ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، قیمت لاک ناخن و گرانترین لاک ناخن جهان با قیمت میلیاردی و قیمت بسیار عجیب یک لاک ناخن و تصاویر لاک ناخن 6.5 میلیاردی و گرانترین لاک ناخن در ایران را در نم نمک مشاهده نمایید.

گرانترین لاک ناخن جهان با قیمت میلیاردی!

گران ترین های دنیا همیشه لیستی از مواردی هستند که دهان را باز و چشم ها را گرد می سازد مثل مواردی که نمونه های آن را بارها در بخش سرگرمی و گوناگون نم نمک دیده اید ولی قطعا مورد امروز کمی متفاوت تر است چرا که لاک ناخنی را معرفی میکند که قیمتی بیشتر از یک خودروی لوکس یا حتی آپارتمانی زیبا دارد ؛ دقیقا 250.000 دلار که با احتساب قیمت امروز دلار قیمتی بیش از 6.5 میلیارد تومان دارد.گرانترین لاک ناخن جهان با قیمت میلیاردی!گرانترین لاک ناخن جهان با قیمت میلیاردی!

قیمت بالای لاک ناخن

گرانقیمت ترین لاک ناخن جهان که تصاویر و مشخصاتش را درادامه مشاهده می کنید " شاه الماس سیاه " نام دارد که به دلیل داشتن 267 قیراط الماس سیاه به قیمت باورنکردنی یک چهارم میلیارد دلار به فروش میرسد.

Azature تولید کننده این لاک ناخن لاکچری اعلام کرده است که این لاک ناخن یک شیشه با محتویات بسیار ارزشمند است برای همین قیمت بالایی دارد ، در واقع این برند لاک ناخن با الماس تزریق شده تولید کرده است.

گرانترین لاک ناخن

این برند که جواهرات خود را با هالیوودی هایی چون ریحانا و بیانسه تبلیغ می کند پیش ازاین نمونه دیگری از لاک های لاکچری خود را که حاوی طلا و جواهرات بریتانیایی بود به قیمت 130.000 دلار روی ناخن های ریحانای خواننده به نمایش گذاشته بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(14 رای)
88.6%

نظر دادن