ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل سلیمه قطبی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی سلیمه قطبی و بیوگرافی جانان حاجی عبداللهی پسر سلیمه قطبی و سلیمه قطبی در وارش و دوبله سلیمه قطبی و سلیمه قطبی در چه فیلمی بازی کرده و صدای سلیمه قطبی و نقش سلیمه قطبی در پایتخت و اینستاگرام سلیمه قطبی و سلیمه قطبی در وارش چه نقشی داشت و همسر هومن حاجی عبداللهی کیست با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه سلیمه قطبی و همسرش(Salimeh Ghotbi)

  • نام اصلی : سلیمه قطبی
  • متولد : دهه 1360 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : دوبلور و گوینده
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد : 162 سانتیمتر
  • همسر : هومن حاجی عبداللهی
  • فرزندان : جانان حاجی عبداللهی

بیوگرافی کامل سلیمه قطبی

سلیمه قطبی متولد دهه 1360 در تهران دوبلور و گوینده سینما و تلویزیون ایران است.بیوگرافی سلیمه قطبی دوبلور و همسرش + فرزندانبیوگرافی سلیمه قطبی دوبلور و همسرش + فرزندان

سلیمه قطبی - Salimeh Ghotbi

سلیمه قطبی - Salimeh Ghotbi

سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی از گویندگان و بازیگران رادیو است.

وضعیت ازدواج و همسر سلیمه قطبی

او سالهاست که با هومن حاجی عبداللهی ازدواج کرده است.

پسرشان جانان 17 دی 1392 به دنیا آمده است.

سلیمه قطبی به واسطه همکاری با هومن حاجی عبداللهی در یک برنامه رادیویی آشنا شده و این زوج در سال 1381 عقد کرده و سال 82 زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

سلیمه قطبی در کنار همسرش هومن حاجی عبداللهی

سلیمه قطبی در کنار همسرش هومن حاجی عبداللهی

عروسی ساده و همسری که همکارش است

هومن حاجی عبداللهی می گوید : بعضی ها می گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به نظر من چیزی که بیشتر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد ، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشند.شاید برای تان جالب باشد که در جشن عروسی مان تنها 15 نفر که شامل پدر ، مادر ، خواهر ، برادر ، پدربزرگ و مادربزرگ های مان بودند حضور داشتند.»

جشن عروسی من و همسرم بسیار صمیمی بود ، حسابی به همه ما خوش گذشت و برای مان خاطره فراموش نشدنی شد. برخی افراد پیش از عروسی به ما گفتند شب عروسی تان یک شب است و بهتر است آن را مفصل برگزار کنید اما ما می خواستیم عروسی مان فارغ از قیل و قال ، بدون حاشیه و در کمال صمیمیت برگزار شود. بعد از عروسی من و همسرم تصمیم گرفتیم با یکدیگر به سینما برویم و فیلم تماشا کنیم. آن شب برای هر دوی ما خاطره انگیز شد و بعد از گذشت سال ها نه تنها از این شیوه برگزاری عروسی پشیمان نیستیم بلکه حسابی از آن لذت می بریم.

عکسهای شخصی سلیمه قطبی و همسرش

عکسهای شخصی سلیمه قطبی و همسرش

کمکاری به خاطر فرزند

هومن حاجی عبداللهی می گوید : بی تردید تولد پسرم جانان زندگی من و همسرم را دستخوش تغییرات زیادی کرده و سبک زندگی ما را تغییر داده است ، این روزها همه حواس من و مادرش به اوست و تمام تلاش مان را می کنیم به سلامت از این دوران عبور کند؛ هرچند تولد جانان و مراقبت های ویژه از او باعث شد که همسرم خانم سلیمه قطبی که از گویندگان و بازیگران توانای رادیو است ، خانه نشین شود و نتواند مانند گذشته به فعالیتش بپردازد. به هر حال امیدوارم با بزرگ شدن جانان ، همسرم هم بتواند دوباره فعالیت هایش را از سر بگیرد و مانند گذشته به کارش بپردازد؛ چون می دانم دوری از شغل های هنری که به نوعی با عشق همراه است ، سختی های زیادی دارد. جانان 10 سال بعد از ازدواج من و همسرم به دنیا آمد. در طول این سال ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر کردیم. حالا هم با تولد پسرم زندگی سه نفره ما شیرین تر شده است.

سلیمه قطبی و همسرش هومن حاجی عبداللهی

سلیمه قطبی و همسرش هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی متولد 23 تیر 1354 در تهران هنرپیشه ، مجری تلویزیون ، صداپیشه و دوبلور ایرانی است.

سلیمه قطبی و همسرش و جواد رضویان

سلیمه قطبی و همسرش و جواد رضویان

لذت از زندگی

در طول این سال ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر کردیم؛ حالا با وجود پسرم زندگی سه نفره ما شیرین تر شده است.

سلیمه قطبی و همسرش و پسرش جانان

سلیمه قطبی و همسرش و پسرش جانان

عکس های شخصی سلیمه قطبی

عکس های شخصی سلیمه قطبی

سلیمه قطبی و همسرش و پوریا پورسرخ

سلیمه قطبی و همسرش و پوریا پورسرخ


منابع : نم نمک | سلیمه قطبی اینستاگرام/ سلیمه قطبی فیسبوک/ صفحه شخصی سلیمه قطبی/سلیمه قطبی ویکی پدیا/ سلیمه قطبی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(11 رای)
56.4%

نظر دادن