ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در بخش سرگرمی نم نمک مشاهده می کنید که تصاویری حیرت آور از کشف جدید محققان در سیبری نمایی دیگر از موجودات عصر یخبندان را نشان می دهد ؛ گرگی که 40.000 سال پیش می زیسته و حالا سر او کشف شده است.

کشف حیرت آور بخشی از لاشه گرگ عصر یخبندان

دیدن بقایای جانداران دوران ابتدایی پیدایش حیات در کره زمین همیشه جزو ماجراجویی های جالب انسان ها بوده و هست و طی این سالها کشفیات زیادی در این زمینه صورت گرفته که با دیدن هر کدام برای لحظاتی ذهنمان به سمت آن عصر کشیده می شود ؛ جدیدترین این کشفیات در غالب تصویری از سر یک گرگ منتشر شد.کشف لاشه ی گرگ عصر یخبندان! + عکسکشف لاشه ی گرگ عصر یخبندان! + عکس

کشف سر گرگ 40.000 ساله

در بخش سرگرمی نم نمک مشاهده می کنید که تصاویری حیرت آور از کشف جدید محققان در سیبری نمایی دیگر از موجودات عصر یخبندان را نشان می دهد ؛ گرگی که 40.000 سال پیش می زیسته و حالا سر او کشف شده است.

لاشه کشف شده نکات جالبی را برای کاشفان داشته که یکی از آنها سالم ماندن مغز این حیوان شکارچی است که بعد از گذشت دهها هزار سال به طرز شگفت انگیزی سالم مانده است ؛ علاوه بر این وضعیت لاشه به گونه ای است که دانشمندان آن را به عنوان "کشف منحصر به فرد از اولین بقایای یک گرگ پلیستوسن با بافت محافظت شده" توصیف کردند.

لاشه گرگ عصر یخبندان

سر گرگ در یکی از سردترین مناطق کره زمین و در کنار رودخانه Tirekhtyakh توسط مردی بومی کشف شده و کشف شگفت انگیز او در نمایشگاه حیوانات یخ زده در توکیو به نمایش گذاشته شده است . این گرگ با پوستی مشابه ماموت ها و با پوزه ای بزرگ تر از گرگهای امروزی سیبری به خوبی تفاوت قدرت فک و دندان هایش را نشان می دهد.

دکتر آلبرت پروتپوپوف ، دانشمند روسی ، گفت : "این یک کشف منحصر به فرد از بقایای اولیه یک گرگ پلیستوسن با بافتی نسبتا کامل است که می توان روی ان بررسی انجام داد. طول سر گرگ متعلق به عصر یخبندان 16 اینچ و قدمت آن 40.000 سال توسط محققان و کارشناسان ژاپنی اعلام شده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن