ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل آنجلینا جولی و آنجلینا جولی و همسرش برد پیت و حقایقی درباره آنجلینا جولی و افسردگی آنجلینا جولی و بیماری آنجلینا جولی و تغییر جنسیت فرزند انجلینا جولی و عکسهای بیماری آنجلینا جولی و آنجلینا جولی قبل از عمل زیبایی و آنجلینا جولی تصاویر جنجالی و عکسهای آنجلینا جولی در نم نمک هستیم.

زندگینامه کامل آنجلینا جولی و همسرش(Angelina Jolie Pitt)

  • نام اصلی : آنجلینا جولی وُیت
  • متولد : 4 ژوئن 1975  لس آنجلس ، کالیفرنیا
  • والدین : جان ویت مارچلین برتراند
  • سال های فعالیت : 1993 - تا کنون
  • همسر ها : جانی لی میلر ، بیلی باب تورنتون و برد پیت
  • فرزندان : 6 فرزند (3 فرزندخوانده)
  • قد : 169 سانتیمتر

بیوگرافی کامل آنجلینا جولی

آنجلینا جولی متولد 4 ژوئن 1975 هنرپیشه ، کارگردان ، نویسنده و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.بیوگرافی آنجلینا جولی و همسرانش + طلاق و فرزندانبیوگرافی آنجلینا جولی و همسرانش + طلاق و فرزندان

خانواده

 پدر وی جان ویت است و مادرش Marcheline Bertrand اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد. برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر است. او فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد.

آنجلینا جولی و پدرش

آنجلینا جولی و پدرش

او در جوانی در کلیپ های خوانندگانی چون رولینگ استونز ، میت لوف ، لنی کراویتز ، انتولینو وندیتیو بازی کرد ، اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش آموز هکر را روایت می کند. آنجلینا جولی از سال 2001 از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

وی در روز 19 ژوئن 2011 با حضور در کمپ پناهندگان سوری در شهر آلتین اوزو از توابع ترکیه با پناهندگان سوریه ای دیدار کرد. وی در مدرسه سازی نیز مشارکت داشته است وی قرار است از سال 2017 به ویلیام هیگ وزیر امور خارجه بریتانیا بپیوندد و به عنوان استاد مدعو در دانشگاه اقتصاد لندن دوره ای با عنوان «تأثیر جنگ بر زنان» را تدریس کند.

آنجلینا جولی و پناهندگان سوریه ای

آنجلینا جولی و پناهندگان سوریه ای

ازدواج ها و همسران و طلاق های آنجلینا جولی

همسر اول وی جانی لی میلر است که در سال 1996 با او ازدواج کرد و در سال 1999 از وی جدا شد ، همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه 2000 با هم ازدواج کردند ، ولی سرانجام بعد از 3 سال ازدواجشان به جدایی انجامید. پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت ، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال 2006 صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند.

آنجلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج ، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده داشتند.

آنجلینا جولی و همسرسابقش برد پیت

آنجلینا جولی و همسرسابقش برد پیت

براد پیت در 26 ژانویه 2012 رسما اعلام کرد که او و جولی تصمیم به ازدواج دارند. او گفت :

«ما تصمیم گرفته بودیم ازدواج نکنیم تا زمانی که برای هیچ زوجی منع ازدواج وجود نداشته باشد ولی گمان نمی کنم دیگه بتوانیم بیش از این مقاومت کنیم. ازدواج ما برای بچه هایمان خیلی مهم است و همیشه در این باره از ما سؤال می کنند. برای من هم مهم است. دوست دارم آن نوع تعهد ایجاد بشود.»

در ادامه گفتگو زمانی که از او پرسش شد آیا رسما از جولی خواستگاری کرده یا نه ، وی جواب داد :

«دیگر از این فراتر نمی روم… ولی زمانی که عاشق کسی هستی و با او یک خانواده تشکیل بدهی و خودت هم دوست داری یک تعهد بین تان ایجاد بشود و نتوانی خیلی خنده دارست ، »

آنجلینا جولی در 14 مه 2013 اعلام کرد به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب ، احتمال ابتلای او به سرطان پستان 87 درصد و ابتلا به سرطان تخمدان 50 درصد بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (پستان برداری) زده و آنها را برداشته است و جراحی ها و مراحل درمانی وی از فوریه 2013 تا پایان آوریل 2013 به طول انجامید وی ذکر کرد که سرطان پستان باعث مرگ مادرش شده است و با توجه به این عمل ها احتمال سرطان پستان در وی به زیر 5 درصد رسیده است

جولی در کنار حرفه اصلی طراح جواهر نیز هست.

او در سال 2017 اعلام کرد به فلج بل مبتلاست.

برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت و آنجلینا جولی

برنجلینا ، که محبوب ترین زوج در جهان شناخته می شدند ، با داشتن 6 فرزند و پس از 12 سال زندگی مشترک ، در 19 سپتامبر 2016 پیوندشان را شکستند. 

دلایل جدایی آنجلینا جولی از برد پیت
  • برنجلینا دو سبک زندگی متفاوت دارند. آنجلینا دوست دارد که تمام وقت خود را بیرون از خانه ، صرف کمک به دیگران و امور خیرخواهانه ، بگذراند ، در حالی که پیت عشق اش هالیوود است ، جاده ای که برای او تمامی ندارد.
  • طبق گزارشاتی که از یک منبع موثق به دست آمده ، آنجلینا و برد پیت بر سر چگونگی بزرگ کردن فرزندان شان با هم اختلاف داشتند طوری که آنجلینا مدام پیت را به خاطر روش اشتباهی که برای کودکان شان در پیش گرفته بود ، سرزنش می کرد.
  • اگر چه موضوع فرزند ، یکی از اختلافات اصلی آنها بود اما آنها اختلاف نظرهای زیادی بر سر موضوعات دیگر نیز داشتند. به عنوان مثال مسئله سیاست ، از دیگر موضوعاتی بود که بارها میان آنها اختلاف شدید انداخت. آنها حتی نمی توانستند سر برنامه های زندگی شان با هم به تفاهم برسند.
  • آنجلینا هیچ وقت نتوانست با پدرش ارتباط خوبی برقرار کند به این علت که او نه تنها به مادرش خیانت کرد ، بلکه مدام در زندگی خصوصی آنها نیز دخالت می کرد. او حتی بارها زندگی خصوصی آنجلینا را در مقابل دوربین ها برملا کرد. اما بر خلاف او ، رابطه برد پیت با پدر زن اش بسیار خوب است و همین موضوع به اختلافات آنها دامن می زد.
  • آنجلینا از مصرف بیش از اندازه مشروبات الکی و ماریجوآنا توسط برد پیت شکایت می کند. او می گوید که این موضوع می تواند تهدیدی برای فرزندان مان باشد.
  • برد پیت تنها کسی است که از عادات بد آنجلینا آگاه است. او می گوید : «آنجلینا اصلا غذا نمی خورد ، به جایش هر شب مشروبات الکلی مصرف می کند و مدام سیگار می کشد.» او از اینکه مدام باید آنجلینا را مجبور کند تا به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهد ، خسته شده است.. برد پیت در ادامه حرف هایش می گوید : «شاید استرس عمل آنجلینا جولی ، برای جلوگیری از سرطان ، ازدواج ما را نابود کرد.»
  • در سال 2002، زمانی که ماریا کری گفت که آنجلینا هیچ دوستی ندارد ، برد پیت هم این نقد را تایید کرد. اما آنجلینا در جواب گفت : «من با خانواده خودم در ارتباطم ، با برد حرف می زنم اما نمی دانم چرا دوست صمیمی زیادی ندارم. برد پیت آنقدر در زندگی من نقش پر رنگی دارد که احساس می کنم به فرد دیگری احتیاج ندارم. او نه تنها عشق من ، بلکه خانوده من است. من واقعا از این که همچین خانواده خوبی دارم ، خدا ا شکر می کنم. زندگی بدون او معنی ندارد.» اما گویا برد نتوانست انتظارات همسرش را به بهترین شکل برآورده کند.

پس از طلاق ، برد پیت اعتراف کرد که در طول فیلم برداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» ، رابطه عمیقی بین آنها برقرار شد.

  از آن زمان بود که شایعات رابطه این دو بازیگر با هم پخش شد. برد پیت در آن زمان با جنیفر آنیستون زندگی می کرد اما رابطه آنها رفته رفته بد و بدتر شد طوری که در سال 2005 از یکدیگر جدا شدند. اگر چه پاپاراتزی ها چندین بار تصاویری از این دو را با هم در حال گشت و گذار منتشر کردند اما آنها تا وقتی که برد پیت طلاق خود را از جنیفر نگرفت ، رابطه خود را انکار می کردند.

او می گوید : «ما تمام کارهایمان را در طول فیلم برداری با هم انجام می دادیم ، کارهای گروهی زیادی کردیم و واقعا به ما خوش می گذشت تا حدی که در آخر انگار که یک زوج واقعی بودیم.»

 او بارها توسط رسانه ها به عنوان زیباترین و جذاب ترین زن انتخاب شده است. از جمله اسکوایر که در سال 2004 او را سکسی ترین زن و پیپل در سال 2006 او را زیباترین زن معرفی کرد. در تاریخ 2 دسامبر 2010، سایت سرگرمی و طنزپرداز spoof در خبری طنزآمیز اعلام کرد که مطابق اسناد افشا شده توسط ویکی لیکس آنجلینا جولی جاسوس سازمان سیا بوده است. با وجود تأکید سایت spoof در مورد طنز بودن خبر خود ، رسانه های فارسی زبان این خبر را به عنوان یک خبر جدی منتشر کردند.


فیلمهایی که آنجلینا جولی در آن ایفای نقش کرده
سال عنوان نقش
1982 نگاهی به بیرون (Lookin' to Get Out) Tosh - Patti's Daughter
1993 سایبورگ 2 (Cyborg 2) Casella 'Cash' Reese
1995 بدون مدرک (Without Evidence) Jodie Swearingen
1995 هکرها (Hackers) Kate
1996 عشق است همه آنچه هست (Love Is All There Is) Gina Malacici
1996 فوکس فایر (Foxfire) Legs Sadovsky
1997 فیلم (Playing God) Claire
1998 جیا (Gia) Gia Carangi
1998 آشپزخانه جهنم (Hell's Kitchen) Gloria McNeary
1998 بازی با قلب (Playing by Heart) Joan
1999 (Pushing Tin) Mary Bell
1999 شکارچی استخوان (The Bone Collector) Amelia Donaghy
1999 دختر از هم گسیخته (Girl، Interrupted) Lisa Rowe
2000 سرقت در شصت ثانیه (Gone in Sixty Seconds) Sara 'Sway' Wayland
2001 لارا کرافت : مهاجم مقبره (Lara Croft : Tomb Raider) Lara Croft
2001 گناه اصلی (Original Sin) Julia Russell/Bonny Castle
2002 زندگی یا چیزی شبیه به آن (Life or Something Like It) Lanie Kerrigan
2003 لارا کرافت مهاجم مقبره : گهواره حیات (Lara Croft Tomb Raider : The Cradle of Life) Lara Croft
2003 فراتر از مرزها (Beyond Borders) Sarah Jordan
2004 گرفتن جان ها (Taking Lives) Illeana
2004 داستان کوسه (کارتون) (Shark Tale) Lola
2004 کاپیتان اسکای و دنیای فردا (Sky Captain and the World of Tomorrow) Franky
2004 اسکندر (Alexander) Olympias
2005 آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) Jane Smith
2006 چوپان خوب (The Good Shepherd) Margaret 'Clover' Russell
2007 بئوولف (Beowulf) Grendel's Mother
2007 قلب قدرتمند (A Mighty Heart) Mariane Pearl
2007 تحت تعقیب (Wanted) Fox
2008 بچه پریان (Changeling) Christine Collins
2008 پاندای کونگ فوکار (Kung Fu Panda) Tigress
2010 سالت (Salt) Evelyn Salt
2010 توریست (The Tourist) Elise Clifton-Ward
2011 پاندای کونگ فوکار2 (Kung Fu Panda 2) (صداگذار در نقش Tigress)
2011 در سرزمین خون و عسل (In The Land Of Blood And Honey) (کارگردان و نویسنده)
2014 مالیفیسنت (Maleficent) مالیفیسنت
2015 کنار دریا (By the Sea) (کارگردان و نویسنده و تهیه کننده)
2016 پاندای کونگ فوکار 3 (Kung Fu Panda 3) (صداگذار در نقش Tigress)
افتخارات آنجلینا جولی
  • دریافت جایزه اسکار
  • سه بار دریافت جایزه گلدن گلوپ
  • دریافت جایزه بشردوستانه ژان هرشولت
  • دو بار دریافت جایزه اتحادیه بازیگران سینما
  • آنجلینا جولی به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده است.
  • زیباترین زن سال 2011 به انتخاب مجله ونتی فر دومین زن
  • زیبای سال 2012 به انتخاب سایت بانوان
  • زیباترین زن سال 2013 به انتخاب سایت hollywood buzz
  • سومین زن زیبای سال 2013 به انتخاب هاف پست
  • سومین زن زیبای سال 2014 به انتخاب hollywood buzz

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
100%

نظر دادن