ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اخیرا مجسمه جالب و خنده دار چوبی از دونالد ترامپ در کشور بومی بانوی اول آمریکا یعنی اسلوونی رونمایی شد که توانست با حاشیه و واکنش های جالبی روبرو شود.

مجسمه خنده دار دونالد ترامپ هم ساخته شد!

دونالد جان ترامپ متولد 14 ژوئن 1946 میلادی در کویینز نیویورک می باشد که این روزها او یکی از ثروتمندترین و سرشناس ترین افراد ایالات متحده است و هم اکنون به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا می باشد که دارای حواشی مختلفی در رسانه های جهانی است و تاکنون 3 ازدواج داشته و آخرین همسر او ملانیا ترامپ می باشد.مجسمه خنده دار دونالد ترامپ ساخته شد! + عکسمجسمه خنده دار دونالد ترامپ ساخته شد! + عکس

اما اخیرا مجسمه ای چوبی از همسر آقای دونالد ترامپ در رسانه های مجازی منتشر شد که در شهر زادگاهش واقع در اسلوونی ساخته شده بود و به هیچ وجه شباهتی به او نداشت و به همین دلیل در رسانه های جهانی توسط کاربران مورد تمسخر قرار گرفت و برخی آنرا همانند انیمیشن اسمورف ها دانستند!

مجسمه خنده دار ملانیا ترامپ در زادگاه اش

مجسمه ملانیا ترامپ در اسلوونی

این در حالی است که در این منطقه اخیرا مجسمه جالب و خنده دار چوبی از دونالد ترامپ در کشور بومی بانوی اول آمریکا یعنی اسلوونی رونمایی شد که توانست با حاشیه و واکنش های جالبی روبرو شود. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید ، این مجسمه چوبی به گونه ای ساخته شده است که گویی صرفا همانند یک شوخی با رئیس جمهور آمریکا می باشد.

مجسمه جالب چوبی و خند دار ترامپ

مجسمه دونالد ترامپ در اسلوونی

به گزارش شبکه تلویزیون Kanal A یک مجسمه چوبی به طول تقریبا 8 متری در روستای سلا که در حدود 30 کیلومتری پایتخت اسلوونی جای گرفته است که مجسمه چوبی دونالد ترامپ دقیقا ترامپ با کراوات قرمز رنگ و کت و شلوار آبی رنگش ظاهر شده که قرار است امروز افتتاح شود. با این حال به گفته معمار این مجسمه هدف ساخت او از این مجسمه این بود که ترامپ را همانند یک سوپرمن جلوه دهد!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن