ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مارین ون هولک بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی مارین ون هولک با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مارین ون هولک و همسرش(Marene Van Holk)

  • نام اصلی : مارین ون هولک
  • متولد : 4 آذر 1367 هلند
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : تحصیلکرده آکادمی موسیقی
  • سال های فعالیت :
  • قد :
  • همسر : آروند دشت آرای
  • فرزندان : آتین دشت آرای و آدا دشت آرای

بیوگرافی کامل مارین ون هولک

مارین ون هولک متولد 4 آذر 1367 در هلند بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.بیوگرافی مارین ون هولک و همسرش آروند دشت آرایبیوگرافی مارین ون هولک و همسرش آروند دشت آرای

مارین ون هولک - Marene Van Holk

مارین ون هولک - Marene Van Holk

مارین ون هولک ، هنرمند جوانی از هلند است که در لندن درس بازیگری خوانده ولی حالا شاید بیشتر از کشور خودش در تئاتر ایران شناخته شده باشد.

وضعیت ازدواج و همسر مارین ون هولک

مارین ون هولک همسر آروند دشت آرای ، کارگردان تئاتر و سرپرست گروه هنرهای اجرایی ویرگول است.

بعد از ازدواج رسمی مارین ون هولک و آروند دشت آرای حالا این زوج صاحب دو فرزند هستند ، 1 پسر بنام «آتین» و 1 دختر بنام «آدا» می باشد.

مارین ون هولک و پسرش

مارین ون هولک و پسرش

نحوه آشنایی با همسر

من سال 1390 با آروند دشت آرای (کارگردان ایرانی) در یک فستیوال آشنا شدم ، آروند در فستیوال اسپولتوی ایتالیا بعنوان طراح صحنه نماش «آخرین نامه» حضور داشت.

من هم آنجا یک اجرا داشتم و یک مونولوگ شکسپیر را اجرا می کردم ، ما در یک هتل ساکن بودیم که اولین بار موقع صبحانه همدیگر را دیدیم.

بعد آروند دعوت کرد اجرایشان را ببینم سپس باهم راه رفتیم و از همان دیدار نخست فهمیدم همفکری داریم و این برایم جالب بود که من بعنوان بازیگر هلندی ساکن در لندن می توانم با یک کارگردان ایرانی همفکر باشم.

مارین ون هولک و همسرش آروند دشت آرای

مارین ون هولک و همسرش آروند دشت آرای

اصلا ایران را نمی شناختم

اصلا ایران را نمی شناختم تا اینکه با چند ایرانی از جمله آروند دشت آرای آشنا شدم و سال 2014 به ایران آمدم ، و حس می کنم برایم خانه است.

همیشه دنبال ماجراجویی و بسیار کنجکاو بودم و درباره ایران خیلی هیجان داشتم. وقتی با هنرمندان تئاتر ایران آشنا شدم ، دیدم چقدر شبیه هم هستیم و فرهنگ مان مثل هم است و دیدم تئاتر در ایران شاید جایگاه معنی دارتری نسبت به لندن داشته باشد که در آن کار می کردم و این یکی از دلیل هایی بود که خیلی کنجکاو بودم به ایران بیایم و با بچه های تئاتر ایران پروژه اجرا کنیم. به ایران آمدم و دیگر گیر افتادم! می شود گفت عاشق اینجا شدم ، عاشق ایران و مردم آن. اینجا برایم خیلی حس گرمی داشت و از بودن در ایران لذت بردم.

مدل مانتو مارین ون هولک

مدل مانتو مارین ون هولک

بازیگری و کارگردانی

همیشه از بازیگری لذت می برم ولی علاقه مندم که دیگر شاخه ها را هم تجربه کنم زیرا گاهی به عنوان بازیگر ابزاری هستی که خیلی آزادی عمل نداری اما چون همیشه حرف هایی برای گفتن دارم ، دوست دارم در پروسه خلاقه هم شرکت کنم. گاهی عاشق این هستم که فقط روی نقشم و بر بازیگری تمرکز کنم و به فکر فروش بلیت یا دراماتورژی کل کار نباشم. ولی گاهی دوست دارم کارگردانی کنم و مسئولیت همه چیز را بپذیرم.

مارین ون هولک و همسرش

مارین ون هولک و همسرش

زنان ایرانی

مردم اینجا آنقدر برایم جذابیت داشته اند که این همه مانده ام ، مردم و بخصوص زن ها. زنان ایرانی خیلی قدرتمند هستند. دوستان ایرانی ام در اینجا خیلی قوی تر از دوستان آن طرف هستند. اینجا با زنان خیلی قدرتمندی آشنا شدم که خیلی برایم الهام بخش هستند. از زنان ایرانی خیلی یاد می گیرم. آن طرف دنیا هنوز اعتماد به نفس برای زنان یک مساله است ولی حس می کنم اینجا خانم ها خیلی جنگجو هستند.

عکس های اینستاگرام مارین ون هولک

عکس های اینستاگرام مارین ون هولک

درخشش در جشنواره فجر

مارین سال 1396 تجربه موفقی را در نمایش «از زیرزمین تا پشت بام» به کارگردانی افسانه ماهیان بدست آورد و در جشنواره فجر نامزد تندیس بهترین بازین زن بود.

مارین ون هولک و سحر دولتشاهی

مارین ون هولک و سحر دولتشاهی

در فیلم سمفونی نهم

مارین ون هولک در سال 1397 اولین تجربه تصویری خود در ایران را با فیلم «سمفونی نهم» کنار حمید فرخ نژاد ، ساره بیات ، محمدرضا فرتن و پژمان بازغی بدست آورد.

عکس های شخصی مارین ون هولک

عکس های شخصی مارین ون هولک

بازی در سریال قبله عالم

اینشان در سال 1400 هم وقتی 33 ساله بود بازی در مجموعه «قبله عالم» را برعهده گرفت که نقش «آنجلینا السلطنه» اهل هلند را ایفا می کند.

مارین ون هولک در سریال قبله عالم

مارین ون هولک در سریال قبله عالم


منابع : نم نمک | مارین ون هولک اینستاگرام/ مارین ون هولک فیسبوک/ صفحه شخصی مارین ون هولک/مارین ون هولک ویکی پدیا/ مارین ون هولک تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن