ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل زهرا علی پور مجری و گوینده شبکه ماهواره ای ضد انقلاب ایران اینترنشنال و مجری زن برنامه هتریک در کنار مزدک میرزایی به همراه عکس های خانوادگی و شخصی زهرا علی پور با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه زهرا علی پور و همسرش(Zahra Alipour)

  • نام اصلی : زهرا علی پور
  • متولد : 14 آبان 1368 تهران
  • زمینه فعالیت : گویندگی و اجرا
  • پیشه : مجری و گوینده
  • مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد تربیت بدنی
  • سالهای فعالیت : 1398 تاکنون
  • قد :

بیوگرافی کامل زهرا علی پور

زهرا علی پور متولد 14 آبان 1368 در تهران مجری و گوینده ایرانی شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال است.بیوگرافی زهرا علیپور مجری هتریک ایران اینترنشنال + همسربیوگرافی زهرا علیپور مجری هتریک ایران اینترنشنال + همسر

زهرا علیپور - Zahra Alipour

زهرا علی پور - Zahra Alipour

زهرا علی پور در شمیران تهران به دنیا آمده و گفته می شود خواهر علی علیپور(فوتبالیست) است و کارشناسی تربیت بدنی پیام نور تهران و کارشناسی ارشد تربیت بدنی علوم تحقیقات تهران است.

جزئیات مهاجرت

او یکی از پرسنل شبکه ماهواره ای به نام ایران اینترنشنال بوده و اصالتا تهرانی بوده که چند سالی به اسپانیا مهاجرت کرده است و در شهر بارسلون زندگی میکند.

مجری برنامه هتریک

بعد از اینکه مزدک میرزایی به لندن مهاجرت کرد به شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال پیوست و اجرای یک برنامه ورزشی به نام هتریک را بر عهده گرفت ، خانم زهرا علی پور هم به عنوان همکار در کنار او فعالیت میکند.

وضعیت ازدواج و همسر زهرا علی پور

از وضعیت ازدواج و همسر زهرا علی پور اطلاعات دقیقی در دست نیست.

گفته می شود ازدواج کرده و همسرش یکی از دست اندرکارن برنامه هتریک شبکه ایران اینترنشنال است.

زهرا علیپور مجری هتریک

زهرا علی پور مجری هتریک

اهداف شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال (Iran International) یک شبکه تلویزیون ماهواره ای ، کانال رادیویی و وب سایت خبری به زبان فارسی مستقر در لندن است که بر پخش اخبار و برنامه های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران تمرکز دارد.

شبکه های ماهواره ای همچون ایران اینترنشنال سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

برنامه های شبکه ایران اینتر نشنال

برنامه های امروز ، تیتر اول با نیوشا صارمی ، و چشم انداز از جمله برنامه های خبری-تحلیلی و آخر هفته با صادق صبا و هت تریک با مزدک میرزایی به ترتیب از جمله برنامه های فرهنگی-هنری و ورزشی آن هستند.

تامین بودجه

نحوه تأمین بودجه شبکه ، شفاف نیست. به نوشته روزنامه های گاردین و وال استریت جورنال ، ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می شود. اما خود شبکه این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی داشتن مالک خصوصی ، استقلال تحریریه و عملکرد حرفه ای بر مبنای اصول و اخلاق روزنامه نگاری است.

عکس های اینستاگرام زهرا علیپور

عکس های اینستاگرام زهرا علی پور


منابع : نم نمک | زهرا علی پور اینستاگرام/ زهرا علی پور فیسبوک/ صفحه شخصی زهرا علی پور/زهرا علی پور ویکی پدیا/ زهرا علی پور تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(14 رای)
82.8%

نظر دادن