ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، چنانچه در تصاویر مشاهده می کنید در بالای این فنجان قهوه ابر پفی پشمکی قرار دارد که به عنوان شیرین کننده آن مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که بخار قهوه از فنجان بالا می رود.

ابری از شکر بالای این قهوه متفاوت!

اگر عادت دارید در اینستاگرام به دنبال غذاها و نوشیدنی های جدید بگردید حتما نام قهوه "سوئیت لیتل رین" را شنیده اید .شاید با خود فکر کنید نام عجیبی دارد اما با خواندن ادامه این بخش از سرگرمی نم نمک متوجه نام گذاری آن خواهید شد.ابری از شکر بالای این قهوه متفاوت! + عکسابری از شکر بالای این قهوه متفاوت! + عکس

قهوه ای که این روزها در کافی شاپی در مرکز شانگهای که به سرو نوشیدنی های متفاوت شهرت دارد برای اولین بار برای مشتریان سرو می شود برگرفته از ایده ای خلاقانه است که در واقع باید صبورانه روند اماده سازی و طعم دار شدن آن را دنبال کرد.

ابری از شکر بالای این قهوه متفاوت! + عکس

چنانچه در تصاویر مشاهده می کنید در بالای این فنجان قهوه ابر پفی پشمکی قرار دارد که به عنوان شیرین کننده آن مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که بخار قهوه از فنجان بالا می رود و ابری شکری را آب می کند و به صورت قطره قطره شکر موجود در آن داخل فنجان قهوه فرو می ریزد و با روشی متفاوت با تمام قهوه های دیگر و خلاقانه شیرین می شود.

ابری از شکر بالای این قهوه متفاوت! + عکس

قیمت هر فنجان قهوه 9 دلار است اگرچه قهوه ارزانی نیست اما ارزش امتحان کردن را دارد وقتی بخار ابر شکری را آب می کند اطراف و روی نعلبکی را کثیف می کند و انگشتان را چسبناک می کند اما افرادی که ان را امتحان کرده اند معتقد بودند که ارزش امتحان داشت و در نوع خود متفاوت بود. در مدت کوتاهی این قهوه در برخی کشورهای آسیایی مثل مالزی و بانکوک در تایلند شهرت پیدا کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن