ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، زن جوانی که در رشته مدلینگ فعالیت داشت در اتاق ماساژ با اتفاقی دلخراش مواجه شد و به کما رفت و در بیمارستان پس از مدتی جان خود را از دست داد.

مرگ خانم مدل وسط ماساژ تایلندی!

مدل جوان تایلندی به نام " ویراوان کدکسری " 25 ساله ، اخیرا زمانیکه در حال درمان پاهای خود از طریق ماساژ بود ، بطرز شگفت انگیز و باورنکردنی دچار سکته مغزی و قلبی شد. این در حالی بود که او یک جنین 6 ماهه را باردار بود و در حین انجام این ماساژ و سکته قلبی و مغزی ، آنرا از دست داد و به همین دلیل کمی این ماجرا شوکه کننده واقع شد!مرگ خانم مدل وسط ماساژ تایلندی! + عکسمرگ خانم مدل وسط ماساژ تایلندی! + عکس

این اتفاق در 11 ژانویه اخیر ، زمانیکه ویراوان به یک اتاق ماساژ در شمال تایلند رفته بود ، رخ داد که بعد از این اتفاق فورا به بیمارستان منتقل داده شد و در مسیر بیمارستان به گفته مسئولان آمبولانس ، از سکته مغزی و قلبی رنج می برد و گویا در مسیر بیمارستان نوزادش را نیز از دست داده بود. به همین دلیل این اتفاق برای تمام نزدیکان و خویشاوندان ویراوان از جمله پسر 5 ساله خود را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داد.

مرگ خانم مدلینگ وسط ماساژ تایلندی

با این حال او در بیمارستان توسط دستگاه های مختلف زنده نگه داشته شد که عموی او از بازگشت مدل جوان نا امید بود و از مسئولین بیمارستان خواستار جدا کردن دستگاه های مربوطه از بدن او شد و در نهایت او در 19 ژوئیه در گذشت.

مرگ خانم مدلینگ وسط ماساژ تایلندی

بازرسان پلیس پرونده خانم مدل جوان را بصورت کامل و جدی در حال بررسی هستند و در طی گزارشی اعلام کردند که نباید او ماساژ داده می شد چرا که او یک جنین را باردار بود و برای خانم های باردار به هیچ وجه چنین چیزی نباید اجرا شود چرا که بسیار خطرناک می باشد. همچنین مسئولین ماساژ این خانم مدل ، به دلیل سهل انگاری متهم شناخته شده اند و هم اکنون به گفته پلیس ، تعداد زیادی اسناد و مدارک جمع آوری شده است.

مرگ خانم مدلینگ وسط ماساژ تایلندی

مرگ خانم مدلینگ وسط ماساژ تایلندی

این در حالی بود که این خانم جوان به انسداد ریوی مبتلا بود و در اثر اتفاقات رخ داده ، شریان مغز او بسته و تنگ شده بودند و در نهایت او دچار سکته مغزی شده بود و به همین دلیل توصیه می شود به هیچ وجه ممکن خانم های باردار مورد ماساژ های گوناگون قرار نگیرند چرا که نه تنها جان جنین بلکه جان خود را نیز به خطر می اندازند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن