ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی آدریان کیوان پاسدار بازیگر ایرانی آمریکایی به همراه عکسهای دیده نشده از ادریان کیوان پاسدار و همسرش ناتالی مینز با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه آدریان کیوان پاسدار و همسرش(Adrian Pasdar)

  • نام اصلی : ادریان کیوان پاسدار
  • زمینه فعالیت : سینما
  • متولد : 30 آوریل 1965 پیتزفیلد ، ماساچوست
  • والدین : همایون پاسدار ، رُزمری
  • ملیت : ایالات متحده آمریکا آمریکایی
  • پیشه : بازیگر ، کارگردان
  • سال های فعالیت : 1986 - تاکنون
  • همسر : ناتالی مینز (2000 - 2017)
  • فرزندان : 2 فرزند(جکسون اسلید و بِکِت فین)

بیوگرافی کامل ادریان کیوان پاسدار

ادریان کیوان پاسدار متولد 30 آوریل 1965 در پیتزفیلد ماساچوست هنرپیشه و کارگردان آمریکایی است.بیوگرافی ادریان کیوان پاسدار و همسرش ناتالی مینزبیوگرافی ادریان کیوان پاسدار و همسرش ناتالی مینز

ادریان کیوان پاسدار - Adrian Pasdar

ادریان کیوان پاسدار - Adrian Pasdar

فیلم سینمایی «تاپ گان» و مجموعه تلویزیونی «قهرمانان» از جمله برجسته ترین آثاری هستند که آدرین کیوان پاسدار در آن ها ایفای نقش کرده است.

خانواده

پدر وی همایون پاسدار؛ جراح قلب سرشناس ایرانی و مادرش رزماری؛ پرستار و نویسنده آلمانی-روسی است.

عکسهای اینستاگرام ادریان کیوان پاسدار

عکسهای اینستاگرام ادریان کیوان پاسدار

فوتبال آمریکایی

آدریان دوران کودکی و نوجوانی خود را در پنسلوانیا گذراند و پس از دریافت بورسیه از دانشگاه فلوریدا به تحصیل در رشته فوتبال آمریکایی پرداخت. اما تصادف شدید او در سال نخست دانشگاه موجب شد که وی به مدت چند ماه بر روی صندلی چرخدار بنشیند و از دنیای ورزش دور ماند.

شروغ فعالیت هنری

وی که دیگر نمی توانست فوتبال بازی کند دانشگاه را ترک کرد و به خانه بازگشت و به عنوان نورپرداز ، صدابردار و طراح صحنه با یک گروه تئاتر همکاری خود را آغاز کرد که همین امر موجب شد آدرین پس از مدتی به بازیگری روی آورد و در نخستین حضورش در دنیای سینما در سال 1986 میلادی ، یعنی زمانی که تنها 19 سال داشت در کنار تام کروز؛ ستاره مطرح هالیوودی در فیلم سینمایی «تاپ گان» (Top Gun) به کارگردانی تونی اسکات ایفای نقش کند.

شروع خوب آدرین در عرصه بازیگری موجب شد که او در همان سال در 2 فیلم سینمایی دیگر به نام های «خیابان های طلا» (Streets of Gold) و «نوزادان خورشیدی» (Solarbabies) نیز بازی کند.

آدرین در سال 1987 میلادی نیز فعالیت خود در سینما را با بازی در 2 فیلم سینمایی «ساخت آمریکا» (Made in U.S.A) و «نزدیک تاریکی» (Near Dark) ادامه داد تا اینکه در سال 1988 با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی کوتاه «ریچ» (Reach) و مجموعه تلویزیونی «تاتر آمریکایی» (American Playhouse) بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

عکس های ادریان کیوان پاسدار

عکس های ادریان کیوان پاسدار

این بازیگر خوش ذوق ایرانی دهه 90 میلادی را با ایفای نقش در فیلم سینمایی «علائم حیاتی» (Vital Signs) آغاز کرد و با ایفای نقش در آثار برجسته ای مانند «روش کارلیتو» (Carlito’s Way) که در آن با بازیگران مطرح و معروفی مانند آل پاچینو و شان پن همبازی بود به پایان رساند.

آدرین در سال 2001 در فیلم سینمایی «روز بزرگ» (The Big Day) ایفای نقش کرد و پس از این پروژه از سینما خداحافظی کرد و به صورت جدی وارد عرصه تلویزیون شد ، به طوری که این هنرمند ایرانی بین سال های 2002 تا 2013 در 18 مجموعه تلویزیونی و 5 فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرد.

عکسهای جدید ادریان کیوان پاسدار

عکسهای جدید ادریان کیوان پاسدار

از مهمترین آثار تلویزیونی که پاسدار در طول این مدت در آن ها بازی کرده است می توان به مجموعه تلویزیونی معروف و محبوب «قهرمانان» (Heroes) اشاره کرد. این مجموعه تلویزیونی که بین سال های 2006 تا 2010 میلادی پخش می شد 2 بار در مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه شده است.

پاسدار برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «قهرمانان» در مراسم اهدای جوایز آکادمی فیلم های تخیلی ، فانتزی و ترسناک و جشنواره تلویزیونی مونته کارلو نامزد دریافت جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

عکسهای اینستاگرام آدریان کیوان پاسدار

عکسهای اینستاگرام آدریان کیوان پاسدار

فیلم سینمایی «دویدن» (Run) نیز آخرین پروژه ای است که آدرین در آن بازی کرده است. سایمون بارتساگی نویسنده فیلمنامه و کارگردان «دویدن» است و تاریخ اکران این فیلم اکشن هنوز مشخص نشده است.

آدرین که در مجموع تا به امروز در 64 فیلم سینمایی ، فیلم تلویزیونی و مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است ، یک بار نیز در سال 2000 میلادی با ساخت فیلم سینمایی «سیمان» (Cement) در مقام کارگردان فعالیت کرده است.

ادریان کیوان پاسدار

ادریان کیوان پاسدار

این هنرمند ایرانی تبار برای ساخت فیلم سینمایی «سیمان» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم «انجل سیتی» و جایزه بزرگ جشنواره «وردفست هاستن» شده است.

آدرین در مصاحبه ای درباره ساخته فیلم «سیمان» گفته است که این فیلم سینمایی را با هر ذره از انرژی و هر قطره از پولی که داشته ، ساخته است.

وضعیت ازدواج و همسر و فرزندان

ادریان با ناتالی مِینز، خوانندهٔ گروه دیکسی چیکس ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های جکسون اسلید و بِکِت فین دارد. آدرین پس از سال‌ها زندگی مشترک از ناتالی جدا شد علت جدایی شان را اختلافات خانوادگی اعلام کردند.

کیوان پاسدار و زن و فرزندانش

کیوان پاسدار و زن و فرزندانش

بیوگرافی ناتالی لوئیز مِینز پاسدار

ناتالی لوئیز مِینز پاسدار متولد 14 اکتبر 1974 خواننده و آهنگ ساز آمریکایی است که بیشتر برای حضور در گروه کانتریِ دیکسی چیکس شناخته می شود.

ناتالی مینز - Natalie Louise Maines Pasdar

ناتالی مینز - Natalie Louise Maines Pasdar

او در سال 2003 و در جریان کنسرتی در لندن ، از سیاست های جرج بوش در حمله به عراقانتقاد کرد که با واکنش های تندی در داخل آمریکا مواجه شد. رادیوهای کانتری ترانه های گروه دیکسی چیکس را تحریم کردند و مردم آلبوم های آنان را از بین بردند. در این میان ، مِینز نیز از طرف افراد ناشناس تهدید به مرگ شد. مِینز و دو عضو دیگرِ گروه دیکسی چیکس ، با انتشار آلبوم پیمودن راه دراز ، به بخشی از انتقادها پاسخ گفتند.

ناتالی مِینز نخستین آلبوم انفرادی خود را به نام مادر در سال 2013 منتشر کرد.

ناتالی لوئیز مِینز پاسدار

زندگینامه ناتالی لوئیز مِینز پاسدار

 ادریان کیوان پاسدار و همسرش ناتالی مینز

ادریان کیوان پاسدار و همسرش ناتالی مینز

عکس خانوادگی ادریان کیوان پاسدار بازیگر ایرانی تبار

عکس خانوادگی ادریان کیوان پاسدار بازیگر ایرانی تبار

ادریان کیوان پاسدار

زندگینامه آدریان کیوان پاسدار

ادریان کیوان پاسدار

ادریان کیوان پاسدار


منابع : ادریان کیوان پاسدار اینستاگرام/ ادریان کیوان پاسدار فیسبوک/ صفحه شخصی ادریان کیوان پاسدار/ ادریان کیوان پاسدار ویکی پدیا/ ادریان کیوان پاسدار تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
68%

نظر دادن