ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل میرفرخ هاشمیان به همراه عکسها و فیلمشناسی و ماجرای اعتیاد و ازدواج فرخ هاشمیان با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه میرفرخ هاشمیان و همسرش(Mir Farrokh Hashemian)

  • نام : میرفرخ هاشمیان
  • متولد : 10 آذر 1365 شهسوار - تهران
  • محل زندگی : تهران
  • زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر ، نقاش ساختمان
  • سالهای فعالیت :1375 تاکنون
  • قد :

بیوگرافی کامل میرفرخ هاشمیان

فرخ هاشمیان متولد 10 آذر 1365 ، بازیگر سینما و تلویزیون اهل محله شهسوار تهران است.بیوگرافی میر فرخ هاشمیان بازیگر و همسرش + زندگینامهبیوگرافی میر فرخ هاشمیان بازیگر و همسرش + زندگینامه

فرخ هاشمیان - Mir Farrokh Hashemian

فرخ هاشمیان - Mir Farrokh Hashemian

از معدود بازیگرانی است که میتوانست آینده درخشانی داشته باشد او زمانی آنقدر مشهور شد که عکسش وارد کتب درسی هم شد ، اما حالا یک نقاش ساده ساختمان است.

بعد از بچه های آسمان نیز در فیلم کوتاهی به اسم کیف بازی کرد ، ولی دیگر متاسفانه پیشنهادی دریافت نکرد.

کودکی فرخ هاشمیان

از بچگی علاقه داشتم بازیگر شوم. قبل از ورود به این حرفه خیلی فیلم تماشا می کردم و پدرم می گفت حتی تا واو پایانی فیلم را هم می دیدم.

بچه های آسمان و بازی با بهاره صدیقی

بازیگر نقش علی در بچه های آسمان

مجید مجیدی برای فیلمش از 6 هزار دانش آموز تست گرفته بود و کلاس ما ، آخرین کلاسی بود که برای انتخاب بازیگر آمد و من چون آن روز دفتر نقاشی ام را نبرده بودم ، معلم من را دعوا کرد و داشتم گریه می کردم.

آقای مجیدی وارد کلاس شد و به من گفت سرت را بالا بیار و به دوربین نگاه کن و همین که با گریه سرم را بالا آوردم ، آقای مجیدی گفت خودش است ، من فکر می کردم بازرس هستند و به خاطر نبردن دفتر نقاشی نمره انضباطم را می خواهند کم کنند.

خلاصه به اتفاق آن ها به کلاسی خالی رفتم و از من فیلم گرفتند و مصاحبه کردند و آن جا فهمیدم خبرهایی هست و بعد از صحبت های اولیه از پدرم اجازه ام را گرفتند و بعد تمرین سر صحنه رفتم و همان جا متن ها را به من می دادند و می خواندم و بازی می کردم.

میرفرخ هاشمیان و بهاره صدیقی در بچه های آسمان

میرفرخ هاشمیان و بهاره صدیقی در بچه های آسمان

اعتیاد میرفرخ هاشمیان

بعد از بچه های آسمان اتفاقات تلخی در زندگی من رخ داد و همه سختی هایی که علی در فیلم کشیده بود را تجربه کردم ، پدرم ورشکسته شد و من مجبور بودم همراه او کار کنم و از همین جا بود که نقاشی ساختمان را یاد گرفتم و سالها مشغول این حرفه بودم تا اینکه بعد از دوران سربازی از طریق دوستان نابابم گرفتار اعتیاد شدم و نزدیک به 7 سال در دام اعتیاد گرفتار بودم .

بعد از بچه های آسمان برای این که از من یک شخصیت منحصر به فرد بسازند شماره و آدرس من را به هیچکس ندادند و باعث شدند زندگی من وارد مسیری شود که نتیجه اش اعتیاد و سختی بود و شاید کمتر کسی باورش شود که علی بچه های آسمان این همه سال فراموش شده باشد.

کودکی فرخ هاشمیان

کودکی فرخ هاشمیان

نقاش ساختمانی

هاشمیان که در کنار صاحب کارش 12 سال می باشد مشغول رنگ آمیزی ساختمان است ، می گوید : هرکه می فهمد من آن بازیگر هستم باورش نمی شود و می گویند فکر می کردیم این پسر الان به کجا رسیده ، سوپراستار شده است ! کسی فکر نمی کند کار امروزم این باشد و نقاش ساختمان شده باشم .

برای من هم خیلی سخت است ، چون علاقه اصلی ام به سینما بود.

فرخ هاشمیان و نقاشی ساختمان

فرخ هاشمیان و نقاشی ساختمان

فیلمشناسی میرفرخ هاشمیان

  • بچه های آسمان (1375) - مجید مجیدی
  • مجموعه تلویزیونی کیمیا (1394) - جواد افشار

بازگشت با سریال کیمیا بعد از 18 سال

نقش هادی در سریال کیمیا

او بعد از فیلم بچه های آسمان از بازیگری دور ماند تا سریال کیمیا که در نقش یک جوان جنوبی با استفاده از زباله هایی که در گوشه و کنار شهر پیدا می کند رادیو می سازد.

و برای مردم خرمشهر آهنگ های درخواستی پخش می کرد.

همکاری با بهنوش بختیاری

فیلم مستندی که بازی کردم کاری از بهنوش بختیاری است که به زندگی حال حاضر برخی آدم های معروف ، سوژه خودکشی و آدم هایی که به مانند من با یک فیلم در سینما شناخته شدند و بعد از یاد رفتند می پردازد و من در آن نقش خودم را بازی کرده ام.

ازدواج و همسر میرفرخ هاشمیان

در همین حین که اعتیاد داشتم ازدواج کردم و همسرم بعد از یکسال متوجه اعتیاد من شد و درست در روزی که متوجه شدم قرار است پدر شوم تصمیم گرفتم برای همیشه اعتیادم را کنار بگذارم. عشق و علاقه همسرم و کمک های او باعث شد من دوباره به زندگی بازگردم و بعد از یکماه توانستم از دام اعتیاد نجات پیدا کنم و الان بیش از دو سال است که اعتیاد را کنار گذاشته ام و دوباره فعالیتم را در پشت صحنه سینما آغاز کرده ام و در حال حاضر یک دختر به نام باران دارم.

عکس فرخ هاشمیان و بهاره صدیقی پس از بیست سال

عکس فرخ هاشمیان و بهاره صدیقی پس از بیست سال

دستمزد

برای بازی در بچه های آسمان 100 هزار تومان دستمزد گرفتم که آن را به پدرم دادم. البته آقای مجیدی این دستمزد را به زور به من داد بازیگر بچه های آسمان همچنین یادآور شد : بعد از فیلم شناخته شده بودم و وقتی من را می دیدند ، خوشحال می شدند. هم کلاسی ها و دوستانم هم خیلی من را تحویل می گرفتند اما خودم را برایشان نمی گرفتم.

عکس بهاره صدیقی در کنار میرفرخ هاشمیان در بچه های آسمان

عکس بهاره صدیقی در کنار میرفرخ هاشمیان در بچه های آسمان

میرفرخ هاشمیان و بهاره صدیقی در بچه های آسمان

میرفرخ هاشمیان و مجید مجیدی در بچه های آسمان


منابع : نم نمک | میرفرخ هاشمیان اینستاگرام/ میرفرخ هاشمیان فیسبوک/ صفحه شخصی میرفرخ هاشمیان/ میرفرخ هاشمیان ویکی پدیا/ میرفرخ هاشمیان تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(21 رای)
95.2%

نظر دادن