ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل شجاع حسین زاده مالک و مدیرعامل رسانه های بانه نیوز و بانه تی وی به همراه عکس های خانوادگی و شخصی شجاع حسین زاده با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه شجاع حسین زاده(Shojae Hoseinzadeh)

  • نام اصلی : شجاع حسین زاده
  • متولد : 2 شهریور 1377 بانه
  • زمینه فعالیت : خبرنگار و فعال رسانه ای
  • مدرک تحصیلی : رشته گرافیک
  • سال های فعالیت : 1394 تاکنون
  • قد :
  • والدین : محمدکریم بگ حسین زاده

بیوگرافی کامل شجاع حسین زاده

شجاع حسین زاده متولد 2 شهریور 1377 در بانه کردستان مالک و مدیرعامل رسانه های بانه نیوز و بانه تی وی است.بیوگرافی شجاع حسین زاده مالک بانه نیوز و بانه تی ویبیوگرافی شجاع حسین زاده مالک بانه نیوز و بانه تی وی

شجاع حسین زاده - Shoja Hossein Zadeh

شجاع حسین زاده - Shoja Hossein Zadeh

خانواده و فوت پدر

پدرش محمدکریم بگ حسین زاده ، مردی از تبار کُرد بود . کودکی شجاع مثل همه بچه های دیگر کردستان سپری شد تا اینکه خیلی زود در نوجوانی و تنها زمانی که 13 سال داشت از نعمت داشتن پدر محروم شد و بیماری تنگی نفس پدر را از او گرفت.

کودکی شجاع حسین زاده در آغوش پدر مرحومش

کودکی شجاع حسین زاده در آغوش پدر مرحومش

فعالیت ها

با این وجود ، شجاع حسین زاده ، در نوجوانی هم درس خواند و هم کار کرد. او عاشق گرافیک بود و در همین رشته تحصیل کرد و برای گذراندن زندگی در یکی از چاپخانه های بانه مشغول به کار شد.

او تنها 17 سال داشت که تصمیم به راه اندازی کانال تلگرامی و سایت خبری گرفت و در بهمن ماه سال 1394 ایده خود را تحت عنوان بانه نیوز عملی کرد.

عکس های شخصی شجاع حسین زاده

عکس های شخصی شجاع حسین زاده

بانه تی وی

در آغازین روزهای بهار 1401، مدیر جوان و فعال بانه نیوز ، با خلق ایده های جدید اقدام به راه اندازی پایگاه تلویزیون اینترنتی تحت عنوان بانه تی وی نمود که این رسانه نیز باهدف همیشگی رساندن صدای مردم و شهروندان به گوش مسئولین و ترویج آداب و رسوم کردستان به عنوان پدیده های نو در عرصه فرهنگی-خبری محسوب میشود.

عکس های شجاع حسین زاده

عکس های شجاع حسین زاده

او اکنون با دو رسانه در استان کردستان یکی از برترین خبرنگاران در این استان می باشد که توانسته جایگاه خود را در طول این چندسال نگه دارد.

عکس های اینستاگرام شجاع حسین زاده

عکس های اینستاگرام شجاع حسین زاده

شجاع حسین زاده فعال رسانه ای

شجاع حسین زاده فعال رسانه ای


منابع : نم نمک | شجاع حسین زاده اینستاگرام/ شجاع حسین زاده فیسبوک/a[hu psdk chni/ صفحه شخصی شجاع حسین زاده/شجاع حسین زاده ویکی پدیا/ شجاع حسین زاده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(14 رای)
71.4%

نظر دادن