ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مرد جوان هندی در اقدامی دست به هواپیما ربایی ساختگی زد تا به این روش و شریک جلوه دادن همسر از همه جا بی خبرش در این جرم منجره به اخراج همسرش شود.

هواپیما ربایی احمقانه به قصد اخراج همسر!

هستند مردانی که به شدت با کار کردن همسرشان در بیرون از خانه مشکل دارند و گاها علی رغم اینکه در ابتدا این مسئله را پذیرفته اند و به همسرشان اطمینان خاطر داده اند یکباره نظرشان تغییر می کند و میخواهند همسرشان را از ادامه کار منصرف کنند شاید هم بدون تلاش برای منصرف کردن او از راهی دیگر وارد می شوند درست مثل مردی که اقدام احمقانه اش را در این بخش از سرگرمی نم نمک میخوانید.هواپیما ربایی احمقانه به قصد اخراج همسر!هواپیما ربایی احمقانه به قصد اخراج همسر!

همسر این مرد که به کار خرید و فروش مشغول است یکی از کارکنان هواپیماست و همین محل کارش از سوی اقا مورد هدف قرار گرفت که در نهایت به زندانی شدنش ختم شد ؛ طبق گزارشات مرد جوان هندی در اقدامی دست به هواپیما ربایی ساختگی زد تا به این روش و شریک جلوه دادن همسر از همه جا بی خبرش در این جرم منجره به اخراج همسرش شود غافل از اینکه نقشه و برنامه ریزی اش بیش از ابتدایی بود و از همان اول کار ساختگی بودن هواپیما ربایی اش لو رفت و توسط پلیس به سرعت بازداشت شد .

بیکار کردن همسر

از قرار معلوم 2 سال پیش این دو به صورت مخفیانه و بدون اطلاع خانواده مرد با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر 2 فرزند دارند که در شهری دور از محل سکونت مرد ساکن هستند و با شرایط موجود مرد مایل به کار کردن همسرش نیست و به گفته خودش دوست دارد زمان بیشتری را با آنها بگذراند.

برای همین به همسرش بارها گفته است که کارش را کنار گذاشته و با او به بمبمئی بازگردد تا خانوادگی کنار هم زندگی کنند اما همسرش قبول نمیکند و میگوید که باید او از بمبئی به شهر آنها نقل مکان کند تا او به این وسیله بتواند شغلش را حفظ کند و به کار در هواپیما ادامه دهد .

مرد هم زمانی که با این شرط روبر می شود و متوجه می شود که همسرش به خاطر کارش حاضر به زندگی در بمبئی نیست تصمیم میگیرد تا با اقدامی باعث اخراج و بد نام شدن همسرش شود که در این مسیر هم ناموفق بود چراکه به سرعت توسط پلیس بازداشت شد و نه تنها نتوانست همسرش را از کار بیکار کند بلکه باید مدتی از عمرش را در زندان سپری کند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن