ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در این بخش از سرگرمی نم نمک قصد داریم مزایده جالبی که سوژه اصلی آن همین میوه دوریان بوده است بگوییم ؛ مزایده ای که با قیمت 48.000 دلار به پایان رسید.

فروش گرانترین میوه جهان در یک حراجی!

میوه دوریان در لیست بزرگترین میوه ها و یک میوه گرمسیری برجسته با اندازه بزرگ ، تند و تیز و دارای پوسته سخت بیرونی است و یکی از عجیب ترین میوه های اطراف ماست.فروش گرانترین میوه جهان در یک حراجی! + عکسفروش گرانترین میوه جهان در یک حراجی! + عکس

اشتباه نکنید قرار نیست در مورد این میوه و خواص آن توضیحات بدهیم چراکه توضیحات کامل را در مطلب خواص دوریان گفته ایم ؛ در این بخش از سرگرمی نم نمک قصد داریم مزایده جالبی که سوژه اصلی آن همین میوه دوریان بوده است بگوییم ؛ مزایده ای که با قیمت 48.000 دلار به پایان رسید.

یعنی اگر بخواهیم قیمت این میوه را با نرخ امروز دلار محاسبه کنیم می بینیم که رقم قابل توجهی است.

فروش میوه ای با قیمت بسیار عجیب و باورنکردنی

میوه ای 624 میلیون تومان فروخته شد

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به فروش نوعی میوه کانیو در میان خریداران ثروتمند پادشاه میوه هاست ، میوه ای که روی یک بالشت مخمل زینتی برای آغاز قیمت گذاری وارد سالن شد و سپس پیشنهادات قیمت از سوی شرکت کنندگان آغاز گشت.

دوریانی که به بیشترین قیمت به فروش رسید از نوع کانیو بود که بعد از سیل عظیم سال 2011 درخت و گونه آن برای مدتی نابود شد و حالا به عنوان یکی از میوه های کمیاب و ویژه به شمار می رود. در نهایت این میوه را یکی از تاجران محلی با قیمت قابل توجه خریداری کرد ؛ کفته شده است که پول این میوه به کشاورز آن داده شد و او هم قصد داشت این پول را برای امور خیریه صرف کند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن