ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ادی کالینز بر روی پوسترهای چاپ شده انعام بسیار بزرگی را به یابنده تعلق داد که اگر هر شخصی بتواند حیوان خانگی او را پیدا کند، مالک خانه و زندگی او خواهد شد که واقعا تصویری تلخ و دردناک می باشد.

مژدگانی پیدا کردن این سگ یک خانه است!

نگهداری از حیوانات اهلی و خانگی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توانید در طی آسان ترین اقدامات ممکن انجام دهید و با انجام دادن آن نهایت لذت را تجربه کنید. با این وجود حیوانات اهلی اعم از سگ ها از گذشته در کنار انسان ها بوده اند و توانسته اند به خوبی در زمینه های مختلف کمک کنند.مژدگانی پیدا کردن این سگ یک خانه است! + عکسمژدگانی پیدا کردن این سگ یک خانه است! + عکس

این در حالی است که این روابط امروزه به معنای واقعی کلمه به بیشترین میزان ممکن گسترش پیدا کرده است و با مشاهده اطراف خود می توانید فرهنگ نگهداری از حیوانات و همچنین افزایش حامیان حیوانات را به خوبی درک کنیم که قطعا می تواند حس و حال خوشایندی را به هر یک از ما منتقل سازد.

آقای ادی کالینز هم حامی حیوانات است و به حیوان خانگی خود با نام " Jenny " بسیار علاقمند می باشد. اما ماه ها است که او این حیوان خانگی را گم کرده است و هر روز مدت زمان زیادی را صرف یافتن سگ بامزه اش می کند و اما از قرار معلوم گویی این کار موثر نبود و او تصمیم گرفت که از پوسترهای دیواری مختلفی برای یافتن توله سگ خود استفاده کند.

این سگ را پیدا کنید و صاحب خانه شوید!

این سگ را پیدا کنید و صاحب خانه شوید!

اما او بر روی پوسترهای چاپ شده انعام بسیار بزرگی را به یابنده تعلق داد که اگر هر شخصی بتواند حیوان خانگی او را پیدا کند ، مالک خانه و زندگی او خواهد شد که واقعا تصویری تلخ و دردناک می باشد. کالینز گفت : " من هر روز تمام شهر را می گردم ، هر جای ممکن و یا غیر ممکن برایم فرقی ندارد. برای من چیزی مهم نیست و فقط می خواهم جنی را پیدا کنم."

حس انسان دوستانه آقای ادی کالینز توانست مورد واکنش های مختلفی از جانب کاربران قرار گیرد که حیوان خانگی اش را نه به عنوان یک حیوان ، اما به عنوان یکی از اعضای خانواده خود می داند و متاسفانه هنوز جنی پیدا نشده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن