ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل امیر قنادی آهنگساز ، ترانه سرا و خواننده و عضو گروه سون بند به همراه عکس های خانوادگی و آثار امیر قنادی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه امیر قنادی و همسرش(Amir Ghanadi)

  • نام اصلی : امیر قنادی
  • متولد : 7 اردیبهشت 1362 کرج
  • سبک : پاپ
  • پیشه : آهنگساز ، ترانه سرا و خواننده
  • مدرک تحصیلی : دیپلم نقش برداری
  • سالهای فعالیت : 1384 تاکنون
  • برادر : آرش قنادی
  • شهرت : خواننده گروه سون

بیوگرافی کامل امیر قنادی

امیر قنادی متولد 7 اردیبهشت 1362 در کرج ، آهنگساز و ترانه سرا و خواننده پاپ ایرانی است.بیوگرافی امیر قنادی خواننده گروه سون و همسرش + زندگینامهبیوگرافی امیر قنادی خواننده گروه سون و همسرش + زندگینامه

امیر قنادی - Amir Ghanadi

امیر قنادی - Amir Ghanadi

خانواده و تحصیلات

او برادر آرش قنادی است و با برادرش در گروه سون به خوانندگی مشغول است.دیپلم نقش برداری دارد ، او گیتاریست گروه است و بطور عمده آهنگسازی ها برعهده وی می باشد ، ترانه سرایی نیز میکند و معمولا قسمت های پایین و گاهی وسط کارها را می خواند.

شروع فعالیت از کودکی

من و آرش از بچگی با هم کار کردیم یعنی ساز می زدیم. سال 78 - 77 کارمان را به صورت حرفه ای شروع کردیم و در شهرهای مختلف ایران با نام گروه سون اجرا داشتیم ولی استارت اصلی کارمان رسما از سال 1384 با قطعه ستاره زده شد. این گروه فعالیت خود را از 1376 شروع کرد. این گروه علاوه بر ترانه سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران ، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می دهند.

امیر قنادی و آرش قنادی

امیر قنادی و آرش قنادی

وضعیت ازدواج و همسر امیر قنادی

از وضعیت ازدواج و همسر امیر قنادی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

وضعیت ازدواج و همسر امیر قنادی

زندگینامه امیر قنادی و همسرش

ساز تخصصی

ساز تخصصی اش گیتار کلاسیک و الکترونیک است و می گوید کارم را به شکل جدی با تدریس گیتار شروع کردم وی قبلا شعر نیز می گفت اما الان فرصت کمتری برای اینکار دارد.

ساز تخصصی امیر قنادی

ساز تخصصی امیر قنادی

علاوه بر خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی نیز انجام می دهد.

تدریس

امیر قبل از تشکیل گروه سون به دلیل مهارت بالا در نواختن گیتار سال ها مشغول تدریس این ساز بود. وی در آموشگاه های مختلفی فعالیت کرده و شاگردان زیادی را آموزش داده است.

امیر قنادی و برادرش آرش قنادی

امیر قنادی و برادرش آرش قنادی

آشنایی با کیارش پوزشی

کیارش پوزشی از دوستان صمیمی برادران قناد است که چندین سال است در کنار هم با عنوان گروه کیمیا و سپس با نام سون در سال 81 فعالیت می کنند. ابتدا آهنگ های بی کلام می ساختند و چندی بعد خواندن را نیز شروع کردند.امیر کوچکترین عضو گروه سون است.

امیر قنادی و کیارش پوزشی

امیر قنادی و کیارش پوزشی

اوقات فراغت

فقط موسیقی. من خیلی به موسیقی می پردازم و شاید این عشق دیوانه وار باشد اما اعتراف می کنم این دیوانگی حس خوبی برای من دارد تا جایی که باور کنید مرا از کارهای بسیاری جدا کرده است. من و برادرم عاشق موسیقی های خارجی بودیم. خولیو ایگلسیاس محبوب من است شنیدن کارهایی که دوست دارم لذت بزرگ ساعت های بیکاری من است.

پدر امیر قنادی

پدر امیر قنادی

گروه سون باند

آرش قنادی (زاده 10 شهریور 1357 در تهران) سرپرست گروه و ساز تخصصی او کیبورد و آکاردئون است. برادر کوچکتر او ، امیر قنادی (زاده 7 اردیبهشت 1362 در کرج) گیتاریست گروه و کیارش پوزشی (زاده 9 بهمن 1356 در بندرعباس) نوازنده پیانو و کیبورد است.

امیر قنادی ، آرش قنادی و کیارش پوزشی اعضای سون بند

امیر قنادی ، آرش قنادی و کیارش پوزشی اعضای سون بند

به طور عمده امیر قنادی آهنگساز اصلی گروه است و کار تنظیم آهنگ ها بر عهده آرش قنادی و کیارش پوزشی است. علاوه بر ترانه سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران ، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می دهند.

انتخاب نام سون (Seven)

ما اسم سون را به خاطر زیبا بودن آن انتخاب نکردیم. خیلی در موردش تحقیق کردیم و دیدیم واقعا در این عدد یکسری انرژی ها نهفته است. بعد از این که این اسم را انتخاب کردیم انرژی های آن به ما برگشت و احساس کردیم اتفاق های بهتری برای مان می افتد ، روز اول اسم گروه کیمیا بود اما بعد از آن سون را انتخاب کردیم. دوستش داریم و روی بودنش پافشاری می کنیم.

گروه سون بند در دورهمی

گروه سون بند در دورهمی

ممنوع الکاری سون باند

ماجرا از زمانی شروع شد که بعضی رسانه ها خبر از همکاری اعضای این گروه با چهره های لس آنجلسی دادند و در ادامه اخباری نیز مبنی بر حضور چهره های مشکوک در کنسرت این گروه به گوش رسید. این ممنوع الکاری شامل کنسرت های این گروه نمی شد و آنها اجازه برگزاری اجراهای زنده شان در تهران و شهرستان ها را داشتند!

ممنوع الکاری سون باند

عکسهای امیر قنادی

شهرت گروه سون و بازیگری سون باند

اعضای این گروه در سریال زمانه سال 1391 بازی کردند. آهنگ های آن ها در سریال زمانه مورد استفاده قرار گرفت ، همچنین در برنامه های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت و امروزی ها به اجرای برنامه پرداخته اند.

امیر قنادی عضو گروه سون

امیر قنادی عضو گروه سون


منابع : نم نمک | امیر قنادی اینستاگرام/ امیر قنادی فیسبوک/ صفحه شخصی امیر قنادی/امیر قنادی ویکی پدیا/ امیر قنادی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(23 رای)
94%

نظر دادن