ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این نوزاد تقریبا هیچ پوستی در گردنش وجود ندارد و به همین دلیل سرش با سینه اش به دلیل عدم پوست در گردن، به سینه اش چسبیده است.

تولد عجیب نوزادی بدون پوست

پسر بچه 3 ماه ای به نام " Ja'bari Gray " که در ژانویه 2019 میلادی در تگزاس متولد شد و متاسفانه مبتلا به بیماری نادری می باشد که تقریبا هیچ پوستی در گردنش وجود ندارد و به همین دلیل سرش با سینه اش به دلیل عدم پوست در گردن ، به سینه اش چسبیده است و با این حال پزشکان با در بر گرفتن درمان های حیاتی قصد درمان کردن این نوزاد تازه متولد شده را دارند.نوزادی که بدون پوست به دنیا آمده است! + عکس(18+)نوزادی که بدون پوست به دنیا آمده است! + عکس(18+)

اما گردن این نوزاد تازه متولد شده تنها قسمتی نیست که پوست ندارد و در کنار آن پلک هایش و همچنین انگشتانش به دلیل عدم وجود پوست به یکدیگر چسبیده اند. با این حال این نوزاد 3 ماهه هم اکنون در بیمارستان کودکان هوستون بستری می باشد و تیم پزشکی THC با بررسی هر چه دقیق تر برنامه ای را برای درمان این نوزاد در پیش گرفته اند.

نوزادی که بدون پوست به دنیا آمده است! + عکس(18+)

با این حال پزشکان ابتدا مسیر تنفس وی را باز کرده اند تا ابتدا مشکل نفس کشیدن آن برطرف شود و سپس سایر قسمت های آن درمان شوند و اکسپرس نیوز در مصاحبه ای با پزشکان این نوزاد تازه متولد شده ، اعلام کردند که ابتدا برش بسیار دقیقی در گردن آن انجام خواهد شد تا گردن و سینه آن جدا شوند.

نوزادی که بدون پوست به دنیا آمده است! + عکس(18+)

با این وجود هنوز اطمینان کافی نسبت به درمان کافی این جنین نیست و پزشکان معالجه و درمان کافی آنرا تایید نکرده اند و هنوز در طی این مدت کوتاه والدین این نوزاد چیزی نزدیک به 23800 دلار برای درمان نوزاد خود پرداخت کرده اند و گفته می شود که هزینه درمان کلی چنین معالجه ای چیزی نزدیک به 50 هزار دلار می باشد!

نوزادی که بدون پوست به دنیا آمده است! + عکس(18+)

از این رو پزشکان بر این باورند که این نوزاد مبتلا به بیماری کاملا نادر " epidermolyosis bullosa " می باشد که یک نوع اختلال ژنتیکی است که سبب چنین مشکلی می شود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
40%

نظر دادن