ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل رها اعتمادی مجری و گوینده شبکه ماهواره ای ضد انقلاب منوتو به همراه عکس های خانوادگی و شخصی رها اعتمادی و عکس رها اعتمادی و همسرش آوا و رها اعتمادی بچه باز و همسر رها اعتمادی و علت جدایی رها اعتمادی و فیلم عروسی گوگوش با رها اعتمادی و پدر رها اعتمادی کیست و جدایی گوگوش و رها اعتمادی و اپارات رها اعتمادی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه رها اعتمادی و همسرش(Raha Etemadi)

  • نام اصلی : رها بنی اعتمادی
  • متولد : 12 آبان 1363 تهران
  • زمینه فعالیت : گویندگی و اجرا
  • پیشه : شاعر ، مجری و گوینده
  • مدرک تحصیلی : لیسانس جامعه شناسی
  • سالهای فعالیت : 1390 تاکنون
  • قد : 183 سانتیمتر
  • والدین : حسن اعتمادی

بیوگرافی کامل رها اعتمادی

رها اعتمادی متولد 12 آبان 1363 در تهران شاعر و مجری و گوینده ایرانی شبکه ضد انقلاب منوتو بود.بیوگرافی رها اعتمادی و همسر و فرزندانش[رابطه با گوگوش]بیوگرافی رها اعتمادی و همسر و فرزندانش[رابطه با گوگوش]

رها اعتمادی - Raha Etemadi

رها اعتمادی - Raha Etemadi

فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی با گرایش رسانه و روانشناسی از دانشگاه UCL آمریکا در مقطع لیسانس می باشد.

خانواده

پدرش حسن اعتمادی حسابدار و مادر خانه دار است.

یک خواهر و برادر بزرگتر از خود دارد ، ندا اعتمادی 2 سال و بابی اعتمادی 6 سال از وی بزرگتری هستند ، نام خانوادگی قبلی این خانواده بنی اعتمادی که بعدا به اعتمادی تغییر یافت.

رها اعتمادی و پدرش حسن اعتمادی

رها اعتمادی و پدرش حسن اعتمادی

مهاجرت از در کودکی

بعد از شش ماه زندگی در ایران ، خانواده او به کشور سوئد مهاجرت کردند و تا 19 سالگی ساکن آنجا بود. او برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا رفت و چهار سال در آنجا اقامت کرد. سپس به لندن مهاجرت کرد.

کودکی رها اعتمادی

کودکی رها اعتمادی

ورزشکار حرفه ای

ورزش را از کودکی با تنیس شروع کرد وقتی 16 ساله بود نخسیتن بار از سوی فدراسیون ورزشی سوئد برای مسابقه راهی ایران شد و در تنها سفرش به ایران مفام سوم را کسب کرد و حالا مربی تنیس نیز هست.

عمو درباری

یکی از عموهای رها شخصی بنام آرش اعتمادی از کارکنان دربار پادشاهی محمدرضا پهلوی بود و اغلب وقت خود را در کاخ نیاوران مشغول خدمتگذاری به درباریان گذراند.

او بعد انقلاب با ثروت کلانی از کشور خارج شد.

رها اعتمادی و ناصر اعتمادی

رها اعتمادی و ناصر اعتمادی

شروع ترانه سرایی

ترانه سرایی و شعر گفتن را از سن 14 سالگی شروع کرد .

از همان دوران به محافل شاعرانه و ادبی علاقمند بود و حضور جدی داشت او در حال حاضر ترانه سرایی تعدادی از خواننده های مشهور خارج نشین مخصوصا گوگوش را برعهده دارد.

همکاری با شبکه من و تو

حضورش در لندن و سابقه خانوادگی اش باعث آشنایی با کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو شد و خیلی زود توانست بعنوان تهیه کننده وارد این شبکه شود ،

سپس مجری گری چند برنامه معروف این شبکه بنام های آکادمی موسیقی گوگوش ، استیج و تهیه کنندگی چندین مستند را برعهده داشت.

رها اعتمادی و سیاوش قمیشی

رها اعتمادی و سیاوش قمیشی

همجنس بازی

تاکنون خبرهای گوناگونی از همجنس باز بودن وی منتشر شده و اخبار و شایعات به ازدواج وی با شاهین نجفی خواننده مرتد نیز کشیده شده است که صحت آنها هیچگاه اثبات نشده است.

همچنین در خبری مدعی شدند وی بدلیل تجاوز جنسی به پسر 11 ساله مورد تعقیب پلیس انگلستان است که این خبر نیز بعد از مدتها بدون ارائه سند به باد فراموشی سپرده شد.

رها اعتمادی و تیام بصیر

رها اعتمادی و تیام بصیر

وضعیت ازدواج و همسر رها اعتمادی

از وضعیت ازدواج و همسر رها اعتمادی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تاکنون شایعات مختلفی از ازدواج این شاعر و ترانه سرا منتشر شده است که ازدواج رها اعتمادی با گوگوش از شاخص ترین آن بوده که هیچ وقت تایید نشده است.

البته عده ای گفته اند این رابطه بین گوگوش و رها با 31 سال اختلاف سنی وجود دارد!

رها اعتمادی و گوگوش

رها اعتمادی و گوگوش

افشاگری پدر علیه پسر

پدر رها اعتمادی نیز بعد از سال ها خوش خدمتی علیه این شبکه قد علم کرد!!

پدر رها ، حسن اعتمادی که خود قبلا مجری و تهیه کننده این شبکه و سردبیر اتاق خبر بوده می گوید بودجه شبکه منو تو دولتی است و از طرف پنتاگون تامین می شود .او بارها گفته باید پسرش به مردم واقعیت را بگوید.

جدایی از منوتو

رها اعتمادی در سال2017 (پس از 7 سال همکاری) از شبکه منوتو جدا شده و فعلا همکاری با این شبکه ندارد و در حال حاضر در لس آنجلس اقامت دارد.

زندگی شخصی رها اعتمادی

زندگی شخصی رها اعتمادی

اهداف شبکه منوتو

من و تو (Manoto) یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان بود ، با تمرکز بر برنامه های علمی ، سرگرمی و سیاسی که مرکز آن در لندن قرار داشت.

شبکه های ماهواره ای همچون من و تو سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

رها اعتمادی و دوست دخترش

عکس های شخصی رها اعتمادی

تامین بودجه منوتو

حامیان مالی این شبکه افراد نامشخصی بودند که هرگز نام آن ها فاش نشد؛ حامی مالی این شبکه ماهواره ای دولت انگلستان بود که همواره بر ضد ایران و ایرانی فعالیت می کند.

شرکت مادر این شبکه ، شبکه تلویزیونی مرجان نام داشت که متعلق به کیوان عباسی و مرجان عباسی بود.

برنامه های شبکه من و تو

این شبکه ضد دین ماهواره ای برنامه های گوناگون به زبان فارسی مانند مستندهای علمی ، تاریخی ، حیات وحش ، مجموعه های تلویزیونی ، برنامه های ورزشی ، مسائل زنان و اخبار و تحلیل سیاسی اجتماعی داشت.

از برنامه های اصلی این شبکه می توان به بفرمایید شام (با صدای امید خلیلی) ، استیج (با اجرای رها اعتمادی) ، اتاق خبر (به سردبیری پوریا زراعتی) ، چرا که نه (با اجرای ندا جناب) من و تو پلاس (با اجرا سحر ساغرچی و شاهو فلاحی) ، جای شعر خالی و سریال سایه های آبی اشاره کرد.

رها اعتمادی و بابک سعیدی

رها اعتمادی و بابک سعیدی


منابع : نم نمک | رها اعتمادی اینستاگرام/ رها اعتمادی فیسبوک/vih hujlhnd/ صفحه شخصی رها اعتمادی/رها اعتمادی ویکی پدیا/ رها اعتمادی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(17 رای)
62.4%

نظر دادن