ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در بخش سرگرمی نم نمک آورده ایم بیش از پنج هزار متخصص بر روی این پروژه کار می کردند که به دلیل موقعیت غیرعادی، گروه با مشکلات زیادی روبرو شد.

هتلی عجیب در چین در شکاف زمین!

وقتی نسبت به محیط اطرافمان دقت بیشتری داریم ، خیلی مهم است که نه تنها ساختمان های دوستدار محیط زیست بسازیم ، بلکه بازیافت و بازسازی نیز انجام دهیم. سرزمین عجایب بین قاره ای در چین نمونه خوبی از این مورد است. این هتل پنج ستاره خیلی از شانگهای دور نیست و در منطقه سونجیانگ ، منطقه معدنی صنعتی متروکه ساخته شده است.هتلی عجیب در چین در شکاف زمین! + عکسهتلی عجیب در چین در شکاف زمین! + عکس

در طول جنگ جهانی دوم ، از این معدن ذغال سنگ استخراج می شد ولی به علت ناسازگاری با نیازهای محیط مدرن ، معدن به طور رسمی در سال 2000 بسته شد و چنانچه در بخش سرگرمی نم نمک آورده ایم بیش از پنج هزار متخصص بر روی این پروژه کار می کردند که به دلیل موقعیت غیرعادی ، گروه با مشکلات زیادی روبرو شد.

هتل زیر دریایی در چین

هتل زیردریایی در کشور چین

معمارهای مشهور زیادی مانند مارتین یوهمن ، طراح برج العرب در دوبی ، بر روی این پروژه کار کردند. مطابق با نظر یوهمن ، هتل می تواند در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله ، سیل یا فصل های بارانی مقاومت کند. قبل از تکمیل سازه ، هتل نام های زیادی داشت ، مانند هتل کوآری ، شیمائو کوآری و دیپ پیت و اکنون " شیمائو" سرزمین عجایب بین قاره ای شانگهای نامیده می شود ، پایین ترین هتل در سطح جهان زیرا 288 فوت ، پایین تر از سطح دریا است.

عکس هتل زیبا زیر دریایی در چین

تصاویر هتل زیردریایی در چین

هتل تنها دو طبقه بالای زمین دارد و 16 طبقه باقی مانده و 336 اتاق مهمان هتل ، زیر زمین است و دو طبقه از طبقه های زیرزمین ، زیر آب هستند. به غیر از محل منحصر به فرد هتل ، بازدیدکنندگان می توانند از کلیه امکانات یک هتل لوکس استفاده کنند. صخره های اطراف ، آبشار ، باع داخلی و خارجی ، محیط دوست داشتنی برای هر کسی به وجود می آورد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن