ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه بیوگرافی کامل سلنا گومز یکی از پر طرفدار ترین خواننده های خارجی در اینستاگرام به همراه عکسها و حواشی و عکس عروسی سلنا گومز و همسرش و زیباترین عکس سلنا گومز و عکس سلنا گومز و همسرش و فرزندش و عکس سلنا گومز و خواهرش و همسر سلنا گومز و عکس سلنا گومز و همسر جدیدش و نظر سلنا گومز درباره ایران و خصوصیات اخلاقی سلنا گومز را در نم نمک ببینید.

بیوگرافی و عکس های سلنا گومز و همسرش (Selena Gomez)

  • نام اصلی : سلنا ماری گومز
  • تاریخ تولد : 22 ژوئیه 1992 تگزاس ، آمریکا
  • سال های فعالیت : 2002 تاکنون
  • پیشه : خواننده ، بازیگر ، تهیه کننده اجرایی ، طراح مد
  • مدرک تحصیلی : دیپلم
  • قد : 165 سانتیمتر
  • والدین : آماندا داون مندی تیفی (مادر) و ریکاردو گومز(پدر)
  • روابط : نیک جوناس ، جاستین بیبر ، دیجی زد و د ویکند

بیوگرافی کامل سلنا گومز

سلنا مری گومز متولد 31 تیر 1371 در شهر گرند پریری تگزاس آمریکا خواننده ، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است.بیوگرافی سلنا گومز با عکس همسر جدیدش + فرزندانبیوگرافی سلنا گومز با عکس همسر جدیدش + فرزندان

سلنا گومز - Selena Gomez

سلنا گومز - Selena Gomez

سلنا گومز دیپلم دارد و در کنار بازیگری و خوانندگی ، ترانه سرایی ، صداپیشگی و تهیه کنندگی هم می کند و از 16 سالگی سفیر یونیسکو نیز می باشد .

قد و وزن سلنا گومز

سلنا گومز 165 سانتی متر قد دارد و وزن خود را روی 53 کیلوگرم نگه داشته دارد.

کودکی سلنا گومز

عکس کودکی سلنا گومز

خانواده سلنا گومز

سلنا گومز در گرند پریری تگزاس به دنیا آمد. مادر گومز ، آماندا داون مندی تیفی (که دارای سابقه بازیگری نیز بوده) وی را در سن 16 سالگی به دنیا آورد.

مادر سلنا که فرزند خوانده خانواده ای بود ، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا 5 ساله بود ، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد.

در سال 2006، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا ، گرسی الیوت در 12 ژوئن 2013 بود.

مادر و پدرخوانده سلنا گومز

مادر و پدرخوانده سلنا گومز

فعالیت اقتصادی سلنا گومز

در سال 2010 سلنا گومز خط تولید لباس خود به نام خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز را افتتاح کرد. این مجموعه شامل لباس های بوهمی ، تاپ های گلدار ، لباس های جین ، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند.

درباره لباس های تولیدی

با خط تولیدم ، واقعا می خواهم گزینه هایی به مشتریانم بدم که چگونه می توانند سبک مورد علاقه شان رو با یکدیگر به اشتراک بگذارند. من می خواهم تا لباس ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند ، برای من فوق العاده مهم است.همچنین بر روی تمامی برچسب لباس ها ، نقل قول هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند ، وجود دارد و من فقط به دنبال رساندن یک پیام خوب به دیگران هستم.

عکس های اینستاگرام سلنا گومز

بیماری سلنا گومز چیست؟

سلنا گومز از سال 2013 با بیماری لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می کند. او به همین دلیل در سال 2013 تور آلبوم «رقص ستارگان» را لغو کرد و در سال 2015 به طور رسمی بیماری خود را تأیید کرد. او در سال 2016 نیز به دلیل عوارض روانی و جسمی این بیماری مجبور به لغو تور آلبوم «احیا» گردید.

شروع بازیگری

بخاطر روابط مادرش اولین بار سال 2002 در 10 سالگی بعد از قبولی در تست بازیگری بعنوان کودک در سریال عروسکی بارنی و دوستان جلوی دوربین رفت او به مدت دو سال و در 13 قسمت این مجموعه ایفای نقش کرد.

اولین فیلم

سال 2003 با فیلم بچه های جاسوس 3 وارد سینما شد تا اینکه سال 2007 وقتی 15 ساله بود با سریال جادوگران محله ویورلی کم کم به شهرت رسید. سریال جادوگران محله ویورلی تا سال 2012 در 106 قسمت بروی آنتن رفت.

سلنا گومز در فیلم فیلم بچه های جاسوس 3

سلنا گومز در فیلم فیلم بچه های جاسوس 3

خوانندگی

در سال 2008 بخاطر تن صدای جذابی که داشت آهنگ اصلی انیمیشن Tinker Bell را خواند تا اینکه مورد توجه کمپانی بزرگ موسیقی بنام هایوود رکودرز قرار گرفت.

او با این شرکت موسیقی قرارداد بست و پس از طی دورهای آموزشی اولین آهنگ رسمی خود را برای سریال جادوگران محله ویورلی خواند.

اولین آهنگ

اولین آهنگ سلنا رسمی سلنا در سال 2008 آهنگ بنام چیزی به من بگو که نمی دانم در لیست 100 آهنگ داغ هفته رتبه 58 را گرفت. او یکسال بعد در سال 2009 با گروه اختصاصی خود بنام سلنا گومز و سین اولین آلبومش را انتشار داد که رتبه 9 داغ ترین آلبوم از بین 200 آلبوم هفته را بدست آورد.

عکس سلنا گومز

وضعیت ازدواج و همسر سلنا گومز

سلنا گومز مجرد است و ازدواج نکرده است.

روابط عاشقانه با نیک جوناس

از سال 2008 تا 2010، سلنا با ستاره دیزنی ، بازیگر و خواننده نیک جوناس رابطه داشت که باعث حضور سلنا در آهنگی از جوناس برادرز به نام «بسوزانش» شد؛ اما در سال 2009 این زوج رابطه شان را بهم زدند. پس از اتمام این رابطه و در همان سال سلنا شروع به قرار گذاشتن با ستاره سینمایی تیلور لاتنر کرد که این رابطه ناموفق نیز پس از چند ماه به پایان رسید.

سلنا گومز و دوست پسرش نیک جوناس

سلنا گومز و دوست پسرش نیک جوناس

روابط عاشقانه باجاستین بیبر

او از دسامبر 2010 شروع به قرار گذاشتن با خواننده کانادایی جاستین بیبر کرد. در 27 فوریه 2011، همراه با او در جشن اسکار ونتی فر حضور یافت و پس از چندین ماه گمانه زنی رابطه عاشقانه بین این دو نفر تأیید شد. این زوج به سرعت مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفتند و توسط آن ها به «جلنا» (ج برگرفته از «جاستین» و لنا برگرفته از «سلنا») معروف شدند. سلنا و جاستین پس از قهر و آشتی های بسیار در نهایت در سال 2014 از هم جدا شدند.

سلنا در سال 2017 بار دیگر با جاستین بیبر در مکان های مختلف دیده شد هرچند که این زوج برای بار دیگر در ماه مارس 2018 از یکدیگر جدا شدند.

سلنا گومز و دوست پسرش جاستین بیبر

سلنا گومز و دوست پسرش جاستین بیبر

سلنا گومز و دیجی زد

در زمستان 2015، شایعات ناشی از این بود که سلنا گومز و دیجی زد با یکدیگر رابطه عاشقانه دارند. آن ها در مکان های عمومی دست یکدیگر را می گرفتند و در شبکه های اجتماعی ، تصاویر جالب از یکدیگر می گذاشتند. در ژوئن 2015، دیپلو در یک مصاحبه به خبرنگاران گفت رابطه سلنا گومز و دیجی زد تقلبی است. پس از آن ، در یک شو تلویزیونی درباره نظر دیپلو از گومز سؤال شد و گومز گفت : دیپلو فکر می کند درباره زندگی شخصی من زیاد می داند. اما در اشتباه است. من زد را تحسین می کنم و قطعا من و دیجی زد با یکدیگر رابطه ای داشته ایم و این رابطه برای من خاص بوده است.

سلنا گومز و دوست پسرش دیجی زد

سلنا گومز و دوست پسرش دیجی زد

سلنا گومز و د ویکند

سلنا از ابتدای سال 2017 شروع به قرار گذاشتن با خواننده کانادایی د ویکند کرد. این دو نخستین حضور رسمی شان را با یکدیگر در مراسم «مت گالا» (Met Gala) تجربه کردند. آن ها در اکتبر 2017 پس از ده ماه دوستی از یکدیگر جدا شدند.

سلنا گومز و دوست پسرش د ویکند

سلنا گومز و دوست پسرش د ویکند

اعتیاد سلنا گومز

این خواننده درباره شایعات اعتیادش گفت :

خیلی دلم می خواست به آن ها بگویم ، شما از هیچ چیز آگاهی ندارید. من در حال شیمی درمانی هستم. او در ادامه اضافه کرد : «تا مدت زمانی طولانی از در مجامع عمومی ظاهر نمی شدم ، تا این که دوباره قدرت حضور در این مجامع را یافتم.

من از 7 سالگی به صنعت سرگرمی پا گذاشتم. از 17 سالگی سفیر یونیسف هستم. خیلی ناامید کننده است که سوژه داستان های این نشریات باشم.

سلنا گومز

پیوند کلیه

در سال 2017 اما با عود دوباره عوارض ناشی از بیماری ، کلیه هایش را از دست داد و پزشکان بین 7 الی 10 سال تخمین می زدند تا بتوانند برای او کلیه سالم پیدا کنند.

اما چند هفته بعد خانم فرانسیا رائیسا بازیگر آمریکایی با اهدای یک کلیه خود به سلنا جان او را نجات داد.

ورزش های هوازی

خیلی به وزنه برداری های سنگین و بدن سازی اعتقاد ندارد و بیشتر اهل ورزش های هوازی است و ترجیح می دهد در کلاس های ورزشی ترکیبی متشکل از باله ، پیلاتس و وزنه برداری سبک شرکت کند.

درآمد سلنا گومز

سلنا که نزدیک 500 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد در ازای اشتراک هر پست حدود 1 میلیون پوند می گیرد.

تخمین زده می شود که گومز سالانه حدود 7 میلیون دلار درآمد داشته باشد ، اگرچه درآمد او بسته به تعهدات فردی او در فیلم ، موسیقی ، تلویزیون و سایر مشاغل او می تواند متفاوت باشد.

بیوگرافی سلنا گومز

بیوگرافی کامل و عکس های سلنا گومز

دین و اعتقادات

از کودکی بعنوان یک مسیحی کاتولیک بزرگ شد و در 12 سالگی حلقه خلوص مسیحیان Purity ring را بدست کرد اما در سال 2010 وقتی 18 ساله بود آن را درآورد.

در مسیحیت حلقه خلوص نشانه عفت مندی بوده و استفاده از آن بمعنای پرهیز از مسائل جنسی و زندگی تجردی است!

اختلال به دو قطبی

در سال 2020 سلنای 28 ساله اعلام کرد مدتی پیش به بیمارستان روان درمانی مک لین رفتم و آنجا متوجه شدم به اختلال دو قطبی (بایپولار) دچار هستم.

وقتی اولین بار متوجه این موضوع شدم اصلا نترسدیم چون میدونستم هر چه بیشتر بدونم میتونه بیشتر بهم کمک کند.

عکس های جدید سلنا گومز

نکات جالب و خواندنی از سلنا گومز
  • بلندی قد او 165 سانتی متر و 59 کیلوگرم است
  • دوست صمیمی تیلور سویفت خواننده است
  • نام کامل او سلنا ماری گومز است
  • ورزش مورد علاقه او بسکتبال است
  • میوه مورد علاقه سلنا انبه است
  • عاشق لیمو ترش با نمک است
  • سلنا یک موج سوار و اسکیت باز ماهر است
  • معتاد خرید و عاشق خریدن لباس است
  • او پنج سگ نجات یافته دارد
  • دارایی خالص سلنا 50 میلیون دلار برآورد می شود
  • ژانر فیلم مورد علاقه اش ترسناک است
  • خوردن روغن زیتون از صدای خود مراقبت می کند
  • رنگ مورد علاقه اش سبز است
  • عاشق خوردن خمیر برشته پیتزا است
  • جشن و تعطیلات مورد علاقه او هالوین است
  • هنرپیشه مورد علاقه اش ریچل مک آدامز است
  • عاشق ترشی است و می خواهد آدامسی با طعم ترشی ابداع کند

سلنا گومز

تک آهنگ ها

او در تاریخ هفتم آوریل سال 2013 ترانه ای با نام بیا و آن را بگیر ، جدا از گروه موسیقی سلنا گومز و صحنه خوانده است. این اولین بار بود که آهنگی از او جزو 10 آهنگ برتر 100 آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا گواهینامه طلا گرفت. دومین تک آهنگ او با نام کاهش سرعت در ماه ژوئن سال 2013 منتشر شد. همچنین آلبومش با نام رقص ستاره ها را در تاریخ 23 ژوئیه 2013 منتشر شد.

جایزه زن سال

سلنا در سال 2017 جایزه زن سال را در مراسم جایزه موسیقی بیلبورد دریافت کرد. همچنین آهنگ دروغگوی بد او در فهرست 100 آهنگ برتر بیلبورد در سال 2017 رتبه نخست را کسب کرد.

سفیر یونیسف

سلنا در سال 2008 وقتی 16 ساله بود بخاطر کمک های بشردوستانه و شهرت جهانی اش سفیر یونیسف شد و در اولین سفر خود از طرف یونیسف به غنا سفر کرد.

سلنا گومز


ترانه شناسی

آلبوم های سلنا گومز و سین
  • ببوس و بگو (2009)
  • سالی بدون باران (2010)
  • وقتی خورشید غروب می کند (2011)
آلبوم های انفرادی
  • رقص ستاره ها (2013)
  • احیا (2015)
  • کمیاب (2020)

فیلمشناسی

فیلم های سینمایی
سال عنوان
2003 بچه های جاسوس 3: بازی باخته
2008 یک داستان سیندرلایی دیگر
2008 هورتون صدایی می شنود
2009 آرتور و انتقام مالتازارد
2010 رامونا و بیزوس
2010 آرتور 3: جنگ دو جهان
2011 مونته کارلو
2011 ماپت ها
2012 فیفتی شیدز آو بلو
2012 تعطیلات بهاری
2012 هتل ترانسیلوانیا
2012 پس لرزه
2013 گریز
2013 خیزش دختران
2013 جستجوکردن
2014 بی سیم
2014 رفتار بد
2015 وحدت
2015 هتل ترانسیلوانیا 2
2015 رکود بزرگ
2015 تور جهانی 1989
2016 اصول مراقبت
2016 همسایه ها 2: انجمن خواهری برمی خیزد
2016 در نبردی مشکوک
2017 هتل ترانسیلوانیا
2018 یک داستان عاشقانه
2018 هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی
2019 مرده ها نمی میرند
2019 یک روز بارانی در نیویورک
2020 دولیتل
TBA هتل ترانسیلوانیا 4
2022 در سایه کوه
TBA خانه عروسک ها

هنرنمایی گومز در فیلم در نبردی مشکوک

هنرنمایی گومز در فیلم در نبردی مشکوک

سلنا گومز در فیلم یک داستان سیندرلایی دیگر

سلنا گومز در فیلم یک داستان سیندرلایی دیگر

سلنا در فیلم گریز

سلنا در فیلم گریز

سلنا گومز در فیلم اصول مراقبت

سلنا گومز در فیلم اصول مراقبت

مجموعه های تلویزیونی
سال عنوان
2002-2004 بارنی و دوستان
2005 واکر رنجر تگزاس : محاکمه توسط آتش
2006 زندگی سوئیت زاک و کودی
2007 هانا مونتانا
2007-2012 جادوگران محله ویورلی
2008 برادران جوناس : زندگی در رویا
بازی های کانال دیزنی
استودیو دی سی : آلموست لیو
2009 سانی با یک شانس
برنامه حفاظت از پرنسس
زندگی سوئیت روی عرشه
جادوگران محله ویورلی : فیلم
اکستریم میک اُور : هوم ادیشن
2011 خیلی تصادفی!
2013 بازگشت جادوگران : الکس در مقابل الکس
2015 د ویس
2016 پخش زنده شنبه شب
خودمانی با ایمی شومر
2017 13 دلیل برای اینکه
2020 سلنا + سرآشپز
2020 میزان رأی چه کسی است ، شرح تفصیلی
2021 تنها کشتار درون ساختمان

سلنا گومز در سریال تنها کشتار درون ساختمان

 سلنا گومز در سریال تنها کشتار درون ساختمان


منابع : نم نمک | سلنا گومز اینستاگرام/ سلنا گومز فیسبوک/sgkh ',lc/ صفحه شخصی سلنا گومز/سلنا گومز ویکی پدیا/ سلنا گومز تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(13 رای)
100%

نظر دادن