ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا و ورود به سایت ویکی پدیا و ویکی پدیا صفحه اصلی و ثبت بیوگرافی در گوگل و چگونه در ویکی پدیا عکس بگذاریم و ساخت بیوگرافی در اینترنت و هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا و عکس ویکی پدیا و طرز کار ویکی پدیا و نحوه ایجاد مقاله در ویکیپدیا در نم نمک.

شرایط و تعرفه ثبت بیوگرافی شما در ویکی پدیا

وقتی در گوگل جستجو می کنیم ، اولین مرجعی که به آن می رسیم معمولا ویکی پدیا است. چاره ای جز قبول کردن هم نداریم ، چنان رتبه بالایی دارد که در بیشتر جست وجوها در لینک اول قرار دارد. البته برای جست وجوهایی که با کلمه «چیست» تمام می شود. همین «ویکی پدیا چیست» را در گوگل سرچ کنید ، اول از همه خود لینک این دانش نامه بالا می آید.ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا(1403) + هزینه ساخت صفحهثبت بیوگرافی در ویکی پدیا(1403) + هزینه ساخت صفحه

ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا

ویکی پدیا ، یک پروژه دایره المعارف چندزبانه ، تحت وب ، محتوای آزاد است که توسط سازمان ویکی مدیا پشتیبانی می شود و اساس آن بر یک مدل محتوای قابل ویرایش است. نام “ویکی پدیا” آمیخته ای از ویکی (تکنولوژی ایجاد وب سایت های اشتراکی ، از زبان هاوایی ، به معنای “سریع”) و دایره المعارف گرفته شده است. مقالات ویکی پدیا برای کاربر لینک به صفحات با اطلاعات مرتبط نیز دارد.

آیا خودم می توانم در ویکی صفحه بسازم؟

بله هر کاربری می تواند در ویکی پدیا مقاله بسازد و منتشر کند.

اما باید توجه کرد که اگر در این کار تجربه ندارید شاید تیرتان به سنگ بخورد!

ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا

نکات مهم ساخت صفحه در ویکی پدیا

  • نوع نگارش مقاله در ویکی پدیا باید مطابق با اصولی باشد که هر کسی نمی داند
  • شخصی که در مورد او مقاله می سازید باید ابتدا معروف باشد و این به سادگی نیست
  • برای این ثبت بیوگرافی در ویکی پیش نیازهایی لازم است که باید رعایت شود
  • اکانتی که صفحه را در ویکی ثبت می کند و گروه کاربری اش بسیار مهم است و با اکانتی که اولین بار مقاله ایجاد می کند زمین تا آسمان فرق می کند.

اگر تمایل به ساخت صفحه در ویکی پدیا دارید می توانید از ما به رایگان مشاوره بگیرید.

راههای تماس برای ساخت صفحه در ویکی پدیا

تلگرام : ارسال به آیدی @Namnamakcom

ایمیل :

namnamak.com@gmail.com

لطفا از تماس بی مورد جدا خودداری فرمایید

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(75 رای)
73.4%

نظر دادن

1 نظر

  • عليرضاحاجيحسيني یکشنبه, 24 ارديبهشت 1402 15:43 توسط عليرضاحاجيحسيني

    باسلام وخسته نباشید مطلب بسیار مهمی است از جهت اینکه برای کسانی که پیگیر ایران و ایرانی هستند بدانند چه تعداد تحصیلکرده یا متخصص در ایران وجود دارد و با توجه به تبلیغات مغرضانه ای در مورد ماشده برطرف شده و با معرفی اشخاص از نقاط مختلف ایران تا حدودی از جغرافیا و اقلیت های ایرانی باخبر شوند اما متاسفانه همکاری شما در مورد ثبت و هزینه های جاری ان کم بوده کاش دفتری را جهت همکاری و نوشتن این رزومه اختصاص میدادید و هزینه ای دریافت میکردید تا حق مطلب و درستی مطالب در ان حفظ شود