ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل آرمین ظفرمند خواننده رپ و ترانه سرا به همراه عکس های خانوادگی و شخصی آرمین ظفرمند با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه آرمین ظفرمند(Armin Zafarmand)

  • نام اصلی : آرمین ظفرمند
  • نام مستعار : Wor3t
  • متولد : 4 مرداد 1378
  • زمینه فعالیت : موسیقی رپ
  • پیشه : خواننده

بیوگرافی کامل آرمین ظفرمند

آرمین ظفرمند متولد 4 مرداد 1378 که به طور حرفه ای به عنوان «بدترین» و اغلب با عنوان «Wor3t» شناخته می شود ، خواننده رپ و ترانه سرا چند زبانه ایرانی است.بیوگرافی آرمین ظفرمند(Wor3t) خواننده رپبیوگرافی آرمین ظفرمند(Wor3t) خواننده رپ

آرمین ظفرمند - Armin Zafarmand

آرمین ظفرمند - Armin Zafarmand

ایده اسم «بدترین» اولین بار از زمانی گرفته شد که او استعدادی بود که افراد کمی به احتمال موفقیت او ایمان داشتند ، بنابراین او این نام را به عنوان بدترین ترس مخالفان ناباور خود انتخاب کرد.

توصیه او به هنرمندان جوان به ویژه جامعه رپ : «به رشد خود ایمان داشته باشید ، حتی اگر کسی این کار را نکرد و هرگز از اهدافتان دست نکشید و در نظر داشته باشید که تمرین باعث پیشرفتتان می شود. اگر روی چیزی سرمایه گذاری کنید نتیجه آن را خواهید دید. زمان خود را سرمایه گذاری کنید و آنچه را که در ازای آن انتظار داشتید به دست خواهید آورد.»

حرفه

اولین تجربه او با کاغذ و جوهر «Good Chaos» نام داشت که یک آهنگ منتشر نشده است به دلیل اینکه در همه پلتفرم های دیجیتال منتشر نشده است و Wor3t ترجیح می دهد آن را منتشر نکند.

اما بین اولین آهنگ او و آهنگ دوم او به نام "I'm on my way" که با فاصله یک سال از هم نوشته شده اند ، یک شکاف بزرگ پیشرفتی یافت میشود.

آرمین ظفرمند

سبک و تکنیک

Chopper یک سبک موسیقی هیپ هاپ است که در غرب میانه ایالات متحده سرچشمه گرفته است و دارای قافیه یا رپ سریع است. آنهایی که به این سبک رپ می کنند به عنوان چاپر شناخته می شوند و رپ در این سبک گاهی اوقات به عنوان chopping شناخته می شود. این سبک یکی از اشکال اصلی هیپ هاپ غرب میانه است ، اگرچه در اوایل دهه 1990 به سایر نقاط ایالات متحده از جمله کالیفرنیا و شهر نیویورک گسترش یافت و از آن زمان در سراسر جهان گسترش یافته است.

رپ معمولاً با گنجاندن دو یا سه برابر تعداد هجاها در هر نوار و خط مشخص می شود که در اکثر اشکال دیگر رپ یافت می شود. طرح های قافیه پیچیده نیز عنصر مهمی از این سبک هستند. درج دو یا سه برابر هجاها در Bar ها باعث می شود که Lyrics به صورت «دوبرابر» یا «سه برابر» توصیف شود. سرعت ضرب آهنگ های هلی کوپتر ، به ویژه از غرب میانه ، از 90 BPM تا 180 BPM متغیر است ، که دامنه بسیار بالاتری نسبت به سایر ژانرهای رپ دارد.حفظ کیفیت اشعار از نظر قافیه و مضمون و در عین حال افزایش سرعت پخش یکی از جنبه های کلیدی این سبک میباشد.

اصطلاح "چاپر" به هیچ ویژگی موضوعی دلالت نمی کند و آهنگ هایی در این سبک طیف گسترده ای از موضوعات را لمس می کنند. یکی از زیرژانرهایی که این نوع رپرها اغلب وارد آن می شوند ، فیلم های ترسناک است که در آهنگ «Am i a paycho?» Tech N9ne» دیده می شود. شامل Hopsin و B.O.B یا آلبوم های رپی Twisted Insane.

آرمین ظفرمند

Wor3t از همتایانش روشی اساساً منحصربه فرد برای راه یابی به موسیقی پیدا کرده است. او در ابتدا آنقدر روی کلمات و قافیه ها تمرکز نمی کند ، اما این بدان معنا نیست که آنها از محتوا خالی هستند. او Flow اصلی آهنگ را ایجاد می کند و سپس آن را با کلمات مناسب پر می کند.

همچنین لازم به ذکر است که به هیچ وجه دو آهنگ او شبیه به یکدیگر نیستند و هر کدام ضرب و جریان منحصر به فرد خود را دارند که با سلیقه های مختلف مطابقت دارد.

از سوی دیگر ، ابهام ، یکی از مفاهیمی است که وی برای تعجب شنوندگان و ایجاد این انگیزه که در جستجوی معانی و تعابیر آنها جستجو گر باشند.

برای او رپ یک سبک زندگی است که از بسیاری جهات از او محافظت می کند.

آرمین ظفرمند شبکه های اجتماعی

آرمین ظفرمند


منابع : نم نمک | آرمین ظفرمند اینستاگرام/ آرمین ظفرمند فیسبوک/Hvldk ztvlkn /صفحه شخصی آرمین ظفرمند/آرمین ظفرمند ویکی پدیا/ آرمین ظفرمند تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن