ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مهماندار پرواز رم - دبی بی خبر از همه چیز برای انجام کارش وارد کابین مسافران شد اما صحنه ای که با آن روبرو شد او را گیج کرده بود تا اینکه با رسیدن به اتاقک مهمانداران متوجه ماجرا گشت.

خواستگاری غیرمنتظره مرد جوان از مهماندار هواپیما در پرواز رم دبی

خواستگاری برای هر دختر و پسر جوانی مرحله مهم است که می تواند تبدیل به یکی از به یادماندنی ترین خاطرات مشترکشان شود برای همین کم نیست تعداد افرادی که برای اجرای ان برنامه ریزی های خاصی می کنند تا به معنای واقعی همسر آینده شان را شگفت زده و غافلگیر کنند ؛ مثل مواردی که پیش از این بارها در بخش سرگرمی نم نمک مشاهده نموده اید و اما یک سوپرایز جدید برای خواستگاری از دختر مورد علاقه ان هم بین زمین و آسمان به طرزی خلاقانه.خواستگاری از مهماندار زن هواپیما هنگام پرواز + عکسخواستگاری از مهماندار زن هواپیما هنگام پرواز + عکس

پسر جوان ایتالیایی با کمک تمام مسافران حاضر در پرواز رم به دبی از دختر مورد علاقه اش که یکی از مهمانداران آن پرواز بود خواستگاری کرد ؛ خواستگاری که تصاویرش را در این بخش از سرگرمی نم نمک مشاهده می کنید.

خواستگاری جالب در وسط آسمان

خواستگاری غیر منتظره از مهماندار هواپیما

مرد جوان که نام " استفانو " برای معرفی او منتشر شده است بلیط پروازی که دختر مورد علاقه اش در آن حضور داشت را خریداری کرد تا یکی از مسافران رم به دبی با این پرواز باشد. مرد جوان پیش از آنکه دختر مورد علاقه اش یعنی "ویکتوریا" وارد کابین مسافران شود و کار خود را برای پذیرایی آغاز کند با کمک و هماهنگی سایر خدمه مقدمات این خواستگاری را فراهم کرد ؛ او تصاویر ، نوشته و گل و قلب های اکلیلی را بین مسافران تقسیم کرد تا به محض ورود " ویکتوریا" به کابین مسافران سورپرایز آغاز شود . همه چیز آماده شد و "استفانو" در انتهاب هواپیما و اتاقک مخصوص مهمانداران پنهان شد در همین لحظه "ویکتوریا" وارد راهرویی شد که در دو طرف آن مسافران نشسته اند.

مردی که از خانم مهماندار در وسط آسمان خواستگاری کرد

مرد جوان از مهماندار هواپیما خواستگاری کرد

با ورود او مسافران گلها ، تصاویر و نوشته و قلب ها را بالا بردند اما " ویکتوریا" که کاملا بی خبر بود نمیدانست ماجرا از چه قرار است تا اینکه به انتهای راهرو رسید و با کنار زدن پرده "استفانو" را دید که زانو زده منتظر مطرح کردن درخواست ازدواج از اوست و در این لحظه او متوجه ماجرا شد که تمام اینها برنامه ای بود برای خواستگاری متفاوت و غیرمنتظره.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
40%

نظر دادن