ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آقای " ساکال دو تودو " 63 ساله از منطقه بیهار هندوستان، یکی از پرحاشیه ترین ساکنین این منطقه می باشد چرا که او دارای موهای بسیار کثیف و آلوده ای است که از 40 سال گذشته تصمیم گرفت تا دیگر موهایش را نشوید و شروع به رشد آنها نماید.

مرد هندی با موهای 2 متری که 40 ساله حمام نرفته!

آقای " ساکال دو تودو " 63 ساله از منطقه بیهار هندوستان ، یکی از پرحاشیه ترین ساکنین این منطقه می باشد چرا که او دارای موهای بسیار کثیف و آلوده ای است که از 40 سال گذشته تصمیم گرفت تا دیگر موهایش را نشوید و شروع به رشد آنها نماید.مرد هندی با موهای 2 متری که 40 ساله حمام نرفته! + عکسمرد هندی با موهای 2 متری که 40 ساله حمام نرفته! + عکس

مرد هندی که 40 ساله موهاشو نشسته!

این روزها آقای ساکال علیرغم داشتن موهای کثیف و آلوده یکی از افراد معروف در منطقه بیهار است که تمام سکنه این منطقه به او احترام بسیار زیادی می گذارند و او را فردی مقدس می دانند و در خانه خود به زوج هایی که صاحب فرزند نمی شوند خدمات رسانی می کند و با استفاده از برخی درمان های طبیعی کمک می کند.

مرد هندی که 40 ساله موهاشو نشسته!

طول موهای ساکال بیش از یک متر و 80 سانتی متر می باشد که به گفته خودش ، موهای او در زمان خواب توسط یکدیگر بافته می شوند و او وقتی را صرف بافتن آنها نمی کند و این اتفاق از یک خواب ساده در 40 سال گذشته آغاز شد که بعد از آن نه موهایش را کوتاه کرد و نه شست!

مرد هندی که 40 ساله موهاشو نشسته!

با این حال بقدری موهای ساکال بقدری مرتفع است که او وقتی به خارج از خانه می رود ، آنرا همانند یک کلاه چند لایه در می آورد و سپس بر روی سر خود قرار می دهد و به بیرون می رود و کارهایش را انجام می دهد. ساکال معروف بیهار ، از دید همسایه های خود فردی متشخص و فروتن می باشد که تمام آنها او را فردی مقدس می دانند.

مرد هندی که 40 ساله موهاشو نشسته!

مرد هندی که 40 ساله موهاشو نشسته!

همچنین او سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران دور و نزدیک می باشد و با او تصاویر خاطره انگیزی را ثبت می کنند و ساکال از آنها به گرمی پذیرایی می کند و با شوخ طبعی های خود ، آنها را مشغول می کند. ساکال دارای 3 فرزند دختر ، 3 فرزند پسر و 7 نوه می باشد که ساکال این گونه نیز حتی می تواند رکورد گینس را بزند!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
20%

نظر دادن