ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ و داستان ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ و حکایت ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ و آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ کنایه از چیست و گسترش ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ و داستان واقعی ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ و جریان ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ چیست و کاربرد ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ و ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ کجا استفاده می شود و داستان پند آموز ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ در نم نمک.

کاربرد ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ

ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ در مورد افرادی گفته می شود که با بهانه های مختلف می خواهند زیان رساندن به دیگران را عقب بیندازند.ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ

زمینه پیدایش ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ

در روزگاری دور ، دو دوست به قصد شکار کبک به کوهستان رفتند. این دو سال ها بود با هم به شکار می رفتند. هر دوی آنها فقط یک تفنگ داشتند. هر کدام با آن تفنگ کبکی شکار می کردند و به خانه برمی گشتند. تا اینکه یک روز که برای شکار رفته بودند ، در کمینگاه خود نشسته بودند که ناگهان گرگی را دیدند.

ضرب المثل آخرش نفهمیدم رفیق منی یا رفیق گرگ

یکی از دو شکارچی گفت : بیا این گرگ را شکار کنیم و با خود به شهر ببریم ، می دانی چه افتخاری است مردم ما را به عنوان شکارچی گرگ بشناسند و به جای یک شکارچی معمولی که گاهی پرنده شکار می کند قرار دهند؟ دوست دیگرش گفت : چه کار داری به حیوان بیچاره؟ او دارد زندگی اش را می کند.

ولی دوستش که هوس شکار گرگ به سرش زده بود با این حرف ها آرام نمی شد و می خواست هرطور شده گرگ بخت برگشته را شکار کند. مرد شکارچی تفنگش را برداشت و به طرف حیوان نشانه گرفت. از دوستش پرسید به نظر تو کجایش را نشانه بگیرم ، پایش خوب است؟ دوستش گفت : نه نه به پایش نزنی با زخمی شدن پایش که نمی میرد فقط حیوان درد می کشد.

دوستش پرسید : خوب به پهلویش بزنم و مرد دوباره گفت : نه نه به پهلویش نزن ، حیوان گناه دارد خیلی زجر می کشد تا بمیرد.

دوستش پرسید : خوب به سرش می زنم که سریع بمیرد و مرد دوباره گفت : نه نه به سرش نزنی صورتش متلاشی می شود و دیگر معلوم نیست گرگ شکار کرده ایم آن وقت چه طوری می خواهی ثابت کنی این گرگ یک شغال یا یک سگ نیست.

مرد شکارچی که دید هرجای گرگ را می گوید دوست می گوید نه ، دست نگه دار ، گناه دارد رو کرد به دوستش و گفت : آخرش نفهمیدم تو رفیق منی یا رفیق گرگ.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن