه چیزهای عجیبی می تواند بخورد ، بسیار شوکه شدیم." همچنین گزارش ها حاکی از این هستند که آقای تاکور بهبودی کامل و همچنین روان درمانی کافی برای جلوگیری از این عادت بسیار تلخ را دریافت کرده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن